Ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που πρωταγωνιστεί στο νέο i20 έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων και για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί
με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ.
Με ήπια υβριδική τεχνολογία
56.890 Επισκέψεις στο άρθρο
Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων το i20 προσφέρεται με τον 1,2 λίτρων τεσσάρων κυλίνδρων ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης που προσφέρει 84 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Στην κορυφή των εκδόσεων υπάρχει ο τούρμπο T-GDi 1,0 λίτρου που έρχεται με δύο ιπποδυνάμεις 100 και 120 αλόγων, ο οποίος για πρώτη φορά μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ, που στην πρώτη έκδοση είναι προαιρετικό, ενώ στη δεύτερη στάνταρ. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να συνδυαστούν είτε με ένα νέο εξάρι μηχανικό κιβώτιο ή με επτάρι αυτόματο DCT διπλού συμπλέκτη.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.