Ο θερμικός κινητήρας του νέου Toyota Yaris είναι 1,5 λτ., αλλά πλέον 3κύλινδρος και έχει υψηλή θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40%.
Με ισχυρότερο και πιο αποδοτικό υβριδικό σύστημα
57.970 Επισκέψεις στο άρθρο
Η Toyota υπολογίζει πως το 80% των πωλήσεων του νέου Yaris θα αφορά στην υβριδική έκδοση (θα συνεχίσει να προσφέρεται με 1,0 VTi & 1,5 VVT-iE μοτέρ βενζίνης), η οποία φέρει νέο σύστημα. Έτσι, ο 1,5 λτ. κινητήρας, που λειτουργεί σε κύκλο ¶τκινσον, είναι 3κύλινδρος και έχει θερμοδυναμική απόδοση της τάξης του 40%. Το σύστημα μετάδοσης είναι 9% πιο compact σε διαστάσεις, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 59 kW, ροπή 141 Nm και όριο περιστροφής 17.000 σ.α.λ. (+4.000 σ.α.λ.). Επίσης υπάρχει νέα κεντρική ηλεκτρονική μονάδα και νέα μπαταρία ιόντων-λιθίου. Η τελευταία αντικαθιστά αυτή του νικελίου μετάλλου-υδριδίου και παρότι διατηρεί την ίδια χωρητικότητα (0,94 kWh) και τις ίδιες διαστάσεις, είναι 27% ελαφρύτερη. Η συνδυαστική απόδοση του υβριδικού συστήματος φτάνει πλέον τα 116 άλογα. Σύμφωνα με την Τoyota το 80% της μετακίνησης μπορεί να γίνει με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η μέση κατανάλωση είναι μόλις 2,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2, 64 γρ./χλμ..
ιδιο κοστος μετακίνησης με το υγραεριο δηλαδη ....η θερμοδυναμική θα τους μείνει μονο
...τι τα θέλετε τα 3κύλινδρα μοτέρ άραγε;;;