Διαβάστηκε από 41723αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/11/2010
O 8βάλβιδος, 4κύλινδρος, 1,2 λτ. άμεσου ψεκασμού TSI κινητήρας, που τοποθετείται σε όλα τα μικρά και μικρομεσαία μοντέλα του ομίλου VW, ταιριάζει ιδανικά και στην περίπτωση του Polo. Συγκριτικά με το σχετικά "νωχελικό" 1.400άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ των 1,4 λτ., ο 1,2 TSI αποδίδει 30 παραπάνω ίππους και 60 Nm ροπής σε χαμηλότερες -πάντα- στροφές, επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,6 δλ. λιγότερα, ενώ είναι γρηγορότερο στα 60-100 χλμ./ώρα με 4η και στα 80-120 χλμ./ώρα με 5η κατά 4,3 δλ. και 10,4 δλ. αντίστοιχα. Επιπλέον, εμφανίζει χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2 και η διαφορά μεταξύ τους σε χρήματα (στις ίδιες εκδόσεις) ανέρχεται μόλις στα 590 ευρώ, ποσόν που είναι αμελητέο μπροστά στην σημαντική υπεροχή του 1,2 TSI. Ακόμα σε συνδυασμό με την πάρα πολύ καλή ποιότητα και την αρκετά θετική εικόνα του αυτοκινήτου στους υπόλοιπους τομείς (οδική συμπεριφορά, άνεση, χώρους κ.α.), το Polo 1,2 TSI αποτελεί μία από τις καλύτερες προτάσεις στα μικρά έως 1,4 λτ. Εξοπλισμός - τιμή • Μοντέλο: 1,4 85PS 5d Trendline:
ESP, 6 a/b, a/c, 2 ηλ. παράθυρα και ράδιο CD.
Τιμή: 13.910 ευρώ
• Μοντέλο: 1,2 TSI 105PS 5d Trendline:
Ίδιος εξοπλισμός με του 1,4.
Τιμή: 14.500 ευρώ Διαφορά τιμής: 590 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση
1,4
85 PS
1,2 TSI 105 PS
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.390
1.197
Ισχύς (ίπποι/
σ.α.λ.)
92/
5.000
122/
5.040
Ροπή (Nm/
σ.α.λ.)
136/
4.150
196/
3.010
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
12,2
9,6
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
13
8,7
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
23,6
13,2
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)
177
190
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5,9
5,3
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*
139
124
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)
139
124
Βάρος (κιλά)
1.091
1.112
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Συμπέρασμα: Επιλέγουμε το
1,2 TSI 105 PS
Ετήσιο κέρδος από το 1,2 TSI 105PS: 150
ευρώ
10 ζευγάρια με μικρούς turbo κινητήρες έναντι μεγαλύτερων ατμοσφαιρικών