Αλλαξε ταχύτητα μέχρι τις 2.000-2.500 σ.α.λ., όχι πιο ψηλά
Η παραπάνω συμβουλή έχει να κάνει με την οικονομία καυσίμου. Στους turbo κινητήρες η μέγιστη ροπή αποδίδεται στις χαμηλές στροφές, επομένως όταν αλλάζεις ταχύτητα στο χαμηλό φάσμα στροφών, το turbo δεν ανεβάζει πίεση και κερδίζεις σε καύσιμο. Βέβαια, το ποιο φάσμα στροφών είναι το ιδανικό, εξαρτάται από τον κινητήρα, αν δηλαδή είναι βενζίνης ή diesel, όπως και το που αποδίδεται η ροπή του. Κάποιοι νέοι βενζινοκινητήρες έχουν για παράδειγμα τη μέγιστη ροπή ήδη από τις 1.200 σ.α.λ., άρα μπορείς να αλλάξεις ταχύτητα και πριν τις 2.000 σ.α.λ.
Πρόσεχε το turbo-lag
Καταρχήν να εξηγήσουμε πως το turbo lag είναι η καθυστέρηση του τούρμπο. Επί του πρακτέου, πατάς το γκάζι και μέχρι η τουρμπίνα να ανεβάσει πίεση, περνάει ένας απειροελάχιστος χρόνος, άρα επιταχύνεις με καθυστέρηση. Το φαινόμενο αυτό, ωστόσο, συναντάται σε παλιάς τεχνολογίας turbo μοντέλα (10ετίας και πάνω). Τα καινούρια μοντέλα έχουν τουρμπίνες με εξελιγμένες φτερωτές που ανεβάζουν πίεση και στις χαμηλές στροφές, ή έχουν διπλό τούρμπο (ένα μικρό για τις χαμηλές στροφές και ένα μεγαλύτερο) και άρα το φαινόμενο αυτό έχει εξαλειφθεί. Αν όμως οδηγείτε κάποιο παλαιότερης τεχνολογίας turbo μοντέλο, τότε θα πρέπει να προσέξετε το εξής: Να μην πατάτε απότομα το γκάζι πριν ή στην αρχή μιας στροφής, αλλά να έχει «φουσκώσει» από πριν η τουρμπίνα, ώστε η ξαφνική επιτάχυνση να μην σας βρει μέσα στην στροφή και χαθεί η πρόσφυση του αυτοκινήτου.