Το νέο Hyundai i20 είναι προ των πυλών. Με νέες πιο δυναμικές αναλογίες και πολύ πιο hi-tech. Δείτε 5 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για ένα από τα δημοφιλέστερα μικρά της ελληνικής αγοράς.
Το ολοκαίνουριο i20 που είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα διατεθεί στην Ευρωπαϊκή αγορά με τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Hyundai, με την ονομασία «Sensuous Sportiness».
Η σχεδιαστική φιλοσοφία «Sensuous Sportiness» χαρακτηρίζεται από το συνδυασμό ανάμεσα σε τέσσερα βασικά στοιχεία: τις αναλογίες, τη σχεδίαση, το στυλ και την τεχνολογία. Ο σκοπός αυτής της σχεδιαστικής κατεύθυνσης είναι να διανθίσει με ελκυστικό στιλ τα μοντέλα της Hyundai, δημιουργώντας συναισθηματική αξία και δίνοντάς τους μια ξεχωριστή εμφάνιση.
Στο νέο i20 η νέα «γλώσσα» ξεχωρίζει με το «καλημέρα» στην φαρδιά γρίλια και τις έντονες γραμμές στον πρόβολο. Οι γραμμές του πλαϊνού μέρους καταλήγουν στο πίσω παράθυρο με τέσσερις δυσανάλογες πλευρές, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει μία LED φωτιζόμενη γραμμή που συνδέει τα νέα αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Το παζλ της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου έως και 17 ιντσών.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.