ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα

27.522 Επισκέψεις στο άρθρο (2/11/2024)
Δοκιμή VW ID.3 GTX | Ηλεκτρικό «GTI» με πίσω κίνηση & 286 άλογα
4 Φωτογραφίες »

-Πισωκίνητο χάτσμπακ με 286 άλογα
-Κάνει το 0-100 σε 5,7 δλ. και προσπερνά «αέρα» (60-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ.) μένοντας στο αντίθετο ρεύμα για μόλις 60 μέτρα
-Είναι μέσα στο top 3 των ηλεκτρικών που ταξιδεύουν με 120 και κάνουν πάνω από 400 χλμ. με μια φόρτιση
-Με την επιδότηση κοστίζει 11 χιλιάρικα κάτω από το Golf GTΙ των 265 ίππων

Πισωκίνητο χάτσμπακ με 286 άλογα

Το Volkswagen ID.3 GTX έχει διακριτικό look, αν και είναι το πρώτο hot ηλεκτρικό χάτσμπακ της VW. Για να κινήσει τους πίσω τροχούς χρησιμοποιεί τον τελευταίας γενιάς ηλεκτροκινητήρα της VW, που αποδίδει 286 άλογα και 545 Nm ροπής. Υπάρχει και σε έκδοση Performance με 326 άλογα και ίδια ροπή. Η τελευταία είναι μεγαλύτερη και από V8 μοτέρ βενζίνης.

Κάνει το 0-100 σε 5,7 δλ. και προσπερνά «αέρα» (60-100 χλμ./ώρα σε 2,7 δλ.) μένοντας στο αντίθετο ρεύμα για μόλις 60 μέτρα

Οι μετρήσεις έδειξαν καταιγιστικές επιταχύνσεις για το VW ID.3 GTX. Συγκεκριμένα, το κλασσικό 0-100 γίνεται σε μόλις 5,7 δλ., γρηγορότερα μάλιστα κατά 0,2 δλ. από ό,τι υπόσχεται η VW. Έπειτα, το προσπέρασμα, που αποτυπώνεται με την επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα γίνεται σε μόλις 2,7 δλ., ενώ το 80-120 είναι υπόθεση 3,5 δλ. Ίδιες επιταχύνσεις προσπεράσματος έδειξε το αυτόματο VW Golf GTI των 245 ίππων, που είναι περίπου 500 κιλά ελαφρύτερο…


Διακριτικές αλλαγές στην εμφάνιση, όπως και στα απλά ID.3, αλλά με πιο δυναμικές λεπτομέρειες για τη hot έκδοση των 286 ηλεκτρικών ίππων.
4 Φωτογραφίες »

Διακριτικές αλλαγές στην εμφάνιση, όπως και στα απλά ID.3, αλλά με πιο δυναμικές λεπτομέρειες για τη hot έκδοση των 286 ηλεκτρικών ίππων.

Είναι μέσα στο top 3 των ηλεκτρικών που ταξιδεύουν με 120 και κάνουν πάνω από 400 χλμ. με μια φόρτιση

Ένα από τα πλεονεκτήματα του ID.3 GTX αποδείχθηκε η αυτονομία του χάρη στη συγκρατημένη κατανάλωση ενέργειας. Ειδικότερα στο ταξίδι με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα, όπου τα ηλεκτρικά «υποφέρουν», το ID.3 GTX έβγαλε σύμφωνα με τις μετρήσεις 418 χλμ. με μια φόρτιση. Έτσι μπαίνει στην τριάδα των ηλεκτρικών που το καταφέρνουν πίσω από τη Ford Mustang Mach-e RWD (433 χλμ.) και μπροστά από το Ford Explorer με τον ίδιο κινητήρα των 286 ίππων (407 χλμ.). Δες εδώ τη μεγάλη δοκιμή αυτονομίας στην εθνική με 8 ηλεκτρικά μοντέλα.

Με την επιδότηση κοστίζει 11 χιλιάρικα κάτω από το Golf GTΙ των 265 ίππων

Το VW ID.3 GTX των 286 ίππων που δοκιμάζουμε είναι διαθέσιμο με 47.900 ευρώ, τιμή που με την κρατική επιδότηση «πέφτει» στα 38.900 ευρώ με ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας. Συγκριτικά, το 2λιτρο turbo VW Golf GTI των 265 ίππων κοστίζει 11 χιλιάρικά λιγότερο. Δες εδώ τις τιμές και τον εξοπλισμό όλων των εκδόσεων.

Παρακάτω θα διαβάσετε την αναλυτική δοκιμή του VW ID.3 GTX των 286 ηλεκτρικών ίππων.
 

Σελίδα 2Σχεδίαση και εσωτερικό α λα GTI
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Hot, αλλά… βουβές επιδόσεις, πολύ καλή αυτονομία!
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πάει σαν GTI. Είναι GTI;
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
OPEL