ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από 21223 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2012
Το πρώτο που κάνει αίσθηση είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβων και η αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης. Βλέπετε, η ανάρτηση του Megane 1,2 TCe, χωρίς να είναι ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε και μαλακή, εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Παράλληλα, χάρη στη γραμμική απόδοση του κινητήρα, περιορίζονται στο ελάχιστο οι τάσεις απώλειας πρόσφυσης, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς. Αυτό φυσικά επενεργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά, αφού η υποστροφή είναι ουσιαστικά μηδενική, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κρατάει σταθερό το πίσω μέρος. Από τα φρένα δεν είχαμε κανένα παράπονο, τόσο από την αίσθηση, όσο και από την αποτελεσματικότητά τους. Πάντως το τιμόνι δεν έχει αλλάξει και έτσι, ενώ παρουσιάζει καλή αμεσότητα και βάρος, η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι «τεχνητή», με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
» Εσωτερικό-Χώροι: Πινελιές φρεσκάδας
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Renault: Τεχνολογία μειώνει το χρόνο κατάσβεσης φωτιάς στα ηλεκτρικά

Η Renault αποκάλυψε την καμπίνα του ηλεκτρικού Twingo

Προ των πυλών το ηλεκτρικό Renault R5 Turbo

F1: Μετά από 11 παγκόσμιους τίτλους, οι κινητήρες Renault αποσύρονται

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Captur | Νέο «πρόσωπο», ίδια LPG οικονομία

Έρχεται νέο Renault Clio - Δοκιμές στο δρόμο για τη νέα γενιά

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Ανανεωμένο Ford Kuga plug-in με 243 PS

Δοκιμή: Νέο Opel Grandland hybrid | Μεγάλωσε σε διαστάσεις και τεχνολογία

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Nissan Micra 2010-2016

Δοκιμή Νέο Hyundai Inster: Ηλεκτρικό SUV πόλης με τιμή-πρόκληση