Ξεκινώντας από το Captur, ο οδηγός θα συναντήσει μια εικόνα που θυμίζει αρκετά αυτή του smart cockpit, που πρωτοείδαμε στο νέο Clio, ειδικά αν υπάρχει η σε στυλ tablet, κάθετη οθόνη αφής 9,3 ιντσών για το εξελιγμένο σύστημα infotainment Εasy Link. Για τον πίνακα οργάνων προσφέρονται, ανάλογα την έκδοση, δύο ψηφιακές οθόνες 7 ή 10,2 ιντσών με τη δεύτερη να ενσωματώνει και το σύστημα πλοήγησης. Η χρήση μαλακού πλαστικού σε όλο το πάνω μέρος του ταμπλό, των μπροστινών θυρών και στο χώρο γύρω από τον επιλογέα, κάνει αισθητή την προσπάθεια για σοβαρή ποιότητα.
Ακόμα πιο μεγάλες είναι οι αλλαγές στο νέο Juke, το οποίο αποκτά ένα εντελώς νέο πρόσωπο: η διάταξη στο ταμπλό αλλάζει πλήρως με προεξάρχον στοιχείο την «αιωρούμενη» οθόνη αφής 8 ιντσών του συστήματος NissanConnect ψηλά στο κέντρο, υπερισχύοντας όπως είναι φυσικό του προκατόχου. Η απτή ποιότητα έχει αναβαθμιστεί καθώς γίνεται χρήση μαλακού υλικού στο άνω μέρος του ταμπλό, ενώ παράλληλα βλέπει κανείς όλα τα νεότερα επιμέρους στοιχεία της μάρκας: τριάκτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, χειριστήρια κλιματισμού, πίνακας οργάνων με ψηφιακές ενδείξεις στο κέντρο κ.ο.κ..
Από την άλλη, το εσωτερικό του νέου Ford Puma αντλεί έμπνευση από το Fiesta Active και είναι όμορφο και σύγχρονο σε διάκοσμο, ενώ η ποιότητα κατασκευής είναι αντίστοιχα υψηλή λαμβάνοντας υπόψιν αυτό που μας έχει συνηθίσει η φίρμα στα άλλα της μοντέλα, αλλά και γνωρίζοντας πως το πάνω μέρος του ταμπλό είναι ντυμένο με μαλακό υλικό. Ξεχωρίζει για την όμορφη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό του συστήματος infotainment SYNC 3 αλλά και για τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3ΆΆ με high-tech εικόνα και δυνατότητα διαμόρφωσης. Highlight τα καθίσματα με σύστημα μασάζ τριών επιπέδων έντασης για άνετα, ασφαλή ταξίδια αλλά και ξεκούραστα, χαλαρωτικά… μπολιτιαρίσματα.