ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/11/2010
Παρουσίαση
Υπερπλήρωση ή περισσότερα κυβικά;
VW Golf 1,4 80PS VS 1,2 TSI 105PS
Διαβάστηκε από 41723 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/11/2010
Άλλο ένα ζευγάρι του ομίλου VW, στο οποίο συγκρίνουμε τον ατμοσφαιρικό 1.400άρη με την ισχύ των 80 ίππων με τον 1,2 TSI, των 105 ίππων (118 ίππους απέδωσε στο δυναμόμετρο) είναι το Golf. O, μικρού κυβισμού, υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας δεν δείχνει σε καμιά περίπτωση "αναιμικός" ούτε στην περίπτωση του Golf, αφού προσδίδει στο δημοφιλές μικρομεσαίο VW πολύ καλές επιδόσεις, οι οποίες είναι μάλιστα καλύτερες και από όλων σχεδόν των μικρομεσαίων με 1,6 λτ. ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα. 
Από την άλλη πλευρά, το 80άρι μοτέρ κρίνεται οριακό δεδομένου και του αργού εργοστασιακού χρόνου στα 0-100 χλμ./ώρα (13,9 δλ.). Επιπλέον ο κάτοχος του Golf 1,2 TSI έχει ετήσιο κέρδος τουλάχιστον 250 ευρώ από την χαμηλότερη κατανάλωση και τα λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Σε επίπεδο τιμών το 1,2 TSI κοστίζει 1.750 ευρώ περισσότερα, ποσόν που είναι αρκετά υπολογίσιμο, αλλά αξίζει να το διαθέσει κανείς. Τέλος το Golf ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα, χώρους, οδική συμπεριφορά και ασφάλεια.
Εξοπλισμός - τιμή:
• Μοντέλο: 1,4 80PS Trendline:
 ESP, 7 a/b, a/c, 4 ηλ. παράθυρα, ηλ. καθρέφτες και ράδιο CD.
 Τιμή: 17.140 ευρώ 
• Μοντέλο: 1,2 TSI 105PS Trendline: 
Ίδιος εξοπλισμός με του 1,4. 
Τιμή: 18.890 ευρώ
Διαφορά τιμής: 1.750 ευρώ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Έκδοση1,4 80PS1,2 TSI 105 PS
Κυβισμός (κ.εκ.)1.3901.197
Ισχύς (ίπποι/
σ.α.λ.)
80/
5.000*
118/
5.020
Ροπή (Nm/
σ.α.λ.)
132/
3.800*
179/
3.480
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)13,9*10,4
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.) -8,4
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.) -12,3
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)172190
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*6,45,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)*149134
Τέλη κυκλοφορίας (ευρώ)223134
Βάρος (κιλά)1.140*1.233
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Συμπέρασμα: Επιλέγουμε το 1,2 TSI 105 PS
Ετήσιο κέρδος από το 1,2 TSI 105PS: 246 ευρώ

 
 10 ζευγάρια με μικρούς turbo κινητήρες έναντι μεγαλύτερων ατμοσφαιρικών
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Citroen C5 1,8i 16v VS 1,6 THP 155
Opel Astra 1,6 115PS VS 1,4 Turbo 120PS
Opel Insignia 1,8 140PS VS 1,6 Turbo 180PS
Renault Megane 1,6 16v 110 HP VS 1,4 TCe 130 HP
Seat Ibiza 1,4 85hp VS 1,2 TSI 105hp
Seat Leon 1,4 85HP VS 1,2 TSI 105HP
Skoda Fabia 1,4 16v 86hp VS 1,2 TSI 105hp
Skoda Octavia5 1,4 MPI 80hp VS 1,2 TSI 105hp
VW Polo 1,4 85PS VS 1,2 TSI 105PS
VW Golf 1,4 80PS VS 1,2 TSI 105PS
Γενικό συμπέρασμα