Διαβάστηκε από 6198αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/11/2010
Νέο Prius: Συνδυασμένη απόδοση 136 ίππων, αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT), και μέση κατανάλωση 3,9 λτ./100 χλμ..
Σχεδόν μία κατηγορία πάνω από το Auris από πλευράς διαστάσεων, αν και αποτελεί μια κατηγορία από μόνο του, το Prius είναι το σήμα κατατεθέν των υβριδικών αυτοκινήτων. Αν και η Lexus προσφέρει και πιο ευρύχωρα υβριδικά, το Prius είναι αυτό που μπορεί να αντικαταστήσει ένα συμβατικό οικογενειακό χωρίς συμβιβασμούς σε χώρους και επιδόσεις. Το Prius, προσφέρεται εκτός από την υβριδική του τεχνολογία και ως ένα ξεχωριστό όχημα, χάρη στη χαρακτηριστική του σχεδίαση που ενσωματώνει στοιχεία που δε συναντώνται σε κανένα άλλο αυτοκίνητο. Αποτελεί την αιχμή του δόρατος της αυτοκίνησης και όχι μόνο σε ότι έχει να κάνει με το υβριδικό σύστημα που το κινεί. Το Prius έβαλε την αεροδυναμική των αυτοκινήτων σε άλλη διάσταση, με το χαμηλότερο συντελεστή σε αυτοκίνητο παραγωγής, μόλις 0,25, ενώ το επίπεδο δάπεδό του διαθέτει ένα πτερύγιο για απόλυτη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες. Στο εσωτερικό η Toyota έχει χρησιμοποιήσει νέα συνθετικά υλικά από φυτική πρώτη ύλη αντί για προϊόντα πετρελαίου, ενώ στον εξοπλισμό του Prius προσφέρεται ηλιοροφή με φωτοβολταικά σώματα για τον εξαερισμό της καμπίνας σε υψηλές θερμοκρασίες, αλλά και εξελιγμένα βοηθήματα οδήγησης, που εκτός από σύστημα ευστάθειας περιλαμβάνουν cruise control με ραντάρ για αυτόματη προσαρμογή ταχύτητας και αποφυγή ατυχήματος. Είναι φυσικό σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο να προσφέρεται και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος. Τέλος η Toyota κάνει στο Prius μαθήματα στην εκμετάλλευση των εξωτερικών διαστάσεων στην καμπίνα του, ενώ η πρωτοποριακή αισθητική συνεχίζει και στο εσωτερικό όπου αντανακλάται έντονα όλη αυτή η τεχνολογική υπεροχή του. Το Prius δεν είναι μόνο αλάνθαστο σε αυτό που κάνει, αλλά και σε αυτό που δείχνει ότι είναι.