Κτισμένο στη νέα πλατφόρμα GA-B, το νέο Yaris έρχεται με χαμηλότερο κέντρο βάρους, κορυφαία ακαμψία και καλύτερες κατανομές βαρών υποσχόμενο τονισμένα δυναμικά
χαρακτηριστικά.
Βασίζεται σε νέα πλατφόρμα
58.128 Επισκέψεις στο άρθρο
Ντεμπούτο κάνει στο νέο Yaris η νέα σπονδυλωτή πλατφόρμα GA-B η οποία συμπληρώνει προς τα κάτω την οικογένεια TNGA (Toyota New Global Architecture) μετά από τις μεγαλύτερες GA-C (Prius, C-HR & Corolla) και GA-K (RAV4). Χάρη στις εξελιγμένες τεχνολογίες συγκόλλησης, η πλατφόρμα συνδυάζει υψηλή ακαμψία και χαμηλό κόστος παραγωγής. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως η Toyota σε αντίθεση με την αυξητική τάση που επικρατεί, μείωσε το μήκος του Yaris κατά 5 χλστ., το οποίο πλέον είναι στα 3.940 χλστ, ενώ ταυτόχρονα αύξησε το μεταξόνιο κατά 50 ολόκληρα χιλιοστά (2.560). Διευρυμένο κατά 50 χλστ. (1.745 χλστ. συνολικά) είναι και το πλάτος, ωστόσο το ύψος έχει μειωθεί κατά 40 χλστ. στα 1.470 χλστ. Σύμφωνα με την Toyota, αν και η πλατφόρμα είναι κατά 35% πιο άκαμπτη, χάρη σε συγκεκριμένες επεμβάσεις, διατηρεί το ίδιο βάρος, ενώ το υβριδικό μοντέλο είναι και 20 κιλά ελαφρύτερο από το σημερινό. Επιπλέον, το κέντρο βάρους έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ..
ιδιο κοστος μετακίνησης με το υγραεριο δηλαδη ....η θερμοδυναμική θα τους μείνει μονο
...τι τα θέλετε τα 3κύλινδρα μοτέρ άραγε;;;