Διαβάστηκε από 6198αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/11/2010
Tο πιο οικονομικό και οικολογικό αυτοκίνητο παραγωγής με κινητήρα βενζίνης μόλις 3,9 λτ./100 χλμ..
Η υβριδική έκδοση του Auris ήταν θέμα χρόνου να πάρει "σάρκα και οστά" από τη στιγμή που είναι το αυτοκίνητο της Toyota που συμμετέχει στην αγαπημένη κατηγορία των ευρωπαίων αγοραστών, των πεντάθυρων δηλαδή χάτσμπακ. Ήταν θέμα χρόνου γιατί ένα υβριδικό αυτοκίνητο θέλει εκτός από το σύστημα που το κινεί και άλλα χαρακτηριστικά για να είναι επιτυχημένο. Όπως η άψογη αεροδυναμική, κάτι που φαίνεται και στην ιδιαίτερη σχεδίαση του Prius. Όμως το Auris κατάφερε να περιλάβει τα απαραίτητα αεροδυναμικά συστατικά ώστε να γίνει με τη σειρά του ένα σωστό υβριδικό. Τόσο που αφήνει πίσω του το Prius στα επιμέρους χαρακτηριστικά του, με ακόμη χαμηλότερους ρύπους και κατανάλωση, κάτι που του επιτρέπουν και οι μικρότερες διαστάσεις του. Το πρώτο κανονικό μικρομεσαίο με υβριδικό κινητήρα, κινείται χωρίς τέλη κυκλοφορίας, κάθε μέρα στο δακτύλιο και με κατανάλωση χαμηλότερη από οτιδήποτε άλλο.
Το Toyota Hybrid Synergy Drive, που αποτελεί και την "καρδιά" του υβριδικού Auris, έχει συνδυαστική ισχύ 136 ίππων, με τον μεν βενζινοκινητήρα να έχει μέγιστη απόδοση 99 ίππων, τον δε ηλεκτροκινητήρα 80. Η δύναμη στέλνεται στους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικού CVT κιβωτίου (μεταβαλλόμενων σχέσεων), το οποίο δε διαθέτει επιλογή σχέσεων, εκτός από τη δυνατότητα παροχής περισσότερης ροπής, κάτι δηλαδή σαν υποπολλαπλασιασμό, ώστε να υποβοηθηθεί το φρενάρισμα σε μια κατάβαση δρόμου έντονης κλίσης. Στην πράξη τώρα, το σύστημα αυτό φροντίζει ώστε να κρατιέται η κατανάλωση σε πολύ χαμηλά επίπεδα (στην "ECO" ή στην κανονική λειτουργία) ή σε μηδενικά, όταν ο οδηγός επιλέγει το "EV"(αποκλειστικά κίνηση με ηλεκτρική ενέργεια).