ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Διαβάστηκε από 74618 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/3/2013
Το βασικό πλεονέκτημα στην οδική συμπεριφορά του Golf είναι ο ιδιαίτερα προοδευτικός και προβλέψιμος χαρακτήρας του. Η ανάρτηση είναι ιδανικά ρυθμισμένη προσφέροντας πολύ καλά επίπεδα άνεσης αλλά και ισορροπημένες αντιδράσεις στο αμάξωμα. Εκτός από στάνταρ ESP υπάρχει και ηλεκτρονικό διαφορικό XDS. Το σύστημα διεύθυνσης ικανοποιεί απόλυτα και τα φρένα του αποδεικνύονται ιδιαίτερα καλά, αφού ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 38,8 μέτρα. Σε αντίθεση με τη βασική έκδοση των 85 ίππων που δείχνει να της λείπει το μπρίο, το Golf με τους 105 ίππους είναι ευχάριστο και με πολύ καλά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας, αφού «πάει» όσο χρειάζεται για να προσπερνάς χωρίς άγχος. Επίσης είναι και πιο άνετο, αφού και υπάρχει 6η σχέση, που ρίχνει τις στροφές του κινητήρα στο ταξίδι και δεν χρειάζεται να πιέζεις το μοτέρ για να έχεις απόδοση. Έτσι, τα επίπεδα θορύβου είναι χαμηλότερα (120 χλμ./ ώρα με τελευταία σχέση είναι 65,8 db έναντι 66,5 db στην έκδοση των 85 ίππων.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Kινητήρας - Mε 4,9 λτ. κατανάλωση
Εσωτερικό - Ακρως ποιοτικό
Οδική συμπεριφορά - Ολοκληρωμένος χαρακτήρας
Συμπέρασμα
»Σχολιάστε την είδηση

Tags: VOLKSWAGEN GOLF,

περισσότερα νέα & άρθρα »
VOLKSWAGEN - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιατί όλη η Ευρώπη λέει, πως η VW έχασε το τρένο της αυτοκίνησης;

Πρώτη εμφάνιση για το νέο Volkswagen ID.2

Hyundai Tucson ή 10 χιλιάρικα ακριβότερο VW Tiguan και με 50 άλογα λιγότερα;

Κανονικό μικρό ηλεκτρικό όταν όλα είναι SUV; Υπάρχει νόημα;

Η VW τιμά τα 50 χρόνια του Golf GTI με νέα επετειακή έκδοση

Τα 3 χειροτέρα & τα 4 καλύτερα SUV σε κατανάλωση | Ιαπωνία Vs Γερμανία: 4-0

TEST - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δοκιμή: Kia Stonic, αυτόματο, mild hybrid με 100 άλογα

Παράλληλη δοκιμή: Peugeot e-208 & e-2008 με 156 PS

Δοκιμή μεταχειρισμένου: Opel Grandland X 2017-2021

Δοκιμή: KGM Tivoli - SUV με κάτω από 20 χιλιάρικα και 163 άλογα