Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To ντίζελ έρχεται, η βενζίνη φεύγει; Με τη γκάμα κινητήρων να διπλασιάζεται εσείς θα προτιμήσετε έναν πετρελαιοκινητήρα ή μήπως οι παλιές συνήθειες δύσκολα αλλάζουν;

To ντίζελ έρχεται, η βενζίνη φεύγει; Με τη γκάμα κινητήρων να διπλασιάζεται εσείς θα προτιμήσετε έναν πετρελαιοκινητήρα ή μήπως οι παλιές συνήθειες δύσκολα αλλάζουν;

(19/7/2011)

Στη λέξη ντίζελ η πρώτη εικόνα είναι αυτή ενός ταξί. Θορυβώδες αργό και βρόμικο. Αυτή η εικόνα, ωστόσο, δεν έχει καμία σχέση με το ντίζελ. Πόσο εύκολα όμως την ξεπερνάει κανείς για να κάνει την αλλαγή; Μήπως στην Ελλάδα έχουμε εθιστεί στη βενζίνη; Εσείς;

Το ντίζελ έρχεται. Τουλάχιστον έτσι δείχνουν τα πράγματα και επιτέλους θα έχουμε και στην Ελλάδα την ευκαιρία να δούμε τους κατασκευαστές σε όλη τους την ανάπτυξη, με όλη τους δηλαδή τη γκάμα κινητήρων. Γιατί μέχρι τώρα η εικόνα που έχουμε είναι μάλλον ημιτελής, αφού μάρκες που έχουν μοτέρ διαμάντια δε μπορούν να τα εισάγουν και έτσι βλέπουμε μόνο ένα δείγμα του τι μοτέρ διαθέτουν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με το ντίζελ ξαφνικά η γκάμα κάθε κατασκευαστή θα γίνει πλήρης. Θα φανεί η συνοχή και όποιες τρύπες βλέπαμε πριν σε εκδόσεις ισχύος θα κλείσει. Γιατί το ντίζελ στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι πολύ δημοφιλές πράγμα που σημαίνει πως οι κατασκευαστές επενδύουν στην εξέλιξη πετρελαιοκινητήρων το ίδιο με τους βενζινοκινητήρες. Μόνο που εμείς δεν τους βλέπουμε.
Το ερώτημα όμως είναι, όταν τους δούμε τι θα κάνουμε; Σίγουρα θα σαστίσουμε. Σε μία μέρα μόνο θα διπλασιαστεί η διαθέσιμη γκάμα κινητήρων. Από κει που σε ένα Focus για παράδειγμα είχαμε τρεις εκδόσεις βενζίνης, θα προστεθούν άλλες τόσες πετρελαίου από τις οποίες θα μπορούμε να διαλέξουμε.
Θα διαλέξουμε όμως από αυτούς; Το άγνωστο είναι επίφοβο για πολλούς που μέχρι να γίνει ο απαραίτητος κύκλος δοκιμών όλων αυτών των κινητήρων από τον ειδικό τύπο θα επιμένουν στη βενζίνη. Και μετά όμως; Εσείς θα αντικαταστήσετε το αυτοκίνητό σας με ένα πετρελαιοκίνητο;
Είναι η εικόνα που έχετε στο μυαλό σας για τους πετρελαιοκινητήρες το ίδιο καλή με αυτή των κινητήρων βενζίνης; Γιατί το ταξί μάλλον αδικεί το πετρέλαιο, και μέχρι να πειστούν αρκετοί για το ότι πρόκειται για σύγχρονους οικονομικούς, ισχυρούς και καθαρούς κινητήρες ίσως να χρειαστεί αγώνας. Ή ακόμη κάποιοι να μην αλλάξουν και ποτέ συνήθειες.

FORD
OPEL