Στο εσωτερικό η Hyundai εξοπλίζει το i20 με δύο οθόνες, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών και τη κεντρική οθόνη αφής επίσης 10,25 ιντσών.
Γεμάτο τεχνολογίες ασφάλειας και άνεσης
56.894 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα καλά νέα για το ολοκαίνουργιο i20 έρχονται στο πεδίο της τεχνολογίας. Η Hyundai προσφέρει έναν νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών που συνδυάζεται με μια άλλη κεντρική οθόνη αφής 10,25 ιντσών για μια πλήρη ψηφιακή εμπειρία μέσω τους συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Χαρακτηριστικά όπως η ασύρματη φόρτιση των κινητών τηλεφώνων, οι εφαρμογές Apple CarPlay και Android Auto και ένα ηχοσύστημα Bose με οκτώ ηχεία είναι μέρος των επιλογών που προσφέρουν στους πελάτες τους οι Κορεάτες. Διαθέσιμο είναι και το σύστημα Bluelink Connected Car Services, για υπηρεσίες σε πραγματικό χρόνο.
Η τεχνολογική επανάσταση του i20 συνεχίζεται με το πακέτο ασφάλειας SmartSense της Hyundai. Το πακέτο συνδυάζει πλήθος συστημάτων μεταξύ των οποίων βρίσκεται και το έξυπνο cruise control βασισμένο στο σύστημα πλοήγησης το οποίο μπορεί να παρακολουθεί τη θέση του οχήματος και να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα. Από εκεί και πέρα προσθέστε τα συστήματα διατήρησης λωρίδας, παρακολούθησης τυφλών σημείων και προειδοποίησης σύγκρουσης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.