Διαβάστηκε από 5009αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/8/2010
Γρηγορότερες επιδόσεις το Megane
Το turbo μοτέρ των 1,4 λτ. στο Megane πραγματικής απόδοσης 141 ίππων (έναντι 130 ονομαστικών) προσφέρει τις καλύτερες συνολικά επιδόσεις μεταξύ των ανταγωνιστικών 1.400άρηδων υπερτροφοδοτούμενων ανταγωνιστικών μοντέλων.
Ο 1,4 TCe ξεχωρίζει για την ιδιαίτερα γραμμική του λειτουργία, σε σημείο που να θυμίζει μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικό μοτέρ, καθώς και το πολύ καλό τράβηγμα και η ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές.
Αντίστοιχα χαρακτηριστικά ισχύουν και για τον 1,4 TSI που εφοδιάζει το Leon, το Golf και το A3, μεταξύ των οποίων το Seat επιτυγχάνει τις γρηγορότερες επιδόσεις και το Audi τη χαμηλότερη κατανάλωση. Καλές επιδόσεις προσφέρει και το 1,4 Turbo στο Bravo, στην Delta και κυρίως στη γρηγορότερη Giulietta, λόγω της υψηλότερης ροπής και της σωστής κλιμάκωσης του κιβωτίου. Αντιθέτως, το Astra, παρά τους 140 ονομαστικούς ίππους, είναι με διαφορά πιο αργό στις ρεπρίζ, λόγω των πολύ μακριών σχέσεων μετάδοσης.
Θόρυβος (db)
Mοντέλο
Giulietta 1,4
TB 120hp
A3 SB 1,4 TFSI 125 hp
Bravo 1,4
T-JET 120hp
Delta 1,4 Turbo 120 hp
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα
69,5
71
69,8
69,5
6η ταχ. 100 χλμ./ώρα
68,9
70,2
68,9
68,7
6η ταχ. 120 χλμ./ώρα
71,7
73,1
71,5
71,2
6η ταχ. 140 χλμ./ώρα
73,7
75,1
74,2
73,6
2η ταχ. κόφτης
78,9
79
75,6
75,6
Ρελαντί
48,3
47,9
46,5
48,7
Mέσος όρος
68,5
69,38
67,75
67,88
Θόρυβος (db)
Mοντέλο
Astra 1,4 Turbo
140 hp
Megane 1,4 TCe 130 hp
Leon 1,4 TSI
125 hp
Golf 1,4 TSI 122 hp
5η ταχ. 100 χλμ./ώρα
68,5
69,9
69,8
69,3
6η ταχ. 100 χλμ./ώρα
67,9
68,8
68,7
68,8
6η ταχ. 120 χλμ./ώρα
72,1
72,1
72,5
72,2
6η ταχ. 140 χλμ./ώρα
73,6
73,9
74,1
73,9
2η ταχ. κόφτης
79,2
75,2
77,7
79,1
Ρελαντί
47,6
46,5
46,5
45,2
Mέσος όρος
68,15
67,73
68,21
68,08
Το TFSI μηχανικό σύνολο ισχύος 135 πραγματικών ίππων του Α3 επιτυγχάνει την χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.
Από τα πιο σβέλτα μικρομεσαία 1.400άρια turbo, έως 140 ίππων αυτοκίνητα, ειδικά σε ρεπρίζ, είναι η
Giulietta 120 hp.
Ο TCe κινητήρας των 1,4 λτ. προσφέρει στο Megane γρήγορες επιδόσεις από στάση και εν κινήσει και
χαμηλή ένταση θορύβου.