Και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο εξασφαλίζουν, από άποψης ισχύος και κατανάλωσης, τα νέα μικρομεσαία με κινητήρες τούρμπο χαμηλού κυβισμού.
To VW Golf διαθέτει μία πλούσια γκάμα κινητήρων τούρμπο μικρού κυβισμού, 1,2 και 1,4 λίτρων.
To Ford Focus πέρασε πρώτο στην κατασκευή ακόμα μικρότερων κινητήρων, με το σύνολο του 1,0 λίτρου να βραβεύεται ως ο κινητήρας της χρονιάς 2012.
Τα τούρμπο μικρομεσαία έως 1.400 κ.εκ.
Διαβάστηκε από34666αναγνώστες
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2/8/2012
Μικρομεσαία αμαξώματα και κινητήρες τούρμπο μέχρι 1.400 κ.εκ για απόδοση, αλλά και συγκρατημένη κατανάλωση… Τα μικρομεσαία τούρμπο παίρνουν την εκδίκησή τους δίνοντας άλλον αέρα στις οικογενειακές -και όχι μόνο-μετακινήσεις.
Οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες μικρού κυβισμού εμφανίστηκαν πριν από μερικά χρόνια σαν μάννα εξ ουρανού. ¶φθονη ισχύς, ακόμα περισσότερη ροπή και ταυτόχρονα μετρημένη κατανάλωση και χαμηλοί φόροι και τέλη. Τι άλλο να ζητήσει κανείς, ειδικά στις μέρες μας που θα πρέπει να μετράμε το κάθε ευρώ;
Έχοντας αυτά κατά νου, η μεγάλη πλειοψηφία των κατασκευαστών αυτοκινήτων ακολούθησε τη συγκεκριμένη κατεύθυνση, εξελίσσοντας σύνολα μικρού κυβισμού με χαμηλής συμπίεσης τούρμπο. Έτσι σήμερα κυκλοφορούν στην αγορά αρκετές προτάσεις μικρομεσαίων αυτοκινήτων που καίνε σαν 1,400άρια αλλά αποδίδουν σαν δίλιτρα, εξασφαλίζουν δηλαδή για τον ιδιοκτήτη και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο.
Πρόκειται για μοντέλα ευρωπαϊκής ουσιαστικά προέλευσης, με τους Γερμανούς, τους Ιταλούς και τους Γάλλους να έχουν μπει για τα καλά στο παιχνίδι. Οι χωρητικότητες μάλιστα δεν περιορίζονται στα 1,4 λίτρα αλλά πλέον πέφτουν στα 1,2 και στο ένα λίτρο, χωρίς να υστερούν από άποψης απόδοσης. Ας δούμε όμως ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της κατηγορίας των... τούρμπο του λαού.