Στο πίσω μέρος την παράσταση κλέβει μία LED φωτιζόμενη γραμμή που συνδέει τα νέα αιχμηρά φωτιστικά σώματα.
Με δυναμικότερες αναλογίες
56.893 Επισκέψεις στο άρθρο
Τα νέα χαρακτηριστικά στη σχεδίαση έχουν διαφοροποιήσει ελαφρά τις διαστάσεις του αυτοκινήτου, που φυσικά παραμένει ένα μικρό hatchback. Συγκεκριμένα, η αύξηση στο μήκος είναι ανεπαίσθητη, μόλις 5 χλστ., φτάνοντας τα 4.085 χλστ, παραμένοντας έτσι ένα από τα πιο compact μοντέλα της κατηγορίας. Σε αντίθεση με το μήκος, η οροφή βρίσκεται κατά 24 χιλιοστά χαμηλότερα, ενώ το φάρδος αυξήθηκε κατά 30 χλστ.. Ως αποτέλεσμα διαμορφώνεται ένα πιο δυναμικό και αθλητικό σύνολο με τονισμένο εύρος. Τέλος να αναφέρουμε πως το νέο i20 θα είναι διαθέσιμο σε δέκα διαφορετικούς χρωματισμούς, ενώ θα προσφέρεται και σε διχρωμία με μαύρη οροφή.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.
Το i20 ήταν πάντα κορυφαία επιλογή για όποιον θέλει μικρό με χώρους. Το παρόν μοντέλο ήταν το ποιο 'αναγνωρίσιμο' σχέδιο μέχρι τώρα, το προηγούμενο πέφερνε σε Corsa και το νέο μάλλον φέρνει σε ibiza... δεν το λέω ως αρνητικό αλλά ο καθένας το εκλαμβάνει όπως θέλει. Κατά τα άλλα ΔΕΝ πωλείται (μέχρι τωρα) σε πολύ καλή τιμή (δεν είναι κακή αλλά θα μπορούσε να είναι χαμηλότερη) και προσφέρει αξιοπιστία στα μηχανολογικά (ε, μετά τα 4 χρόνια κάτι θα βγάλει...) αλλά θα πρέπει να ξέρεις οτι τα υλικά του δεν θα κρατήσουν όπως σε ένα ευρωπαικό (οπότε ένα ευρωπαικό με πολυετή εγγύηση είναι δυνατός ανταγωνισμος ακόμη και για εκείνους που η αξιοπιστία είναι βασικό κριτήριο) ούτε θα σου βγάλει κάποιο μεγάλο χαμόγελο. Προσωπικά μου αρέσει αν και όταν βγει δεν θα δείχνει τόσο μοντέρνο όσο ο ανταγωνισμός (αλλά έτσι είναι όλα τα Hyundai, γίνεται εσκεμμένα για να πηγαίνουν 'στα σίγουρα' αισθητικά).
Το i20 σχεδιαστικά είναι μια μίξη Α3, ibiza με ολίγη από 208 (το προηγούμενο), να "πιάσει" στην Ευρώπη. Καλά με την αξιοπιστία των μηχανικών μερών, μα από ποιότητα υπολείπεται από τα ευρωπαϊκά και είναι κάτι που διαπιστώνεται εύκολα. Το μεγαλύτερο όμως κακό είναι ότι με τους στόλους των εταιρικών έχει γεμίσει ο τόπος κι έχει καταντήσει κουραστική η επανάληψη. Ε και δεν είναι 500αράκι να μη το βαριέσαι αισθητικά.