Μικρά: Toyota Yaris, Hyundai i20, Citroen C3, SEAT Ibiza και Skoda Fabia
Toyota Yaris: Βενζινοκίνητο με 125 ίππους που καίει 6 λτ./100 χλμ.
Ελαφρώς ανανεωμένο διατίθεται τώρα στην αγορά το Toyota Yaris, το, επί 10 χρόνια, best seller της ελληνικής αγοράς. Κάτω από τις 20.000 ευρώ και συγκεκριμένα στα 18.990 ευρώ, υπάρχει η εισαγωγική έκδοση Active Steel με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1,5 λτ. που αποδίδει 125 άλογα που αποδεικνύεται αρκετά οικονομικός, με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 6 λτ./100 χλμ. (δείτε εδώ την αναλυτική μας δοκιμή).
Η έκδοση Active Steel περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: air condition, ηλ. παράθυρα μπροστά, θερμαινόμενους καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματα φώτα, cruise control, οθόνη 9 ιντσών για το infotainment και 15άρες ατσάλινες ζάντες. Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε πως, όπως όλα τα Toyota, έτσι και το Yaris προσφέρεται με εργοστασιακή εγγύηση 6 ετών.
Hyundai i20: 5 χρόνια εγγύηση με απεριόριστα χλμ. για το καλύτερο μικρό σε χώρους επιβατών
Το i20 είναι το πιο ευρύχωρο μοντέλο στην κατηγορία του, χάρη στο φαρδύτερο πίσω κάθισμα της κατηγορίας (1,37 μ.) που χωράει άνετα 3 ενήλικους επιβάτες. Παράλληλα είναι το κορυφαίο τόσο σε χώρο για τα γόνατα (13,8 εκ) όσο και για το κεφάλι (4,2 εκ.), δηλαδή χωράνε επιβάτες ύψους μέχρι και 1,84 μέτρων. Πλεονέκτημα του είναι πως συνοδεύεται από εγγύηση 5 ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων και προσφέρεται στα 19.390 ευρώ (η αναλυτική του δοκιμή βρίσκεται εδώ) με τουρμπάτο μοτέρ 100 ίππων (με 6άρι μηχανικό κιβώτιο) στην εξοπλιστική έκδοση Exclusive που περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων, HD οθόνη 8 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας και μια πληρέστατη σουίτα συστημάτων ασφαλείας.
Citroen C3: Ιδανικό για να κινείσαι άνετα μέσα στην πόλη και τουρμπάτο με 110 άλογα
Σημείο αναφοράς στο C3 είναι η αίσθηση άνεσης που αποπνέει η καμπίνα και συνολικά η οδική συμπεριφορά του. Κύριος «υπεύθυνος» είναι τα «Advanced Comfort» καθίσματα, οι αναπαυτικές... πολυθρόνες του Citroen C3 (διαβάστε την δοκιμή του εδώ) που θυμίζουν καναπέ σαλονιού, χάρη στο έξτρα ειδικό αφρώδες υλικό οσφυϊκής υποστήριξης.
Με τον τουρμπάτο 1.200άρη κινητήρα των 110 ίππων που τραβάει από χαμηλά, δεν έχει υστέρηση απόκρισης (turbo lag) και δεν εμφανίζει κραδασμούς παρά την 3κύλινδρη φύση του. Στην εξοπλιστική έκδοση Plus, το C3 προσφέρεται στα 20.000 ευρώ, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει σχεδόν τα πάντα. Μάλιστα, να σημειώσουμε πως αυτή τη στιγμή η αγορά των ετοιμοπαράδοτων C3 συνδυάζεται το πρόγραμμα «Citroen Ατοκα» μέσω του οποίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποκτήσουν ένα καινούριο Citroen με 0% επιτόκιο, 25% προκαταβολή και αποπληρωμή δόσεων σε διάστημα έως 48 μήνες (4 χρόνια).
SEAT Ibiza: Καλό σε χώρους αλλά καλύτερο σε τιμές είτε με 95 είτε με 110 άλογα
Tο SEAT Ibiza συγκαταλέγεται ανάμεσα στα κορυφαία μικρά της αγοράς στο κομμάτι των χώρων, σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center, με φαρδιά και άνετη πίσω καμπίνα, αλλά και τίμιο πορτ-μπαγκάζ 355 λίτρων. Οι τιμές του είναι από τις πιο προσιτές στην κατηγορία του, με την έκδοση με τα 95 άλογα με μηχανικό κιβώτιο να έρχεται στα 17.490 ευρώ και τα 110 άλογα (έχει καλή κατανάλωση στα 6,5 λτ.100 χλμ.) στο εξοπλιστικό επίπεδο Optimum να κοστίζει 19.490 ευρώ.
Το Ibiza (διαβάστε την αναλυτική του δοκιμή) έρχεται «γεμάτο» με μία πλήρη σουίτα συστημάτων ασφάλειας (αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης στην λωρίδα κυκλοφορίας και σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού) αλλά και άλλα καλούδια όπως στάνταρ οθόνη αφής 8,25 ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, καθώς επίσης και έναν όμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων (Digital Cockpit) 8 ιντσών.
Skoda Fabia: Έχει πορτ-μπαγκάζ αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας και πολλές αποθηκευτικές λύσεις
Το ατού του Fabia είναι οι χώροι, αφού το τσεχικό μικρό προσφέρει 11,8 εκ. για τα γόνατα των πίσω επιβατών (ανάμεσα στους τοπ της κατηγορίας), αλλά και πολλούς μικροαποθηκευτικούς χώρους, συνολικής χωρητικότητας 108 λτ., καθώς επίσης και συνολικά 43 Simply Clever λύσεις, όπως το άγκιστρο για κάρτες στην κεντρική κονσόλα ή τις κρυμμένες ομπρέλες στις πόρτες. Το πορτ-μπαγκάζ χωράει επίσης 380 λτ. αποσκευών που το φέρνει στην 2η θέση ανάμεσα στα μοντέλα της κατηγορίας του. Κάτω από τις 20.000 ευρώ και συγκεκριμένα στις 19.500 ευρώ το βρίσκουμε με τον τουρμπάτο κινητήρα των 110 ίππων (η δοκιμή του είναι διαθέσιμη εδώ) στο εξοπλιστικό επίπεδο Ambition. O 1,0 TSI είναι ήσυχος και δεν ενοχλεί με την τρικύλινδρη χροιά του, έχοντας πολιτισμένη λειτουργία και στο «ΕCO» μπορεί να γίνει αρκετά οικονομικός.
Σελίδα 1 | 10 value for money μικρά ή μικρά SUV με κάτω από 20.000 ευρώ |
Σελίδα 2 | Μικρά: Toyota Yaris, Hyundai i20, Citroen C3, SEAT Ibiza και Skoda Fabia |
Σελίδα 3 | Μικρά SUV: Nissan Juke, Skoda Kamiq, SEAT Arona, MG ZS και Suzuki Vitara |