Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Είναι η Hyundai η «νέα Toyota»; Λέγονται πολλά, όμως τι ισχύει;
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Είναι η Hyundai η «νέα Toyota»; Λέγονται πολλά, όμως τι ισχύει;

(23/3/2009)

H Hyundai είναι η μάρκα που έχει τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, πράγμα που την έχει μετατρέψει όχι απλά σε έναν παγκόσμιο παίκτη, αλλά σε μία από τις σημαντικότερες δυνάμεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πόσο πιθανό είναι όμως να αντικαταστήσει στην κορυφή την Toyota τα επόμενα χρόνια;

Η επιτυχία της Toyota να ξεπεράσει την General Motors και να πάρει την πρώτη θέση σε παραγωγή και πωλήσεις παγκοσμίως μετά από 75 χρόνια πρωτιάς της αμερικανικής εταιρείας, έχει ανοίξει την όρεξη και σε άλλους κατασκευαστές να πάρουν τα ηνία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αν και ο όμιλος VW είναι ο τρίτος μεγαλύτερος σε πωλήσεις, η Hyundai, στην πέμπτη θέση, φέρεται από πολλούς ως η εταιρεία με τις μεγαλύτερες προοπτικές. Ο λόγος βρίσκεται κυρίως πίσω από τους ρυθμούς ανάπτυξης της μάρκας παγκοσμίως, αλλά και στον τρόπο που διοικείται, που είναι κοντά στη λογική που έφερε την Toyota στην πρώτη θέση. &&&& Η άλλη οπτική είναι πως η Hyundai δεν έχει πετύχει κάτι παραπάνω από όσα άλλοι κατασκευαστές, απλά το έχει καταφέρει σε πολύ μικρότερο διάστημα. Από τις αρχές της περασμένης δεκαετίας μέχρι σήμερα, σε ένα διάστημα σχεδόν 20 χρόνων η Hyundai βρέθηκε από μια μικρή οικονομική εταιρεία να είναι ένας παγκόσμιος κολοσσός. &&&& Μια άλλη οπτική είναι επίσης πως η Hyundai βρίσκεται σήμερα συμπτωματικά μπροστά σε μια ευκαιρία όπου οι «γίγαντες» καταποντίζονται, αφήνοντας περιθώρια σε νέους παίκτες να πάρουν τη θέση τους. &&&& Μια τρίτη οπτική τέλος είναι πως είχε την τύχη να βρίσκεται σήμερα στην κατάλληλη στιγμή με τα κατάλληλα αυτοκίνητα και την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική. Όμως αυτό δεν γίνεται τυχαία, είναι κάτι το οποίο προφανώς πέτυχε η εταιρεία προβλέποντας και εφαρμόζοντας ανάλογες πολιτικές. &&&& Η Hyundai σήμερα έχει πλήρη γκάμα που καλύπτει mainstream κατηγορίες, όμως της λείπει κάτι στο άνω άκρο. Είναι κάτι που φαίνεται πως χρειάζεται όχι μόνο για να συμπληρώσει τις πωλήσεις της και να παίξει σε περισσότερες κατηγορίες αλλά για να παρασύρει όλη τη μάρκα συνολικά ψηλότερα. &&&& Τα νέα μοντέλα της με το όνομα Genesis, μία λιμουζίνα και ένα σπορ κουπέ, ξεκίνησαν ήδη στην Ασία και την Αμερική και αναμένεται να φτάσουν και στην Ευρώπη. Τα αυτοκίνητα αυτά όμως, με πρώτο το εντυπωσιακό πισωκίνητο κουπέ μοντέλο, δε μπορούν να βρεθούν στην τιμολογιακή πολιτική της τρέχουσας γκάμας. &&&& Το ερώτημα είναι, μπορεί η Hyundai να πουλήσει στην Ελλάδα ένα τέτοιο μοντέλο με τιμή τριάντα, 35.000 ευρώ ή και παραπάνω; Στην έκδοση με τον 2λιτρο τούρμπο των 210 ίππων δύσκολα θα κρατηθεί κάτω από αυτή την τιμή, και λογικό είναι αφού πρόκειται για ένα πραγματικά premium μοντέλο με μηχανικά μέρη σπορ αυτοκινήτου. &&&& Μπορεί όμως η Hyundai, ακόμη και με ένα άριστο αυτοκίνητο, να σταθεί ανάμεσα στις μάρκες αυτής της κατηγορίας τιμών; Γιατί το χρειάζεται ώστε να ξεφύγει από την εικόνα του «οικονομικού» κατασκευαστή, με ότι αυτό συχνά υπονοεί ασχέτως με το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. &&&& Εσείς τι λετε, μπορεί η Hyundai με τα νέα της μοντέλα να παίξει με τα «μεγάλα» ονόματα; Ή είναι ο κόσμος στην Ελλάδα ανέτοιμος να δεχθεί ένα καλό αυτοκίνητο επειδή το σήμα του θυμίζει «χαμηλό κόστος»; Και αν αλλάξει αυτό, είναι κάτι που θα κάνει τη Hyundai τη «νέα Toyota»; &&&& &&&&

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
NOS AXIZEI