ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
Διαβάστηκε από 21114 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/7/2012
Το πρώτο που κάνει αίσθηση είναι το χαμηλό επίπεδο θορύβων και η αξιοζήλευτη ποιότητα κύλισης. Βλέπετε, η ανάρτηση του Megane 1,2 TCe, χωρίς να είναι ούτε πολύ σφιχτή αλλά ούτε και μαλακή, εξασφαλίζει μια πολύ καλή ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στη σταθερότητα. Παράλληλα, χάρη στη γραμμική απόδοση του κινητήρα, περιορίζονται στο ελάχιστο οι τάσεις απώλειας πρόσφυσης, ακόμα και σε πιεσμένους ρυθμούς. Αυτό φυσικά επενεργεί θετικά στην οδική συμπεριφορά, αφού η υποστροφή είναι ουσιαστικά μηδενική, ενώ ο πίσω ημιάκαμπτος άξονας κρατάει σταθερό το πίσω μέρος. Από τα φρένα δεν είχαμε κανένα παράπονο, τόσο από την αίσθηση, όσο και από την αποτελεσματικότητά τους. Πάντως το τιμόνι δεν έχει αλλάξει και έτσι, ενώ παρουσιάζει καλή αμεσότητα και βάρος, η πληροφόρηση που μεταφέρει είναι «τεχνητή», με αποτέλεσμα ο οδηγός να νιώθει αποκομμένος από τα δρώμενα.
» ΕΙΣΑΓΩΓΗ
» Κινητήρας-Επιδόσεις: Στο πνεύμα της εποχής
» Εσωτερικό-Χώροι: Πινελιές φρεσκάδας
» Στο δρόμο: Σταθερό και άνετο
» Εξοπλισμός-Τιμή
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: RENAULT MEGANE,

περισσότερα νέα & άρθρα »
RENAULT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Προ των πυλών το ηλεκτρικό Renault R5 Turbo

F1: Μετά από 11 παγκόσμιους τίτλους, οι κινητήρες Renault αποσύρονται

Δοκιμή: Ανανεωμένο Renault Captur | Νέο «πρόσωπο», ίδια LPG οικονομία

Έρχεται νέο Renault Clio - Δοκιμές στο δρόμο για τη νέα γενιά

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Renault Clio 2012-2020

Renault Embléme: Υβριδικό Coupe-SUV με υδρογόνο και 218 άλογα!

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή Honda Civic Type R με 329 PS

Full αξιολόγηση στο Toyota C-HR: Εξοπλισμός, πορτ-μπαγκάζ & μετρήσεις

Δοκιμή: Νέο Citroen C3 - Θυμίζει SUV και έχει τιμή πρόκληση

Δοκιμή: Ανανεωμένο Hyundai Bayon στη βασική του έκδοση