To ντίζελ έρχεται, η βενζίνη φεύγει; Με τη γκάμα κινητήρων να διπλασιάζεται εσείς θα προτιμήσετε έναν πετρελαιοκινητήρα ή μήπως οι παλιές συνήθειες δύσκολα αλλάζουν;
(19/7/2011)
Στη λέξη ντίζελ η πρώτη εικόνα είναι αυτή ενός ταξί. Θορυβώδες αργό και βρόμικο. Αυτή η εικόνα, ωστόσο, δεν έχει καμία σχέση με το ντίζελ. Πόσο εύκολα όμως την ξεπερνάει κανείς για να κάνει την αλλαγή; Μήπως στην Ελλάδα έχουμε εθιστεί στη βενζίνη; Εσείς;
Το ντίζελ έρχεται. Τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα πράγματα και επιτέλους θα έχουμε και στην Ελλάδα την ευκαιρία να δούμε τους κατασκευαστές σε όλη τους την ανάπτυξη, με όλη τους δηλαδή τη γκάμα κινητήρων. Γιατί μέχρι τώρα η εικόνα που έχουμε είναι μάλλον ημιτελής, αφού μάρκες που έχουν μοτέρ διαμάντια δε μπορούν να τα εισάγουν και έτσι βλέπουμε μόνο ένα δείγμα του τι μοτέρ διαθέτουν.
Με το ντίζελ ξαφνικά η γκάμα κάθε κατασκευαστή θα γίνει πλήρης. Θα φανεί η συνοχή και όποιες τρύπες βλέπαμε πριν σε εκδόσεις ισχύος θα κλείσει. Γιατί το ντίζελ στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι πολύ δημοφιλές πράγμα που σημαίνει πως οι κατασκευαστές επενδύουν στην εξέλιξη πετρελαιοκινητήρων το ίδιο με τους βενζινοκινητήρες. Μόνο που εμείς δεν τους βλέπουμε. Το ερώτημα όμως είναι, όταν τους δούμε τι θα κάνουμε; Σίγουρα θα σαστίσουμε. Σε μία μέρα μόνο θα διπλασιαστεί η διαθέσιμη γκάμα κινητήρων. Από κει που σε ένα Focus για παράδειγμα είχαμε τρεις εκδόσεις βενζίνης, θα προστεθούν άλλες τόσες πετρελαίου από τις οποίες θα μπορούμε να διαλέξουμε. Θα διαλέξουμε όμως από αυτούς; Το άγνωστο είναι επίφοβο για πολλούς που μέχρι να γίνει ο απαραίτητος κύκλος δοκιμών όλων αυτών των κινητήρων από τον ειδικό τύπο θα επιμένουν στη βενζίνη. Και μετά όμως; Εσείς θα αντικαταστήσετε το αυτοκίνητό σας με ένα πετρελαιοκίνητο; Είναι η εικόνα που έχετε στο μυαλό σας για τους πετρελαιοκινητήρες το ίδιο καλή με αυτή των κινητήρων βενζίνης; Γιατί το ταξί μάλλον αδικεί το πετρέλαιο, και μέχρι να πειστούν αρκετοί για το ότι πρόκειται για σύγχρονους οικονομικούς, ισχυρούς και καθαρούς κινητήρες ίσως να χρειαστεί αγώνας. Ή ακόμη κάποιοι να μην αλλάξουν και ποτέ συνήθειες.
εννοειται οτι το ντιζελ ειναι πολυ καλυτερο της βενζινης.μονο εδω στο ελλαδισταν παιρνουν ολοι βενζινη.καταρχην στην ελλαδα υπαρχουν ανακριβειες σχετικα με το θεμα,οπως π.χ οτι τα ντιζελ ειναι πιο αργα.αυτα δεν ισχυουν,στις χαμηλες στροφες τα ντιζελ σκοτωνουν,με επιδοσεις που μονο τα τουρμπο βενζινης εχουν.τα ντιζελ εχουν πολυ χαμηλοτερη καταναλωση και αραια διαστηματα σερβις,το κυριοτερο ομως πλεονεκτημα των ντιζελ ειναι ο χρονος ζωης τους,παιρνεις ενα ντιζελ και δεν ξαναλαζεις αμαξι κανεις 1 εκατομμυριο και χιλιομετρα ανετα.δειτε τους ιταλους και τους γερμανους με τα ντιζελ στα νησια,πιο βενζινοκινητο θα εκανε τοσα χιλιομετρα?και πιο βενζινοκινητο αντεχει πανω απο 200,αντε το πολυ 220 χιλιαδες χιλιομετρα?περιμενω σα τρελος να ερθει το ντιζελ
Ακριβώς φίλε μου! Εσύ έχεις 1.3 κυβικά με 90 άλογα. Είσαι καλυμμένος με αυτά τα άλογα και μπράβο σου. Εγώ όμως πχ που θέλω 140 και πάνω, στα πόσα κυβικά πρέπει να πάω? Εκτός από ορισμένες περιπτώσεις, στα 2000 το λιγότερο έτσι? Υπάρχει λοιπόν οικονομία όταν πληρώνω ότι συνεπάγεται ένα δίλιτρο (σήματα-ασφάλεια) και φορτώνομαι και το τεκμήριο της εφορίας? Αυτό έχουν πιαστεί τα δάκτυλά μου να γράφω... Εννοείται ότι αυτοί που αρκούνται στις χαμηλές επιδόσεις, βγαίνουν κερδισμένοι. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, δεν είμαστε όλοι έτσι.
Στη Γερμανία που σπούδασα είχα και αυτοκίνητο diesel. Τώρα μένω στη Κρήτη και το τελευταίο αυτοκίνητο που έχω είναι το Astra cdti 1.3 με 90 ίππους 5,5 χρόνια και έχω κάνει 180.000 χλμ. Η διαφορά στην τιμή τότε απο το 1.4 βενζίνη ήταν 600 ευρώ. Καίει 4,7 έως 5,5 λίτρα στα 100 χλμ. Κάθε μήνα εξοικονομώ 200 ευρώ απο το καύσιμο σε σύγκριση με το 1.4 βενζινοκίνητο. Με την ποιότητα του καυσίμου δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Με 2 λόγια, όταν το αλλάξω, πάλι diesel θα πάρω. Εννοείται ότι ( στην χώρα μας, λόγω της αισχρής φορολογίας) δεν κάνεις οικονομία άν αγοράσεις π.χ. BMW ή Mercedes και το diesel μοντέλο είναι 8.000 ακριβότερο απο το αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Εγώ αδέλφια μου, το μόνο που ξέρω είναι ότι για να αποδώσει ένας πετρελαιοκινητήρας 140 άλογα,(απόδοση κάτω από την οποία δεν πέφτω για κανέναν λόγο), πρέπει να είναι 2000 κυβικά και με τουρμπίνα, ενώ σε ένα βενζινοκίνητο την βρίσκεις από τα 1400 κυβικά (πάλι με τουρμπίνα). Κάντε τους υπολογισμούς σε τέλη, ασφάλεια, υψηλότερο κόστος αγοράς, ακριβότερα σέρβις κτλ, και το όποιο όφελος από το φθηνότερο καύσιμο πάει περίπατο...
Καλοδεχουμενο αλλα στο δια ταυτα,ας βελτιωθουνε τα πετρελαια στην χωρα μας και μετα μιλαμε και παλι για εμποριο.Ας εχουμε υποψιν μας τις τεχνες και τα γραμματα γιατι αυτα θα σηκωσουνε το βαρος του εξυπνου εμποριου και μαρκετινγκ.Πολλα diesel μοντελα οι εταιρειες δεν τα εισαγουνε ουτε για αστειο γιατι πολυ απλα ειναι πολυ ευαισθητα στα ελληνικα πετρελαια.Και ναι δεν ανακαλυψαμε τωρα την αμερικη.Ειχα δυσαρεστη εμπειρια και μεσω καλης διαθεση που στην ουσια χαρη μου κανανε πηρα μια υποτυπωδη εγγυηση,και δεν μπορουσα να πω κουβεντα να αποδειξω το αντιθετο,δυστυχως.Επισης ας ανοιξει,οχι με τον τροπο που παει να γινει με ολα τα επαγγελματα το κλειστο επαγγελμα του μπομπατζη.Αν τα χρηματα που εξοικονομω απο το πετρελαιο,την συντηρηση,τα δωσω στον μπομπατζη,τοτε τι κανουμε;
Diesel αμαξι ειναι κατα κορον για ανθρωπους που λογω εργασιας κανουνε αρκετα χιλιομετρα γιατι μονο τοτε συμφερει το παραπανω κοστος αγορας και η αποσβεση τους.Ειδαλλως δωρον αδωρον.Αν μεχρι τα 15 χρονια που κρατας ενα αμαξι κανεις 200000χλμ.δεν συμφερει το diesel.Επισης το ελληνικο δαιμονιο θα αφησει τα καυσιμα καπως σε χαμηλη τιμη η οχι;Θα εχουνε οι εμποροι καταλληλους πιστοποιημενους εμπειρους ανθρωπους για diesel οχηματα η σαν το υγραεριο οι περισσοτεροι πρωτιστως θα μαθουνε στα αυτοκινητα μας;
Ας τα βαλουνε οι υποψηφιοι αγοραστες ολα κατω και ας δουνε ποια υπερτερουνε τα υπερ η τα κατα για την δικη τους περιπτωση.
γεια σας ειμαι λάτρης του αυτοκινήτου εδω και τρεια χρονιά η άποψη μου για το πετρελαίο έχει αλλάξει σε πόλους τομής οικονομία 4,4 λίτρα στα 100 , αντοχή πολες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομετρα επιδόσεις ,ροπη,co2 απο της 28/8/09 ειμαι κάτοχος ενός dacia sadero 1.5 cdi και περιμένω να μου έρθει το volvo s40 1.6 drive 3,8 λιτρα στα 100, 0 τέλη κυκλοφορίας οικονομία λεμέ οικονομια 52 λιτρα ρεζερβουαρ 1560 τρελά χιλιομετρα , άρση της πετρελαιοκίνησης εδω και τωρα,δεκαεξαρη βενζινοκινητήρας υπαρχή καθαρος οχι , δυστυχώς εδω στην ελλαδα έχουμε άσχετα ατομα σε υπεύθυνες θέσεις............
Καλώς να έλθει το ντήζελ σε Αθήνα και Θεσ/κη. Το πρώτιστο όμως θέμα είναι πως σε καιρούς μνημονίου και μεσοπροθέσμου αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσον θα είναι δυνατή η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινητου ένεκα του σαφώς υψηλότερου κόστους αποκτήσεως αλλά και συντηρήσεως. Κακά τα ψέματα, εξ όσων δύναμαι να γνωρίζω, η τακτική συντήρηση ενός τέτοιου οχήματος ειναι πιο ακριβη από εκεινη ενός βενζινοκίνητου. Ενδεχόμενα δε η κάκιστη ποιότης των διατιθεμένων πετρελαίων θα καθιστά τη συντήρηση αυτή έτι ακριβότερη. Ιδωμεν..
Efera apo aglia mia Jaguar 2.7 diesel 2007 aftomato me dio turbo, agora stin aglia 11,000 euro me peripou 60,000 xiliometra to efera odikos aglia galia italia ta perisotera venzinadika eine 70 -30 gia diesel. me ene diposito ekana 1200 xiliometra, oso kai na akrivini to deisel pali to kostos gia to xiliometro eine fthino.
Νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει πλέον τα προτερήματα ενός σύγχρονου diesel και δεν έχει κακή άποψη γι αυτά. Τουλάχιστον στην επαρχία που ζω, βλέπω αρκετά να κυκλοφορούν. Το θέμα για να προτιμήσει κάποιος diesel αντί για βενζίνη είναι αν κάνει αρκετά χλμ ώστε το κέρδος σε καύσιμα να αποσβένει το συνήθως υψηλότερο κόστος απόκτησης του diesel.
Οι ντίζελ κινητήρες αναμφίβολα είναι πιο οικονομικοί και πιο φιλικοί στο περιβάλλον από τους αντίστοιχους βενζίνης. ¶ρα λιγότερα έξοδα σε καύσιμα και λιγότερα τέλη. Πιστεύω ότι οι καταναλωτές (ιδιαίτερα οι νέοι) δεν θα έχουν πρόβλημα να αποκτήσουν ένα πετρελαιοκίνητο. Ποιος μας εγγυάται όμως, όταν οι περισσότεροι αποκτήσουμε αυτοκίνητο ντίζελ, ότι η τιμή του ντίζελ (ύστερα από φόρους της κυβέρνησης) από 1,35 που είναι τώρα θα φτάσει τα επίπεδα της βενζίνης; Ή ακόμα χειρότερα μια αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας. Τότε ποια θα είναι άραγε τα οφέλη της πετρελαιοκίνησης;
ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΝ ΝΑ ΣΠΡΩΞΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΚ ΤΩΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΛΟΓΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ 65% ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΦΕΙΔΩΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΚΔΟΣΕΩΝ DIESEL ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΜΗ ΣΑΣ ΤΟΥΜΠΑΡΟΥΝ ΟΜΩΣ, ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΕΚΔΟΣΗ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ.
Oσο αυξανονται τα καυσιμα τοσο χανει εδαφος η αυτοκινηση (οχι απλα η πετρελαιοκινηση).Εξαλου τα πλεον οικονομικα πετρελαιοκινητα ειναι μεγαλου κιβισμου επομενως θα πληρωσεις και μεγαλο τελος κυκλοφοριας.Κι αν φτασει το πετρελαιο τα 120 δολλαρια?Ειναι και αρκετα ακριβοτερα
Εχω την εντυπωση πως λιγοι θα τα αγορασουν.
Πολλοι ειναι οι προκατελημενοι που πιστευουν οτι τα πετρελειοκινητα αυτοκινητα δεν εχουν επιδοσεις κλπ. Εμεις απο την επαρχεια τουλαχιστον εχουμε στραφει κατα μεγαλο ποσοστο στην πετρελαιοκινηση σε συτοκινητα Ι.Χ. εγω συγκεκριμενα το χρησιμοποιω τα τελευταια 4 χρονια και με γνωμονα την τιμη του πετρελαιου την οικονομια στα καυσιμα τα service και τις επιδοσεις δεν εχω σκοπο να το αλλαξω ποτε!
Πηρα το 2009 το ibiza 1,4 100 αλογακια βενζίνη. για πετρελαιο δεν το πολυσκεφτοσουν αφου η βενζίνη είχε τοτε πεσει στα 80 λεπτα (αχ, τι θυμηθηκα!!!) και υπηρχε μια διαφορά 2-3 χιλιάρικα...κοιταζω λοιπον πριν απο λιγες ημερες το κινητηρα πετρελαιου που εφοδιαζει τα ibiza η σεατ. 1,2 lt πετρελαιο λοιπον με ροπη 180 (το δικο μου έχει καπου στα 130κατι) και με καταναλωσεις απο 50ρακι μηχανακι...ομως: η πιο πλουσια εκδοση πετρελαιου που πλησιαζει χωρις καν να αγγιζει τον εξοπλισμο της δικής μου εκδοσης κοστίζει περιπου 4000 ευρω( σημερινες τιμές) παραπανω απο την εκδοση 1,4 βενζίνης....μα δεν ειναι δυσαναλογο να παρεις ένα ibiza 1,2 πετρελαιο που να εχει 15900 και με τα εξοδα και χρωματα και και και να φτανει 16900?και να μην μπορεις να ρυθμίσεις καθ υψος ούτε το καθισμα του οδηγού?και με 2 ηλεκτρικά παράθυρα?που ζούμε, στο 1990? με τα ιδια λεφτα παιρνεις μεταχειρισμενο οικογενειακο με πετρελαιο. δυστυχως μεγαλη αποκλιση τιμων αλλα και οσο αφορα τον εξοπλισμο. Δεν ξερω τι κανουν οι αλλες εταιριες αλλα πετρελαιο σε ibiza δεν θα επαιρνα με αυτα τα δεδομενα..
Ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που έχω, ή πρόκειται να αποκτήσω, θέλω να έχει ο κινητήρας του πολύ μεγάλη ισχύ και δυνατότητες βελτίωσης, για ακόμη μεγαλύτερη στο μέλλον. Για τους κινητήρες αυτούς είναι πιο κατάλληλη η βενζίνη. Ο κινητήρας της εικόνας είναι ο 4G54 της Mitsubishi (2.600 cc) που τον συναρμολόγησα μόνος μου, με τα απαραίτητα βελτιωτικά εξαρτήματα, προκειμένο να βγάλει γύρω στους 360 ίππους για το Pajero μου.
ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑ DIESEL ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ 3000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥ...ΛΟ ΠΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΑ ΕΦΕΥΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ. ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΡΟΥΛΕΤΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΘΡΟΙΣΤΕ, ΙΣΟΝ,,,,, ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ!
Να έρθει το diesel. Αλλά για να αποδώσουν καθαρά καυσαέρια μήπως χρειάζονται και την ανάλογη ποιότητα καυσίμου? Υπάρχει αυτή στην Ελλάδα?
Και κάτι άλλο. Αυτή τη στιγμή το diesel είναι περίπου κατά 20 λεπτά φθηνότερο απ την αμόλυβδη. Πιστεύει κανείς ότι αν διαδοθεί ο diesel κινητήρας η οποιδήποτε κυβέρνηση θα αφήσει το diesel καύσιμο φθηνότερο? Πάρτε για παράδειγμα το φυσικό αέριο. Έβαλαν όλο το κόσμο στο λούκι, και τώρα έχει ακριβήνει και το φυσικό αέριο. Και το ίδιο θα γίνει και με τα υβριδικά που τώρα δεν πληρώνουν καθόλου, ή πληρώνουν ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας. Να το θυμηθείτε σε λίγα χρόνια!
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΑΡΟΥΝ ΛΕΦΤΑ!
εννοειται οτι το ντιζελ ειναι πολυ καλυτερο της βενζινης.μονο εδω στο ελλαδισταν παιρνουν ολοι βενζινη.καταρχην στην ελλαδα υπαρχουν ανακριβειες σχετικα με το θεμα,οπως π.χ οτι τα ντιζελ ειναι πιο αργα.αυτα δεν ισχυουν,στις χαμηλες στροφες τα ντιζελ σκοτωνουν,με επιδοσεις που μονο τα τουρμπο βενζινης εχουν.τα ντιζελ εχουν πολυ χαμηλοτερη καταναλωση και αραια διαστηματα σερβις,το κυριοτερο ομως πλεονεκτημα των ντιζελ ειναι ο χρονος ζωης τους,παιρνεις ενα ντιζελ και δεν ξαναλαζεις αμαξι κανεις 1 εκατομμυριο και χιλιομετρα ανετα.δειτε τους ιταλους και τους γερμανους με τα ντιζελ στα νησια,πιο βενζινοκινητο θα εκανε τοσα χιλιομετρα?και πιο βενζινοκινητο αντεχει πανω απο 200,αντε το πολυ 220 χιλιαδες χιλιομετρα?περιμενω σα τρελος να ερθει το ντιζελ
BMW 320d Efficient Dynamics 163bhp 4,1lt/100km TA LEEI OLA, TA EXEI OLA.
Ακριβώς φίλε μου! Εσύ έχεις 1.3 κυβικά με 90 άλογα. Είσαι καλυμμένος με αυτά τα άλογα και μπράβο σου. Εγώ όμως πχ που θέλω 140 και πάνω, στα πόσα κυβικά πρέπει να πάω? Εκτός από ορισμένες περιπτώσεις, στα 2000 το λιγότερο έτσι? Υπάρχει λοιπόν οικονομία όταν πληρώνω ότι συνεπάγεται ένα δίλιτρο (σήματα-ασφάλεια) και φορτώνομαι και το τεκμήριο της εφορίας? Αυτό έχουν πιαστεί τα δάκτυλά μου να γράφω... Εννοείται ότι αυτοί που αρκούνται στις χαμηλές επιδόσεις, βγαίνουν κερδισμένοι. Δυστυχώς ή ευτυχώς όμως, δεν είμαστε όλοι έτσι.
Στη Γερμανία που σπούδασα είχα και αυτοκίνητο diesel. Τώρα μένω στη Κρήτη και το τελευταίο αυτοκίνητο που έχω είναι το Astra cdti 1.3 με 90 ίππους 5,5 χρόνια και έχω κάνει 180.000 χλμ. Η διαφορά στην τιμή τότε απο το 1.4 βενζίνη ήταν 600 ευρώ. Καίει 4,7 έως 5,5 λίτρα στα 100 χλμ. Κάθε μήνα εξοικονομώ 200 ευρώ απο το καύσιμο σε σύγκριση με το 1.4 βενζινοκίνητο. Με την ποιότητα του καυσίμου δεν έχω ιδιαίτερα προβλήματα. Με 2 λόγια, όταν το αλλάξω, πάλι diesel θα πάρω. Εννοείται ότι ( στην χώρα μας, λόγω της αισχρής φορολογίας) δεν κάνεις οικονομία άν αγοράσεις π.χ. BMW ή Mercedes και το diesel μοντέλο είναι 8.000 ακριβότερο απο το αντίστοιχο βενζινοκίνητο.
Εγώ αδέλφια μου, το μόνο που ξέρω είναι ότι για να αποδώσει ένας πετρελαιοκινητήρας 140 άλογα,(απόδοση κάτω από την οποία δεν πέφτω για κανέναν λόγο), πρέπει να είναι 2000 κυβικά και με τουρμπίνα, ενώ σε ένα βενζινοκίνητο την βρίσκεις από τα 1400 κυβικά (πάλι με τουρμπίνα). Κάντε τους υπολογισμούς σε τέλη, ασφάλεια, υψηλότερο κόστος αγοράς, ακριβότερα σέρβις κτλ, και το όποιο όφελος από το φθηνότερο καύσιμο πάει περίπατο...
Δεν γουστάρω πετραιοκίνητα. Τα πληρώνεις διπλά μετά και δεν είναι ευχάριστα.
Καλοδεχουμενο αλλα στο δια ταυτα,ας βελτιωθουνε τα πετρελαια στην χωρα μας και μετα μιλαμε και παλι για εμποριο.Ας εχουμε υποψιν μας τις τεχνες και τα γραμματα γιατι αυτα θα σηκωσουνε το βαρος του εξυπνου εμποριου και μαρκετινγκ.Πολλα diesel μοντελα οι εταιρειες δεν τα εισαγουνε ουτε για αστειο γιατι πολυ απλα ειναι πολυ ευαισθητα στα ελληνικα πετρελαια.Και ναι δεν ανακαλυψαμε τωρα την αμερικη.Ειχα δυσαρεστη εμπειρια και μεσω καλης διαθεση που στην ουσια χαρη μου κανανε πηρα μια υποτυπωδη εγγυηση,και δεν μπορουσα να πω κουβεντα να αποδειξω το αντιθετο,δυστυχως.Επισης ας ανοιξει,οχι με τον τροπο που παει να γινει με ολα τα επαγγελματα το κλειστο επαγγελμα του μπομπατζη.Αν τα χρηματα που εξοικονομω απο το πετρελαιο,την συντηρηση,τα δωσω στον μπομπατζη,τοτε τι κανουμε; Diesel αμαξι ειναι κατα κορον για ανθρωπους που λογω εργασιας κανουνε αρκετα χιλιομετρα γιατι μονο τοτε συμφερει το παραπανω κοστος αγορας και η αποσβεση τους.Ειδαλλως δωρον αδωρον.Αν μεχρι τα 15 χρονια που κρατας ενα αμαξι κανεις 200000χλμ.δεν συμφερει το diesel.Επισης το ελληνικο δαιμονιο θα αφησει τα καυσιμα καπως σε χαμηλη τιμη η οχι;Θα εχουνε οι εμποροι καταλληλους πιστοποιημενους εμπειρους ανθρωπους για diesel οχηματα η σαν το υγραεριο οι περισσοτεροι πρωτιστως θα μαθουνε στα αυτοκινητα μας; Ας τα βαλουνε οι υποψηφιοι αγοραστες ολα κατω και ας δουνε ποια υπερτερουνε τα υπερ η τα κατα για την δικη τους περιπτωση.
γεια σας ειμαι λάτρης του αυτοκινήτου εδω και τρεια χρονιά η άποψη μου για το πετρελαίο έχει αλλάξει σε πόλους τομής οικονομία 4,4 λίτρα στα 100 , αντοχή πολες εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομετρα επιδόσεις ,ροπη,co2 απο της 28/8/09 ειμαι κάτοχος ενός dacia sadero 1.5 cdi και περιμένω να μου έρθει το volvo s40 1.6 drive 3,8 λιτρα στα 100, 0 τέλη κυκλοφορίας οικονομία λεμέ οικονομια 52 λιτρα ρεζερβουαρ 1560 τρελά χιλιομετρα , άρση της πετρελαιοκίνησης εδω και τωρα,δεκαεξαρη βενζινοκινητήρας υπαρχή καθαρος οχι , δυστυχώς εδω στην ελλαδα έχουμε άσχετα ατομα σε υπεύθυνες θέσεις............
Καλώς να έλθει το ντήζελ σε Αθήνα και Θεσ/κη. Το πρώτιστο όμως θέμα είναι πως σε καιρούς μνημονίου και μεσοπροθέσμου αμφιβάλλω σφόδρα κατά πόσον θα είναι δυνατή η αγορά ενός τέτοιου αυτοκινητου ένεκα του σαφώς υψηλότερου κόστους αποκτήσεως αλλά και συντηρήσεως. Κακά τα ψέματα, εξ όσων δύναμαι να γνωρίζω, η τακτική συντήρηση ενός τέτοιου οχήματος ειναι πιο ακριβη από εκεινη ενός βενζινοκίνητου. Ενδεχόμενα δε η κάκιστη ποιότης των διατιθεμένων πετρελαίων θα καθιστά τη συντήρηση αυτή έτι ακριβότερη. Ιδωμεν..
Efera apo aglia mia Jaguar 2.7 diesel 2007 aftomato me dio turbo, agora stin aglia 11,000 euro me peripou 60,000 xiliometra to efera odikos aglia galia italia ta perisotera venzinadika eine 70 -30 gia diesel. me ene diposito ekana 1200 xiliometra, oso kai na akrivini to deisel pali to kostos gia to xiliometro eine fthino.
Νομίζω ότι ο περισσότερος κόσμος γνωρίζει πλέον τα προτερήματα ενός σύγχρονου diesel και δεν έχει κακή άποψη γι αυτά. Τουλάχιστον στην επαρχία που ζω, βλέπω αρκετά να κυκλοφορούν. Το θέμα για να προτιμήσει κάποιος diesel αντί για βενζίνη είναι αν κάνει αρκετά χλμ ώστε το κέρδος σε καύσιμα να αποσβένει το συνήθως υψηλότερο κόστος απόκτησης του diesel.
Οι ντίζελ κινητήρες αναμφίβολα είναι πιο οικονομικοί και πιο φιλικοί στο περιβάλλον από τους αντίστοιχους βενζίνης. ¶ρα λιγότερα έξοδα σε καύσιμα και λιγότερα τέλη. Πιστεύω ότι οι καταναλωτές (ιδιαίτερα οι νέοι) δεν θα έχουν πρόβλημα να αποκτήσουν ένα πετρελαιοκίνητο. Ποιος μας εγγυάται όμως, όταν οι περισσότεροι αποκτήσουμε αυτοκίνητο ντίζελ, ότι η τιμή του ντίζελ (ύστερα από φόρους της κυβέρνησης) από 1,35 που είναι τώρα θα φτάσει τα επίπεδα της βενζίνης; Ή ακόμα χειρότερα μια αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας. Τότε ποια θα είναι άραγε τα οφέλη της πετρελαιοκίνησης;
ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΟΙ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΕΙΑ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ. ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΘΑ ΕΠΙΔΙΩΞΟΥΝ ΝΑ ΣΠΡΩΞΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΚ ΤΩΝ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΩΝ. ΛΟΓΙΚΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑΤΙ Η ΜΕΧΡΙ ΠΡΟΤΙΝΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ 65% ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ (ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΕΙΧΕ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΦΕΙΔΩΛΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΚΔΟΣΕΩΝ DIESEL ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ ΤΩΝ ΕΚΔΟΣΕΩΝ ΒΕΝΖΙΝΗΣ. ΜΗ ΣΑΣ ΤΟΥΜΠΑΡΟΥΝ ΟΜΩΣ, ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ Η ΕΚΔΟΣΗ DIESEL ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ.
Oσο αυξανονται τα καυσιμα τοσο χανει εδαφος η αυτοκινηση (οχι απλα η πετρελαιοκινηση).Εξαλου τα πλεον οικονομικα πετρελαιοκινητα ειναι μεγαλου κιβισμου επομενως θα πληρωσεις και μεγαλο τελος κυκλοφοριας.Κι αν φτασει το πετρελαιο τα 120 δολλαρια?Ειναι και αρκετα ακριβοτερα Εχω την εντυπωση πως λιγοι θα τα αγορασουν.
Πολλοι ειναι οι προκατελημενοι που πιστευουν οτι τα πετρελειοκινητα αυτοκινητα δεν εχουν επιδοσεις κλπ. Εμεις απο την επαρχεια τουλαχιστον εχουμε στραφει κατα μεγαλο ποσοστο στην πετρελαιοκινηση σε συτοκινητα Ι.Χ. εγω συγκεκριμενα το χρησιμοποιω τα τελευταια 4 χρονια και με γνωμονα την τιμη του πετρελαιου την οικονομια στα καυσιμα τα service και τις επιδοσεις δεν εχω σκοπο να το αλλαξω ποτε!
Πηρα το 2009 το ibiza 1,4 100 αλογακια βενζίνη. για πετρελαιο δεν το πολυσκεφτοσουν αφου η βενζίνη είχε τοτε πεσει στα 80 λεπτα (αχ, τι θυμηθηκα!!!) και υπηρχε μια διαφορά 2-3 χιλιάρικα...κοιταζω λοιπον πριν απο λιγες ημερες το κινητηρα πετρελαιου που εφοδιαζει τα ibiza η σεατ. 1,2 lt πετρελαιο λοιπον με ροπη 180 (το δικο μου έχει καπου στα 130κατι) και με καταναλωσεις απο 50ρακι μηχανακι...ομως: η πιο πλουσια εκδοση πετρελαιου που πλησιαζει χωρις καν να αγγιζει τον εξοπλισμο της δικής μου εκδοσης κοστίζει περιπου 4000 ευρω( σημερινες τιμές) παραπανω απο την εκδοση 1,4 βενζίνης....μα δεν ειναι δυσαναλογο να παρεις ένα ibiza 1,2 πετρελαιο που να εχει 15900 και με τα εξοδα και χρωματα και και και να φτανει 16900?και να μην μπορεις να ρυθμίσεις καθ υψος ούτε το καθισμα του οδηγού?και με 2 ηλεκτρικά παράθυρα?που ζούμε, στο 1990? με τα ιδια λεφτα παιρνεις μεταχειρισμενο οικογενειακο με πετρελαιο. δυστυχως μεγαλη αποκλιση τιμων αλλα και οσο αφορα τον εξοπλισμο. Δεν ξερω τι κανουν οι αλλες εταιριες αλλα πετρελαιο σε ibiza δεν θα επαιρνα με αυτα τα δεδομενα..
Ανεξάρτητα από το αυτοκίνητο που έχω, ή πρόκειται να αποκτήσω, θέλω να έχει ο κινητήρας του πολύ μεγάλη ισχύ και δυνατότητες βελτίωσης, για ακόμη μεγαλύτερη στο μέλλον. Για τους κινητήρες αυτούς είναι πιο κατάλληλη η βενζίνη. Ο κινητήρας της εικόνας είναι ο 4G54 της Mitsubishi (2.600 cc) που τον συναρμολόγησα μόνος μου, με τα απαραίτητα βελτιωτικά εξαρτήματα, προκειμένο να βγάλει γύρω στους 360 ίππους για το Pajero μου.
ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ. ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑ DIESEL ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟ 3000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΜΠΟΥ...ΛΟ ΠΟΥ ΑΜΕΣΩΣ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΘΑ ΕΦΕΥΡΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ. ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΡΟΥΛΕΤΑ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΘΕΤΕ ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΧΑΛΑΝΕ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΘΡΟΙΣΤΕ, ΙΣΟΝ,,,,, ΜΕΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ!
Να έρθει το diesel. Αλλά για να αποδώσουν καθαρά καυσαέρια μήπως χρειάζονται και την ανάλογη ποιότητα καυσίμου? Υπάρχει αυτή στην Ελλάδα? Και κάτι άλλο. Αυτή τη στιγμή το diesel είναι περίπου κατά 20 λεπτά φθηνότερο απ την αμόλυβδη. Πιστεύει κανείς ότι αν διαδοθεί ο diesel κινητήρας η οποιδήποτε κυβέρνηση θα αφήσει το diesel καύσιμο φθηνότερο? Πάρτε για παράδειγμα το φυσικό αέριο. Έβαλαν όλο το κόσμο στο λούκι, και τώρα έχει ακριβήνει και το φυσικό αέριο. Και το ίδιο θα γίνει και με τα υβριδικά που τώρα δεν πληρώνουν καθόλου, ή πληρώνουν ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας. Να το θυμηθείτε σε λίγα χρόνια! ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΩΤΟΠΑΡΟΥΝ ΛΕΦΤΑ!