Σε μία στριφτερή διαδρομή το Kona έχει τις προδιαγραφές να προβλέψει τυχόν επικείμενη απώλεια πρόσφυσης και να ενεργεί εγκαίρως, παρέχοντας τον κατάλληλο συνδυασμό ισχύος και πέδησης σε κάθε κινητήριο τροχό.
Ένα από τα B-SUV με την πιο ευρεία γκάμα κινητήρων, το Hyundai Kona, φορά ένα εξαιρετικά ισχυρό βενζινοκίνητο σύνολο στην 4κίνητη έκδοσή του. Το Kona, όντας διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης, diesel, ως ήπια υβριδικό, με αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο και με δύο διαφορετικής ισχύος ηλεκτρικές εκδόσεις, «παντρεύει» την κορυφαία βάσει ισχύος επιλογή των 198 ίππων με κίνηση στους όλους τους τροχούς. Πυλώνας της συγκεκριμένης έκδοσης είναι ο 1,6 turbo 4κύλινδρος κινητήρας, ο οποίος ενσωματώνει την επαναστατική νέα τεχνολογία SmartStream CVVD. Μέσω αυτής ελέγχεται η διάρκεια βύθισης των βαλβίδων και προσαρμόζεται η ταχύτητα και η διάρκεια της καύσης ανάλογα με τις οδηγικές απαιτήσεις.
H παρουσία αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DCT εγγυάται αρκετά άνετη οδηγική αίσθηση εντός και εκτός πόλης για τον οδηγό του 4WD Hyundai Kona.
Ως τετρακίνητο, το Hyundai Kona διαθέτει πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα (Multi-Link), με παρουσία ξεχωριστού υποπλαισίου στήριξης και αντιστρεπτικής ράβδου για την καλύτερη διαχείριση του έξτρα βάρους. Ένα «πακέτο» που του επιτρέπει να είναι εξίσου άνετο στην καθημερινότητα, συγκριτικά με τις υπόλοιπες 2WD εκδόσεις.
Ειδικότερα, τώρα, το κορεατικό μικρό crossover συνδυάζει την τεχνολογία τετρακίνησης H-TRAC με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και με Προηγμένο Σύστημα Πρόσφυσης σε Στροφές (Advanced Traction Cornering Control), επιτυγχάνοντας βελτιωμένη ευελιξία και σταθερότητα. Σε κεντρικό σημείο της κονσόλας βρίσκεται η επιλογή «Lock» για κλείδωμα της ροπής μεταξύ των δύο αξόνων, ενώ υπάρχουν τρία διαθέσιμα προγράμματα, με τα Comfort και Eco να έχουν το μεγαλύτερο μέρος της ροπής στους εμπρός τροχούς. Στο Sport mode η κατανομή εμπρός-πίσω προσεγγίζει το 50-50%, αναλογία η οποία προσφέρεται με δυνατότητα κλειδώματος σε χαμηλές ταχύτητες (π.χ. σε χωματόδρομους).