Αρκετά σκληροτράχηλο σχεδιαστικά το PHEV Jeep Renegade Trailhawk. Εμείς θα αναφερθούμε στο κλασικό επιβλητικό design με την εμπρός μάσκα, τις 7 κάθετες γρίλιες και τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα που διαθέτει.
Διαφορετική φιλοσοφία σε επίπεδο κίνησης, αλλά και την πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση ανάμεσα στα τετρακίνητα B-SUV συναντάμε στο Jeep Renegade 4xe Trailhawk. Το ενδιαφέρον με το 4κίνητο Jeep Renegade έχει να κάνει με την ηλεκτρική «προέλευση» της 4κίνησής του. Το μικρό SUV της Jeep λανσάρεται με Plug-in υβριδικό σύνολο απόδοσης 240 ίππων, το οποίο εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 χλμ. και κατανάλωση στα 6,0 λτ./100 χλμ.. Μαζί με τον ισχυρό 1,33 λτ. βενζινοκινητήρα των 180 ίππων συνυπάρχουν δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα συνεργάζεται με το θερμικό μοτέρ, λειτουργεί ως γεννήτρια και μεταφέρει την ισχύ του στο δρόμο μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ ο έτερος ηλεκτροκινητήρας που έχει απόδοση 60 ίππους βρίσκεται στον πίσω άξονα και διαθέτει ενσωματωμένο διαφορικό «e-axle», μεταφέροντας την κίνηση και σε αυτούς τους τροχούς.
Μαζί με την απόσταση των 201 χλστ. από το έδαφος και τις γωνίες αναρρίχησης δημιουργείται ένα ξεχωριστό σε όλους τους τομείς off-road προφίλ για το B-SUV της Jeep.
Με την προσθήκη του συγκεκριμένου μηχανικού συνόλου, η ανάρτηση του PHEV Renegade έχει πιο σφιχτή ρύθμιση για να διαχειριστεί τα επιπλέον 340 κιλά από το συμβατικό 4κίνητο μοντέλο. Το ενσωματωμένο διαφορικό «e-axle» ρυθμίζει τη λειτουργία του συστήματος 4κίνησης ανάλογα με την επιλογή του οδηγού από τους διακόπτες του SELEC-TERRAIN και τα προγράμματα παραμετροποίησης. Στην έκδοση Trailhawk υπάρχει ως έξτρα mode οδήγησης η «Rock» και μαζί με τις υπόλοιπες (Auto, Snow, Sand και Mud) διαμορφώνει την πρόσφυση βάσει του τερέν οδήγησης. Εκτός των παραπάνω, υπάρχουν 3 επιπλέον επιλογές για το σύστημα τετρακίνησης, α) υποπολλαπλασιασμός των σχέσεων/κοντές, β) κλείδωμα της 4κίνησης σε ποσοστό 50-50 και γ)σύστημα ελέγχου σε κατάβαση.