ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν περνάει την καλύτερή φάση, με 
τους premium κατασκευαστές να μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι. Μήπως να το ξαναδείτε;

Η κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν περνάει την καλύτερή φάση, με τους premium κατασκευαστές να μπαίνουν δυναμικά στο παιχνίδι. Μήπως να το ξαναδείτε;

Πως βλέπετε τα μικρομεσαία σεντάν με τις premium προσθήκες;

5.752 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2013)

To μεσαίο είναι πολύ μεγάλο, το μικρομεσαίο λίγο. Αν το μικρομεσαίο σεντάν μέχρι τώρα ζούσε στη σκιά της κατηγορίας, πως αλλάζουν τα πράματα με τη Mercedes και την Audi να μπαίνουν δυναμικά με τα δικά τους μοντέλα;

Το μικρομεσαίο σεντάν έπαιζε μέχρι τώρα σε δύο ταμπλό. Από τη μία οι εκδόσεις «με ουρά» των τυπικών μικρομεσαίων, από την άλλη τα αποκλειστικά σεντάν μοντέλα κάποιων εταιρειών. Με εξαίρεση τη Skoda Octavia η επιτυχία αυτών των αυτοκινήτων ήταν μάλλον περιορισμένη. Γιατί; 
Το χάτσμπακ αλήθεια είναι πως βόλεψε πολύ κόσμο. Κοντό και εύκολο στο παρκάρισμα, μεγάλο άνοιγμα και ο χώρος μέχρι την οροφή προς εκμετάλλευση. Λίγος ο χώρος, αλλά τα καθίσματα πέφτουν εύκολα και χωράει και ένα πλυντήριο στην μετακόμιση.
Όμως στην Ελλάδα οι λόγοι πρακτικότητας δεν είναι πάντα αυτοί που μετράνε. Το πρεστιζ απασχολεί, και το σεντάν αυτοκίνητο ανέβηκε μέσα σε 20 χρόνια κατηγορία στα μεσαία μεγέθη. To Corolla επισκιάστηκε από το Avensis, το Jetta δεν αναδείχθηκε ποτέ δίπλα στο Passat. Η μεσαία κατηγορία καπέλωσε τελείως τα μικρομεσαία σεντάν.
Από την άλλη ορισμένα μοντέλα είχαν την τιμητική τους. Εκτός από την Octavia, η Chevrolet κινήθηκε στο ίδιο πλαίσιο με το Cruze, η Renault με το Fluence, η Mitsubishi με το Lancer και η Honda με το τετράθυρο Civic, ενώ πρόσφατα στην κατηγορία μπήκαν περισσότερα αυτοκίνητα, όπως το Peugeot 301 αλλά και τα Skoda Rapid και Seat Toledo
Εν τω μεταξύ όμως το πράγμα έχει αλλάξει. Από τη μία η μεσαία κατηγορία δυσκολεύεται στην Ελλάδα να κινήσει μοντέλα, λόγω μεγέθους, κατανάλωσης και τιμής, από την άλλη το μικρομεσαίο σεντάν έχει την τιμητική του. Όταν μία μάρκα όπως η Mercedes κατεβαίνει στην κατηγορία, με ένα μοντέλο τόσο εντυπωσιακό όσο η CLA, η κατάσταση σίγουρα έχει αλλάξει ριζικά. Με άλλο μάτι θα δει τώρα κανείς ένα Focus ή ένα Astra στη σεντάν του έκδοση, ενώ και η Audi με το επερχόμενο Α3 σεντάν θα ρίξει κι άλλο λάδι στη φωτιά.
Με τέτοιες συνθήκες, και με μοντέλα πλέον σε όλο το φάσμα της κατηγορίας, τόσο σε τιμή όσο και σε μέγεθος, μήπως είναι η στιγμή που η κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν χρήζει επανεξέτασης; 
Η εικόνα σίγουρα έχει αναβαθμιστεί, ελέω Mercedes CLA, η τιμές είναι καλύτερες από τα μεσαία σεντάν, οπότε τι μένει; Μήπως η προσκόλληση στα χάτσμπακ πέρασε; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

JEEP
MAXUS EDELIVER 5