
Με σαφείς premium περγαμηνές, το εσωτερικό του X-Trail αναβαθμίζεται σημαντικά στην 2η έκδοση N-Connecta με την μεγάλη οθόνη αφής (12 ιντσών) και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών).
Η ποιότητα κατασκευής και η απτή αίσθηση ποιότητας ενός αυτοκινήτου που δοκιμάζουμε στο AutoΤρίτη Test Center συνυπολογίζεται από τον ψηφιακό εξοπλισμό (εικόνα-τεχνολογία) και την αξιολόγηση των υλικών κατασκευής.

Αρκετά ποιοτικό και στιβαρό είναι το εσωτερικό του Honda CR-V, σίγουρα όμως περιμένει κανείς κάτι καλύτερο από μία 9άρα οθόνη αφής σε ένα αυτοκίνητο των 56.000 ευρώ.
Στη συγκεκριμένη παράμετρο, λοιπόν, το Nissan X-Trail έχει ένα προβάδισμα, με το Honda CR-V να μην ανταποκρίνεται 100% στο κόστος αγοράς του. Ναι, εκτιμήσαμε σημαντικά τις (πάρα) πολλές ηλεκτρικές ευκολίες στις οποίες αναφερθήκαμε προηγουμένως όμως σίγουρα θέλαμε κάτι καλύτερο από την οθόνη των 9 ιντσών, που είναι μακριά από την τάση της εποχής. Το ίδιο ισχύει και για την χρήση των υλικών, καθώς ναι μεν είναι στιβαρής συναρμογής και όντως δείχνει σίγουρο ότι θα αντέξει στο χρόνο και στις κακουχίες, όμως θα θέλαμε στα 55 χιλιάδες ευρώ περισσότερη χρήση αφρώδους υλικού.
Από την άλλη, στην περίπτωση του Nissan X-Trail λάβαμε αυτήν την αίσθηση του προηγμένου ψηφιακού περιβάλλοντος και της καλής ποιότητας κατασκευής που αγγίζει (όπως και το Honda) premium μονοπάτια. Πιο συγκεκριμένα, στην 2η εξοπλιστική έκδοση N-Connecta περιλαμβάνονται μια μεγαλύτερη οθόνη 12 ιντσών (με σύστημα πλοήγησης) και ένας όμορφος ψηφιακός πίνακας των 12,3 ιντσών, σύνολο που συνθέτει ένα αρκετά σύγχρονο μωσαϊκό χωρίς σημαντική διαφορά κόστους (αξίζει δηλαδή να δώσεις τα 2.000 ευρώ της διαφοράς στην έκδοση).
Χωροταξικά έπειτα, μένουμε σε όσα αναφέραμε προηγουμένως. Δηλαδή, το πλάτος του πίσω καθίσματος χωρά με άνεση 3 ενήλικους (ακόμη πιο μεγαλόσωμους) επιβάτες, ο χώρος για τα πόδια φτάνει και περισσεύει (+22 εκ.) ενώ το πορτ-μπαγκάζ ξεπερνά τα 570 λίτρα. Να πούμε στην αμέσως επόμενη έκδοση N-Connecta Plus το X-Trail κερδίζει σε πρακτικότητα με τη συρόμενη 2η σειρά καθισμάτων, ενώ πρέπει πάντα να υπολογίζουμε ότι το Nissan προσφέρεται και σε 7-θέσια διάταξη.
Σελίδα 1 | 4κίνητα υβριδικά SUV με τεράστιους χώρους: Honda CR-V & Nissan X-Trail |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Φτωχό για τα λεφτά του το ποιοτικό & ψηφιακό υπόβαθρο του Honda, αξίζει να πληρώσεις έξτρα για τις μεγάλες οθόνες του Nissan |
Σελίδα 3 | Κατανάλωση: Πόσα μεσαία SUV με 1.900 κιλά «καίνε» κάτω από 6 λίτρα μέσα στην πόλη; |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: 'Ανεση εντός & εκτός δρόμου, δεν ακούς το X-Trail στα 120 χλμ./ώρα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |