
Μέσα στην πόλη, η ηλεκτροκίνηση λειτουργία του X-Trail και το αποδοτικό σύστημα e-Pedal Step περιορίζουν την κατανάλωση μόλις στα 5,4 λτ./100 χλμ..
Έχεις υπολογίσει ποτέ πόσα λεφτά τον χρόνο δίνεις σε καύσιμα; Έχουμε πει αρκετές φορές πως η υβριδική τεχνολογία σού γλιτώνει πολλά χρήματα από την κατανάλωση κι αυτός ο ισχυρισμός ισχύει ακόμη κι αν μιλάμε για δύο 4κίνητα SUV στα 4,7 μέτρα που ζυγίζουν 1.900 κιλά! Μέση πραγματική κατανάλωση γύρω στα 7,5 λίτρα/100 χλμ. έχουν τα Honda CR-V e:HEV και το Nissan X-Trail, που σε έναν μέσο οδηγό που κάνει 20.000 χλμ. το χρόνο, 80-20 σε πόλη-ταξίδι σημαίνει κόστος καυσίμου κοντά στα 2.100 ευρώ.

Με χρήση ECO προγράμματος οδήγησης και συνετή λειτουργία η κατανάλωση μέσα στην πόλη για το Honda CR-V πλησιάζει τα 5,5 λτ./100 χλμ..
Και πώς το κάνουν; Το «κλειδί» για την κατανάλωση που θυμίζει... μικρό αυτοκίνητο κρύβεται στην τεχνολογία των δύο αυτοκινήτων, η οποία έχει κοινή συνισταμένη στην παρουσία ενός ισχυρού ηλεκτροκινητήρα και στην λειτουργία του θερμικού μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας. Στο Honda CR-V μαζί με το 2λιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας 184 ίππων, στο Nissan X-Trail 2 ηλεκτρικά μοτέρ (εμπρός + πίσω) με τον δυνατό να βγάζει 213 άλογα.
Αυτό που συμβαίνει και στα δύο μοντέλα είναι το θερμικό μοτέρ να παράγει ρεύμα για τους ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι ουσιαστικά κινούν το αυτοκίνητο. Σπάνια το θερμικό μοτέρ εμπλέκεται στη λειτουργία (π.χ. στις ξαφνικές επιταχύνσεις), για αυτό δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι τα δύο μοντέλα πάνε σχεδόν αποκλειστικά... ηλεκτρικά. Τέλος, σημαντικό πλεονέκτημα για το X-Trail είναι πως δεν επιβαρύνεται από φορολογικά βάρη, όπως συμβαίνει με το CR-V που έχει 2λιτρο κινητήρα.
Σελίδα 1 | 4κίνητα υβριδικά SUV με τεράστιους χώρους: Honda CR-V & Nissan X-Trail |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Φτωχό για τα λεφτά του το ποιοτικό & ψηφιακό υπόβαθρο του Honda, αξίζει να πληρώσεις έξτρα για τις μεγάλες οθόνες του Nissan |
Σελίδα 3 | Κατανάλωση: Πόσα μεσαία SUV με 1.900 κιλά «καίνε» κάτω από 6 λίτρα μέσα στην πόλη; |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: 'Ανεση εντός & εκτός δρόμου, δεν ακούς το X-Trail στα 120 χλμ./ώρα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |