ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/11/2010
TEST
Mirage χαμηλών πτήσεων
Ισχυρός, πολιτισμένος και με υψηλές επιδόσεις κινητήρας
Διαβάστηκε από 16135 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/11/2010
Υψηλές επιδόσεις προσφέρει ο 2λιτρος turbo κινητήρας των 250 ίππων, ο οποίος παράλληλα είναι αρκετά πολιτισμένος.
Ο 2,0 λτ. turbo κινητήρας του νέου Megane R.S. φέρει κατά 25% αλλαγμένα μέρη συγκριτικά με το 230 ίππων μοτέρ που κινούσε το Megane F1 Team R26, όπως είναι ενισχυμένα πιστόνια, νέα intercoolers, βαλβίδες ψυχόμενες με νάτριο και ανασχεδιασμένοι αυλοί εισαγωγής. Μάλιστα, σύμφωνα με τη Renault, το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1.900 σ.α.λ., κάτι που γίνεται αισθητό και στην πράξη, καθώς από τις στροφές αυτές και μετά αρχίζει να "ανοίγει". Επιπλέον, το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά, δίχως ξεσπάσματα και κενά ισχύος, έχοντας άμεση απόκριση σε κάθε εντολή του οδηγού. Στα καλύτερά του βρίσκεται από τις μεσαίες έως τις υψηλές στροφές, όπου ο δείκτης του στροφόμετρου μπαίνει αγόγγυστα μέχρι βαθιά την κόκκινη περιοχή του κόφτη, παράγοντας ένα βραχνό ήχο σαν πολεμική ιαχή από την εισαγωγή και ωθώντας τον οδηγό να βρίσκεται συνεχώς σε υψηλούς ρυθμούς, αλλάζοντας ταχύτητες, αφού πρώτα ακούσει και δει να αναβοσβήνει η ένδειξη του shift light. Πρόσθετα, το 6τάχυτο κιβώτιο δε θα δυσανασχετήσει σε κάθε γρήγορη και βίαιη αλλαγή, με τον επιλογέα να έχει κοντές διαδρομές και θετικό κούμπωμα.

 
 Νέο Megane Renault Sport Cup
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Ισχυρός, πολιτισμένος και με υψηλές επιδόσεις κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία