Η μαγεία του TT RS όμως κρύβεται στην φιλικότητα και στον τρόπο που δίνει ακόμη και σε ένα λιγότερο έμπειρο οδηγό τη δυνατότητα, να εκμεταλλευτεί τις… supercar επιδόσεις του.
Η εμφάνιση του TT RS μόνο κάτι νορμάλ δεν προμηνύει: Τεράστιοι αεραγωγοί εμπρός, αγριεμένη μάσκα, ζάντες 20 ιντσών, αλλά και μια σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, όλα κραυγάζουν πως αυτό το μικρό κουπέ δε μπορεί παρά να είναι οιωνός μιας αληθινής καταιγίδας επιδόσεων και συναισθημάτων. Με 400 άλογα και 480 Nm στις 1.700 σ.α.λ., από τον 5κύλινδρο 2,5 λτ. turbo κινητήρα το μικρό 2+2 θέσεων κουπέ είναι ο ορισμός του pocker rocket. H πράξη απλά το επιβεβαιώνει με (μετρημένο από την εν Ελλάδι δοκιμή) 0-100 σε 3,7 δλ. και ρεπρίζ που προκαλούν ίλιγγο: 60-100 σε 1,8 δλ και 80-120 σε 2,3 δλ. Η μαγεία του TT RS όμως κρύβεται στην φιλικότητα και στον τρόπο που δίνει ακόμη και σε ένα λιγότερο έμπειρο οδηγό τη δυνατότητα, να εκμεταλλευτεί τις… supercar επιδόσεις του. Κάθεσαι ιδανικά, με ένα εξαιρετικό τιμόνι μέσα στα χέρια και αρκεί ένα χάδι στο γκάζι για να δεις 3ψήφια νούμερα στο κοντέρ χωρίς να ιδρώσεις καν. Εναλλάσοντας σχέσεις με τα ακροδάκτυλα στο μαγικό 7άρι διπλού συμπλέκτη ημιαυτόματο κιβώτιο S-Tronic, επιταχύνεις, στρίβεις, φρενάρεις με… το ένα χέρι, που λέει ο λόγος χωρίς δράμα, χωρίς κόπο. Ρύθμιση ανάρτησης και τετρακίνηση προσφέρουν σιγουριά και πάτημα «αλλού», ακόμη και όταν αρχίζει να βρέχει και οι άλλοι σηκώνουν πολύ το πόδι από το γκάζι. Και μέσα σε όλα ο ήχος από τον μαγικό 5κύλινδρο και τις εξατμίσεις να διαμορφώνουν μια οδηγική κατάσταση, που αξίζει. Μια ωδή στην ομοιογένεια, που θα σε κάνει να χαμογελάσεις είτε είσαι έμπειρος οδηγός, που ψάχνει την απόλαυση στα όρια περιστροφής του κινητήρα και της πρόσφυσης των ελαστικών, είτε όχι.