Λίγα μέτρα έξω από το αεροδρόμιο του Μονάχου υπάρχει μια μεγάλη πλατεία. Ανεβαίνεις τις σκάλες και είσαι ακριβώς ανάμεσα σε δυο μεγάλα κέντρα της Audi, το δεξί είναι και σημείο πώλησης. Εκεί μας περίμεναν 3 ειδικά μοντέλα με τα οποία θα οδεύαμε προς το εργοστάσιο του Νέκαρσουλμ και στο παρακείμενο πολυχώρο της Audi, που μεταξύ άλλων φιλοξενεί και ένα μίνι RS μουσείο. Στο υπόγειο parking μαζί με άλλους 5 εκλεκτούς συναδέλφους αντικρίσαμε ενα κίτρινο R8 V10 Performance, ένα μπλε TT RS και ένα «τσιμεντί» RS3 Sportback, όλα φυσικά στις πιο updated εκδόσεις τους. Όλοι θα τα οδηγούσαν όλα, οπότε δεν υπήρχε λόγος για επιλογές. Η…πυροδότηση του R8 μέσα σε κλειστό γκαράζ είναι από μόνη της μια ξεχωριστή εμπειρία: Mπάσα μορφή ηχητικής απόλαυσης. Το έζησα με την εν Ελλάδι δοκιμή του R8 Roadster στο πρώτο τεύχος του Auto Τρίτη Premium, το ζω και τώρα. Με μια διαφορά. Εδώ υπάρχουν άλλες δύο καυτές κατασκευές με συνολικά 800 άλογα ακόμα και ζόρικες εξατμίσεις επίσης. Καταλαβαίνεις λοιπόν φίλε αναγνώστη, για τι ηχητικό κρεσέντο μιλάμε στην ταυτόχρονη σχεδόν ανάφλεξη των συνολικά 20 κυλίνδρων...