Συνεχίζοντας την ανάλυση σχετικά με το εσωτερικό των μοντέλων και συγκεκριμένα στους χώρους, οι σχεδιαστές φαίνεται πως έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στο συγκεκριμένο τομέα. Αναλυτικότερα η Ford υπόσχεται μια πολύ άνετη καμπίνα για τέσσερα άτομα, ενώ παράλληλα προίκισε το νέο Puma, με χώρο αποσκευών 456 λίτρων που είναι κορυφαίος για τα δεδομένα της κλάσης, ο οποίος διαθέτει δεύτερο πάτωμα, ή MegaBox όπως το ονομάζει η Ford, που προσφέρει έναν, βαθύ αποθηκευτικό χώρο 80 λτ., με τάπα αποστράγγισης για να πλένεται με νερό. Σημειώστε επίσης πως το Puma εφοδιάζεται με ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα.
Μιλώντας για χώρο αποσκευών, το Captur δεν έχει αντίπαλο, καθώς το συρόμενο πίσω κάθισμα σε διαδρομή 160 χλστ. μπορεί να διαμορφώσει χώρο αποσκευών 536 λτ. νούμερο που συναντάμε σε μεσαία (!) SUV. Πέρα από το συρόμενο κάθισμα, σημαντικός παράγοντας είναι και το μακρύ του μεταξόνιο, στα 2.639 χλστ., το οποίο υπόσχεται παράλληλα και περισσότερο χώρο για τα γόνατα, τους ώμους και τα κεφάλια των πίσω.
Τέλος το Juke πήρε 106 χλστ. σε μεταξόνιο, φτάνοντας 2.636 χλστ.. Τι σημαίνει αυτό; Καλύτερους χώρους για τους επιβάτες και πλέον ένας χώρος αποσκευών που καλύπτει τι ανάγκες μιας οικογένειας. Έτσι, ενώ μέχρι τώρα τα 354 λτ. ήταν για κάποιους αποτρεπτικά, τώρα τα 422 λίτρα θα φτάσουν και με το παραπάνω.