Σημαντική είναι η αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 25 λίτρα, δηλαδή 351 λίτρα στο σύνολο, νούμερο κορυφαίο για την κατηγορία.
Πιο ευρύχωρο και μοντέρνο εσωτερικά
56.891 Επισκέψεις στο άρθρο
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση της καμπίνας που στηρίζεται σε οριζόντια αρχιτεκτονική. Σημαντική συμβολή σε αυτό έχουν οι οριζόντιες πτυχές που εκτείνονται από αριστερά προς τα δεξιά στο ταμπλό και ενσωματώνουν τους αεραγωγούς, αυξάνοντας την αίσθηση του πλάτους. Συνεχίζοντας στην καμπίνα, ιδιαίτερης σχεδίασης είναι το νέο τετράκτινο τιμόνι με τα αρκετά μπουτόν ώστε ο οδηγός να μπορεί εύκολα με την κίνηση των δακτύλων του να επιλέξει τις ρυθμίσεις που επιθυμεί.
Η Hyundai προσφέρει τρία διαφορετικά φινιρίσματα για την καμπίνα, ενώ έχει εγκατασταθεί ατμοσφαιρικός φωτισμός για πιο ευχάριστο φωτισμό τη νύχτα.
Όσον αφορά στους χώρους, το μεταξόνιο πήρε αύξηση της τάξης των 10 χιλιοστών, με τη Hyundai να υπόσχεται περισσότερη άνεση στο εσωτερικό. Παράλληλα, υπάρχει σημαντική αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 25 λίτρα, δηλαδή 351 λίτρα στο σύνολο, νούμερο κορυφαίο για την κατηγορία.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.