Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δεν αρκεί η αγορά ενός υβριδικού για να έχεις οικονομία, πρέπει να υιοθετήσεις και το στιλ οδήγησης. Πόσο έτοιμοι όμως είστε για αυτό;

Δεν αρκεί η αγορά ενός υβριδικού για να έχεις οικονομία, πρέπει να υιοθετήσεις και το στιλ οδήγησης. Πόσο έτοιμοι όμως είστε για αυτό;

(18/8/2011)

Με το κόστος της βενζίνης στα ύψη, δε χρειάζεται να είσαι οικολόγος για να σκεφτείς να αγοράσεις ένα υβριδικό αυτοκίνητο. Για να πετύχεις όμως την οικονομία καυσίμου, πρέπει να οδηγείς και με συγκεκριμένο τρόπο. Εσείς είστε διατεθειμένοι εκτός από αυτοκίνητο να αλλάξετε και συνήθειες;

Η υβριδική τεχνολογία έχει εξελιχθεί για έναν και μόνο λόγο. Ώστε να πετύχει τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος από τη χρήση ενός αυτοκινήτου. Και η επιβάρυνση αυτή προέρχεται από τους ρύπους που ελευθερώνονται από την εξάτμιση.Δε θέλει και πολύ φαντασία για να καταλάβει κανείς πως όσο λιγότερο καύσιμο καταναλώνεται, τόσο λιγότεροι θα είναι και οι ρύποι. ¶ρα από το περιβάλλον περνάμε στην οικονομία καυσίμου, και αυτή αξιολογείται με διάφορους τρόπους, ένας από αυτούς και η μείωση του κόστους χρήσης του αυτοκινήτου.Όμως δεν αρκεί ένα υβριδικό αυτοκίνητο από μόνο του για να επιτευχθεί οικονομία. Κράτα το γκάζι σανίδα και η κατανάλωση θα εκτοξευθεί στα ύψη. Στα ίδια επίπεδα όπως κάθε άλλου αυτοκινήτου αντίστοιχων επιδόσεων.Γιατί όταν απαιτούνται επιδόσεις, το υβριδικό λειτουργεί με πλήρως συμβατικό τρόπο. Που σημαίνει πως απλά στέλνει περισσότερο καύσιμο στον βενζινοκινητήρα. Όλα τα άλλα συστήματα που υπάρχουν για να μειωθεί η κατανάλωση απλά δε λειτουργούν.Αν λοιπόν κάθε φορά που φεύγεις από το φανάρι θες να τους αφήσεις όλους πίσω, ή στην εθνική θες να προσπερνάς συνεχόμενα από αριστερά, σύντομα θα δεις πως το υβριδικό που αγόρασες όχι μόνο δε σου κάνει οικονομία στο καύσιμο, αλλά σου στοίχισε και παραπάνω στην αγορά. Και δεν δίνει και τις επιδόσεις που προφανώς ζητάς.Για να δώσει τα «νούμερα» που διαφημίζει, το υβριδικό πρέπει να οδηγείται απαλά. Λίγο γκάζι, λίγο φρένο, μεγάλες αποστάσεις από τα προπορευόμενα αυτοκίνητα, ώστε να προλαβαίνεις να ανεβάζεις και κατεβάζεις ρυθμό και να έχεις όσο πιο σταθερή ταχύτητα γίνεται. Ναι, ακόμη και στην οδήγηση στην πόλη.Και φυσικά να εκμεταλλεύεσαι τον ηλεκτροκινητήρα όσο το δυνατό περισσότερο. Αν σου επιτρέπει να κινείσαι μέχρι κάποια ταχύτητα μόνο ηλεκτρικά, καλό είναι να μένεις κάτω από αυτό το όριο για μηδενική κατανάλωση.Αλήθεια είναι πως με τέτοια οδήγηση πετυχαίνεις χαμηλές καταναλώσεις με οποιοδήποτε αυτοκίνητο, υβριδικό ή όχι. Η διαφορά είναι πως στο υβριδικό έχεις πληρώσει όλη την τεχνολογία που σου επιτρέπει να πετύχεις αυτές τις πολύ χαμηλές καταναλώσεις, δεν είναι κρίμα να παρακάμπτεις αυτό που ψώνισες και να καις πολύ βενζίνη;Τι λέτε λοιπόν; Αρκεί η αγορά ενός υβριδικού, ή πρέπει να μπείτε σε συνολικά διαφορετική λογική μετακίνησης και οδήγησης; Εσείς θα εγκαταλείπατε τις συνήθειές σας για να πετύχετε χαμηλότερη κατανάλωση; Και τελικά χρειάζεται να πάτε σε υβριδικό ή μήπως και τώρα μπορείτε να μειώσετε το κόστος κίνησης απλά αλλάζοντας συνήθειες;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
CUSTOM VS MAXUS