Όταν χρειαστεί, η ισορροπημένη κατανομή ισχύος από το σύστημα e-Force θα αφήσει το 4κίνητο Nissan X-Trail να πάει πιο μακριά και σε πιο δύσβατα σημεία από τις απλές πατημένες διαδρομές.
Στο δρόμο, μπορούμε να πούμε ότι και τα δύο αυτοκίνητα θα καλύψουν απόλυτα το μέσο χρήστη τους, αυτόν δηλαδή που θα αναζητήσει την άνεση και την καλή ποιότητα κύλισης. Αναπόφευκτα ο μεγάλος κύκλος στροφής θα δυσκολέψει σχετικά την κίνηση μέσα στην πόλη, επιλέγοντας όμως ένα αυτοκίνητο της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτό που θέτει κανείς σε οδηγική προτεραιότητα είναι η άνεση στο ταξίδι, με την 4κίνηση να βάζει στο παιχνίδι και τις off-road εξορμήσεις. Και τα δύο μοντέλα έχουν την απαραίτητη απόσταση από το έδαφος που εξασφαλίζει εύκολα περάσματα από κακοτράχαλα αλλά και καλή περιφερειακή ορατότητα.
Στον επαρχιακό δρόμο και αν ο οδηγός του Honda CR-V έχει… κέφια, θα του επιτρέψει να κινηθεί με ασφάλεια σε στροφοδιαδρομή χωρίς περιττές κλίσεις, ενώ ο συνδυασμός του καλού σε πληροφόρηση τιμονιού, της νέας, πιο εξελιγμένης τετρακίνησης και του υβριδικού συστήματος των 184 ίππων θα συνεργαστεί με τον βέλτιστο τρόπο.
Αν πρέπει κάτι να ξεχωρίσουμε κάτι παραπάνω στα δύο αυτοκίνητα αυτό είναι τα φρένα στο Honda και την ηχομόνωση του Nissan. Με φρενάρισμα πανικού 100-0 χλμ./ώρα το CR-V e:HEV θέλει μόλις 36,2 μέτρα, νούμερο εξαιρετικό αν υπολογίσουμε το βάρος του αυτοκινήτου. Εκεί που θα θέλαμε κάτι καλύτερο είναι στον θόρυβο κύλισης στις υψηλές ταχύτητες. Προφανώς και σε σχέση με ένα μη υβριδικό αυτοκίνητο το Honda ξεχωρίζει για την εύρυθμη λειτουργία του, αντιπαραβάλλοντάς το όμως με ένα αυτοκίνητο παρόμοιας κατηγορίας, όπως το X-Trail, εντοπίζουμε διαφορές. Το Nissan ακόμη και στα 120 χλμ./ώρα θυμίζει... ηλεκτρικό όχημα (68,2 dB) όταν οι αντίστοιχες τιμές του Honda ξεπερνούν τα 70 dB.