Είναι η Hyundai η «νέα Toyota»; Λέγονται πολλά, όμως τι ισχύει;
(23/3/2009)
H Hyundai είναι η μάρκα που έχει τα τελευταία χρόνια τη μεγαλύτερη ανάπτυξη, πράγμα που την έχει μετατρέψει όχι απλά σε έναν παγκόσμιο παίκτη, αλλά σε μία από τις σημαντικότερες δυνάμεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πόσο πιθανό είναι όμως να αντικαταστήσει στην κορυφή την Toyota τα επόμενα χρόνια;
Η επιτυχία της Toyota να ξεπεράσει την General Motors και να πάρει την πρώτη θέση σε παραγωγή και πωλήσεις παγκοσμίως μετά από 75 χρόνια πρωτιάς της αμερικανικής εταιρείας, έχει ανοίξει την όρεξη και σε άλλους κατασκευαστές να πάρουν τα ηνία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αν και ο όμιλος VW είναι ο τρίτος μεγαλύτερος σε πωλήσεις, η Hyundai, στην πέμπτη θέση, φέρεται από πολλούς ως η εταιρεία με τις μεγαλύτερες προοπτικές. Ο λόγος βρίσκεται κυρίως πίσω από τους ρυθμούς ανάπτυξης της μάρκας παγκοσμίως, αλλά και στον τρόπο που διοικείται, που είναι κοντά στη λογική που έφερε την Toyota στην πρώτη θέση. &&&& Η άλλη οπτική είναι πως η Hyundai δεν έχει πετύχει κάτι παραπάνω από όσα άλλοι κατασκευαστές, απλά το έχει καταφέρει σε πολύ μικρότερο διάστημα. Από τις αρχές της περασμένης δεκαετίας μέχρι σήμερα, σε ένα διάστημα σχεδόν 20 χρόνων η Hyundai βρέθηκε από μια μικρή οικονομική εταιρεία να είναι ένας παγκόσμιος κολοσσός. &&&& Μια άλλη οπτική είναι επίσης πως η Hyundai βρίσκεται σήμερα συμπτωματικά μπροστά σε μια ευκαιρία όπου οι «γίγαντες» καταποντίζονται, αφήνοντας περιθώρια σε νέους παίκτες να πάρουν τη θέση τους. &&&& Μια τρίτη οπτική τέλος είναι πως είχε την τύχη να βρίσκεται σήμερα στην κατάλληλη στιγμή με τα κατάλληλα αυτοκίνητα και την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική. Όμως αυτό δεν γίνεται τυχαία, είναι κάτι το οποίο προφανώς πέτυχε η εταιρεία προβλέποντας και εφαρμόζοντας ανάλογες πολιτικές. &&&& Η Hyundai σήμερα έχει πλήρη γκάμα που καλύπτει mainstream κατηγορίες, όμως της λείπει κάτι στο άνω άκρο. Είναι κάτι που φαίνεται πως χρειάζεται όχι μόνο για να συμπληρώσει τις πωλήσεις της και να παίξει σε περισσότερες κατηγορίες αλλά για να παρασύρει όλη τη μάρκα συνολικά ψηλότερα. &&&& Τα νέα μοντέλα της με το όνομα Genesis, μία λιμουζίνα και ένα σπορ κουπέ, ξεκίνησαν ήδη στην Ασία και την Αμερική και αναμένεται να φτάσουν και στην Ευρώπη. Τα αυτοκίνητα αυτά όμως, με πρώτο το εντυπωσιακό πισωκίνητο κουπέ μοντέλο, δε μπορούν να βρεθούν στην τιμολογιακή πολιτική της τρέχουσας γκάμας. &&&& Το ερώτημα είναι, μπορεί η Hyundai να πουλήσει στην Ελλάδα ένα τέτοιο μοντέλο με τιμή τριάντα, 35.000 ευρώ ή και παραπάνω; Στην έκδοση με τον 2λιτρο τούρμπο των 210 ίππων δύσκολα θα κρατηθεί κάτω από αυτή την τιμή, και λογικό είναι αφού πρόκειται για ένα πραγματικά premium μοντέλο με μηχανικά μέρη σπορ αυτοκινήτου. &&&& Μπορεί όμως η Hyundai, ακόμη και με ένα άριστο αυτοκίνητο, να σταθεί ανάμεσα στις μάρκες αυτής της κατηγορίας τιμών; Γιατί το χρειάζεται ώστε να ξεφύγει από την εικόνα του «οικονομικού» κατασκευαστή, με ότι αυτό συχνά υπονοεί ασχέτως με το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα. &&&& Εσείς τι λετε, μπορεί η Hyundai με τα νέα της μοντέλα να παίξει με τα «μεγάλα» ονόματα; Ή είναι ο κόσμος στην Ελλάδα ανέτοιμος να δεχθεί ένα καλό αυτοκίνητο επειδή το σήμα του θυμίζει «χαμηλό κόστος»; Και αν αλλάξει αυτό, είναι κάτι που θα κάνει τη Hyundai τη «νέα Toyota»; &&&& &&&&
Κυριοι,
Τελικα το μονο που βλεπω ολα αυτα τα 30 χρονια και απο μαρτυριες ναυτικων, ειναι οτι εαν δεν υπηρχαν Ιαπωνες κινεζοι και κορεατες ακομη και το ρολοι χειρος θα ηταν πολυτελεια, Δεν ειναι τυχαιο οτι εδραιωθηκαν σε Αμερικη π.χ θεωροντας την προσωπικα τουλαχιστον 50 χρονια μπροστα απο την Ευρωπη. Ενα τεραστιο μπραβο τους αξιζει και μονο...
Η HYYNDAI- KIA ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ Η "ΝΕΑ ΤΟΥΟΤΑ" ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΜΑΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ( GENESIS, i35, BLUE WILL, KIA SOUL, PRO CEED). ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ (i10 , i30 ,CEED) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΛΗΝ VW. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΟΣΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ DAIHATSU. ΣΤΗΝ ΔΕ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ AUTO MOTOR UND SPORT TEST BOOK 2008, ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ 1600αρια ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟΝ ΤΑ i30 ΚΑΙ CEED ΗΛΘΑΝ ΠΡΩΤΑ (LANE CHANGE & ELK TEST) ME 5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ 4 ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΑ FOCUS, AURIS, ASTRA,TO ....GOLF V 122ps ΚΑΙ ΜΕ 3 ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟ ΣΠΟΡΤΙΒ LEON (OXI TO TOYΡΜΠΟ). ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ OTI ΟΣΟ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΚΑΝΟΥΝ TESTS ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΟΡΙΝΕΣ ΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ TESTS ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΟΔΗΓΩ ΣΧΕΔΟΝ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ 600.000+χλμ(ΕΚΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟ 90%) ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ 34.000χλμ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑ PRO`CEED 1.6 ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΓΙΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 12 ΜΗΝΕΣ.
ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΟ HYUNDAI ACCENT ΤΟY 2006 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΙ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΗΡΑ ΤΟ GOLF VI ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝς ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ HYUNDAI ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ Η VW ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗYUNDAI ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΝΙΑ 8Α ΝΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΑΝ ΣΚΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ
prosfata agorasa to i10.
eimai poly euxaristimenos.h hyundai den exei ftina autokinita.
apla exei kalyteres times apo iaponika kai europaika montela....
Δεν νομιζω οτι χωραει πολυ αναλυση στο θεμα διοτι α)αυτη την στιγμη μαζι με την ΚΙΑ ειναι οι μονεσ εταιριες στον κοσμο που πραγματοποιει αυξηση των πωλησεων τησ σε χαλεπους καιρους β)η αξιοπιστια της ειναι κορυφαια πραγμα πυ δεν μπορω να πω για αλλες καταξιομενεσ μαρκες γ)η ποιοτητα της ανεβαινει και ανεβαινει...Μια επισκεψη στο i30 πεισει και τον ποιον δυσπιστο αφου εχει σιγουρα καλυτερη ποιοτητα απο ενα toyota auris και δ)αγοραζεις περισσοτερα απο οσα δινει δινεις.μιλαω εκ πειρας βεβαια...ευχαριστω
H απόσταση που έχει καλύψει η Hyundai όλα αυτά τα χρόνια είναι χαώδης. Το σημερινό της επίπεδο είναι εξαιρετικό. Για μένα είναι ίσως η κορυφαία εταιρεία στον τομέα αξιοπιστία. Αλλά έχει ακόμα δρόμο στον τομέα "εικόνα". Θα πρέπει να επενδύσει πολλά και σε νέα μοντέλα, αλλά κυρίως σε επικοινωνιακά ζητήματα και στοχευμένη διαφήμιση. Αν συνδυάσει σωστά τα δύο παραπάνω στοιχεία, σαφώς και μπορεί να πλησιάσει την Toyota, αλλά σε 5-6 χρόνια από σήμερα, όχι νωρίτερα. Προσωπικά, εδώ και 15 χρόνια κυκλοφορώ με Hyundai. Μέχρι το 2005 είχα το Accent και σήμερα έχω το Elantra. Αν μιλάμε για αξιοπιστία τότε μιλάμε για αυτά τα αυτοκίνητα. Μηδέν κόστος συντήρησης, ελάχιστη κατανάλωση, μεγάλοι χώροι. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Μόνο το image λείπει, αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει. Σε κάθε περίπτωση, η Hyundai είναι στο σωστό δρόμο και είναι θέμα χρόνου να φτάσει εκεί που πρέπει και εκεί που αξίζει να φτάσει..
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ...Ο ΛΟΓΟΣ? ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΦΘΗΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟ..ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ...( ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ...ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ HYUNDAI COUPE 2004 ΜΕ 200.000 km ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΒΛΑΒΗ 2 ΚΑΜΕΝΕΣ ΛΑΜΠΕΣ..ΤΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ?
Ws katoxos enos huyndai accent sto parelthon kai enos toyota corolla shmera prepei na omologhsw oti h toyota einai ena skali toulaxiston parapanw se poiothta-axiopistia-timh metapwlhshs.Apla pisteuw oti to hyndai einai ena autokinhto poly kalo gia ta lefta tou.Omws sigoura gia na ftasei sta epipeda ths toyota thelei akoma polles veltiwseis kai sigoura poly xrono...
δεν νομιζω οτι ποτε η χιουνται και οποιαδηποτε αλλη κορεατικη εταιρεια θα φτασει την τογιοτα.ουτε πιστευω οτι η χιουνται ειναι πιο αξιοπιστη απο το νισαν αλμερα που εχω με 330.000 χιλιομετρα...το 1990 που ηρθαν στην ελλαδα τα πρωτα χιουνται εξελ και ς-κουπε τα καπακια τους εσταζαν λαδια...γενικα τα κορεατικα αυτοκινητα ηταν ειναι και θα ειναι δευτερης κατηγοριας αυτοκινητα.για παραδειγμα τα κιβωτια απο ολα τα κορεατικα.πως τα θεωρειτε?ευχρηστα?και στο αυτοκινητο ισχυει το δογμα:"οτι δινεις παιρνεις"
Η τιμη των 30-35.000 ευρώ για ένα τέτοιο κουπέ, ακόμα και αν υπολείπεται της πραγματικής του αξίας, δε συνάδει με το προφίλ της συγκεκριμένης εταιρείας η οποία όπως και να να το κάνουμε καθιερώθηκε στη συνείδηση των καταναλωτών ως μια φτηνή αλλά και αξιόπιστη λύση (στα λεφτά αυτά γιατί να μη προτιμήσει κανείς το SCIROCO). Αντίθετα, αν το κουπέ αυτό κοστίζει περί τα 20.000 ευρώ τότε η Hyundai θα παίζει σχεδόν χωρίς αντίπαλο στη συγκεκριμένη κατηγορία και θα σαρώσει στις πωλήσεις Περαιτέρω να πούμε ότι η Hyundai έχει δρόμο μπροστά της για να γίνει ΤΟΥΟΤΑ γιατί δε πρέπει να ξεχνάμε ότι η ΤΟΥΟΤΑ είναι καταξιωμένη μάρκα εδώ και τριάντα χρόνια και ξεκίνησε και αυτή, όπως όλα τα ιαπωνικά αυτοκίνητα άλλωστε, ως οικονομικός κατασκευαστής.
Ασφαλώς και μπορεί η HYUNDAI να σταθεί στον ανταγωνισμό αν παράξει ένα πραγματικά άριστο σπορ αυτοκίνητο(με άριστη οδηγική συμπεριφορά και όχι απλώς πολύ καλή, με άριστη ποιότητα κατασκευής και όχι απλά πολύ καλή, με άριστο κινητήρα και όχι απλά πολύ καλό). Με λίγα λόγια η HYUNDAI θα πρέπει να μην κάνει συμβιβασμούς(τουλάχιστον όχι περισσότερους από τον ανταγωνισμό)αλλά να κρατήσει την τιμή ανταγωνιστική.
¶λλωστε με την οικονομική κρίση που άρχισε να μαστίζει τον πλανήτη, ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο HYUNDAI εκτιμώ οτι θα κάνει καλές πωλήσεις. Πιστεύω μάλιστα οτι αν ο ειδικός τύπος γράψει καλά σχόλια για το αυτοκίνητο(και αν βέβαια τα αξίζει το αμάξι), τότε ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ, VW, FIAT κλπ, θα χάσουν τον ύπνο τους.
Efoson exei perasei ston kosmo oti einai i marka twn ftwxwn, tote duskola kapoios tha ksodepsei 30-40 xiliades eurw gia Huyndai, efoson den prosferetai gia status symbol.
Η κορεάτικη εταιρεία είναι πολυ κοντά σε θέματα αξιοπιστίας με την ιαπωνική. Υστερεί όμως στην τεχνολογία. Η toyota επενδύει σημαντικά ποσά στην έρευνα και την εξέλιξη (βλέπε VVTI, υβριδικά μοντέλα) ενώ συμμετέχει και στην F1. Έτσι δικαιολογεί την υψηλή τιμή αγοράς που έχουν τα μοντέλα της και σε συνδυασμό με την 6ετή εγγύηση διατηρούν και καλή μεταπώληση. Η HYUNDAI όμως τα τελευταία χρόνια πέρασε στην αντεπίθεση. Κατασκευάζοντας τα μοντέλα της ΚΙΑ επί ευρωπαικού εδάφους (βλέπε Σλοβενία το CEED) δίνει 7 ετή εγγύηση εκτοξεύοντας τόσο την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού όσο και την τιμή! Τα κορεάτικα μοντέλα πλέον δεν είναι φθηνά. Είναι πολύ καλά αυτοκίνητα σε λίγο καλύτερη τιμή απο τα ιαπωνικά. Στο σαλόνι της Γενεύης παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο της ΗΥUNDAI τύπου SUV με κινητήρα 1.6 lt και απόδοσης 173 ίππων, φανερώνοντας τα βήματα προόδου και εξέλιξης της εταιρείας. ¶ρα σαφώς και είναι αντίστοιχη η πορεία της με εκείνη της toyota πριν 10 χρόνια που μοχθούσε για την πρωτία. Πιστεύω οτι το μέλλον της ανήκει αν δεν κλονιστεί από την κρίση των ημερών όπως και η toyota που ήφη είναι σε ύφεση και κάνει απολύσεις και περικοπές.
Oxι δεν νομίζω!Θέλει πολύ χρόνο ακόμη και δουλειά, αν μπορέσει,βέβαια...
Υπάρχουν πολλοί καλοί κατασκευαστές ακόμη! Με άριστες κατασκευές και μοντέλα, τόσο σε Ευρώπη και ιδίως σε Ιαπωνία.... Υβριδικά και άλλα!
H hyundai ειναι η νεα toyota.Εμεις στην Ελλαδα θα το καταλαβουμε σε πολλα χρονια απο τωρα!!
Διαβαζα σε κατι φορουμ ιδιοκτητων rav-4 και εχω φριξει με τα προβληματα που εχουν βγαλει...και κοστιζει σχεδον οσο 2 tucson......
Κυριοι, Τελικα το μονο που βλεπω ολα αυτα τα 30 χρονια και απο μαρτυριες ναυτικων, ειναι οτι εαν δεν υπηρχαν Ιαπωνες κινεζοι και κορεατες ακομη και το ρολοι χειρος θα ηταν πολυτελεια, Δεν ειναι τυχαιο οτι εδραιωθηκαν σε Αμερικη π.χ θεωροντας την προσωπικα τουλαχιστον 50 χρονια μπροστα απο την Ευρωπη. Ενα τεραστιο μπραβο τους αξιζει και μονο...
Η HYYNDAI- KIA ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΕΙΝΑΙ Η "ΝΕΑ ΤΟΥΟΤΑ" ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΜΑΡΦΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ( GENESIS, i35, BLUE WILL, KIA SOUL, PRO CEED). ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ (i10 , i30 ,CEED) ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΛΗΝ VW. ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΑΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΚΛΙΚ ΣΤΑ ΖΗΜΙΑΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΠΑΡΟΣΙΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ DAIHATSU. ΣΤΗΝ ΔΕ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ AUTO MOTOR UND SPORT TEST BOOK 2008, ΓΙΑ ΤΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ 1600αρια ΘΑ ΔΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟΝ ΤΑ i30 ΚΑΙ CEED ΗΛΘΑΝ ΠΡΩΤΑ (LANE CHANGE & ELK TEST) ME 5 ΑΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕ 4 ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΑ FOCUS, AURIS, ASTRA,TO ....GOLF V 122ps ΚΑΙ ΜΕ 3 ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟ ΣΠΟΡΤΙΒ LEON (OXI TO TOYΡΜΠΟ). ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ OTI ΟΣΟ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΣΟ ΟΙ ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΚΑΝΟΥΝ TESTS ΜΟΝΟ ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΚΟΡΙΝΕΣ ΤΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ TESTS ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΟΔΗΓΩ ΣΧΕΔΟΝ 25 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΩ 600.000+χλμ(ΕΚΔΡΟΜΙΚΑ ΤΟ 90%) ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ 34.000χλμ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΕΝΑ PRO`CEED 1.6 ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΓΙΝΑ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 12 ΜΗΝΕΣ.
ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΟ HYUNDAI ACCENT ΤΟY 2006 ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΜΑΞΙ.ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΗΡΑ ΤΟ GOLF VI ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝς ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ HYUNDAI ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ Η VW ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗYUNDAI ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΝΑΠΤΙΞΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΝΙΑ 8Α ΝΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΣΑΝ ΣΚΑΦΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΠΑΛΙΑ
prosfata agorasa to i10. eimai poly euxaristimenos.h hyundai den exei ftina autokinita. apla exei kalyteres times apo iaponika kai europaika montela....
Δεν νομιζω οτι χωραει πολυ αναλυση στο θεμα διοτι α)αυτη την στιγμη μαζι με την ΚΙΑ ειναι οι μονεσ εταιριες στον κοσμο που πραγματοποιει αυξηση των πωλησεων τησ σε χαλεπους καιρους β)η αξιοπιστια της ειναι κορυφαια πραγμα πυ δεν μπορω να πω για αλλες καταξιομενεσ μαρκες γ)η ποιοτητα της ανεβαινει και ανεβαινει...Μια επισκεψη στο i30 πεισει και τον ποιον δυσπιστο αφου εχει σιγουρα καλυτερη ποιοτητα απο ενα toyota auris και δ)αγοραζεις περισσοτερα απο οσα δινει δινεις.μιλαω εκ πειρας βεβαια...ευχαριστω
H απόσταση που έχει καλύψει η Hyundai όλα αυτά τα χρόνια είναι χαώδης. Το σημερινό της επίπεδο είναι εξαιρετικό. Για μένα είναι ίσως η κορυφαία εταιρεία στον τομέα αξιοπιστία. Αλλά έχει ακόμα δρόμο στον τομέα "εικόνα". Θα πρέπει να επενδύσει πολλά και σε νέα μοντέλα, αλλά κυρίως σε επικοινωνιακά ζητήματα και στοχευμένη διαφήμιση. Αν συνδυάσει σωστά τα δύο παραπάνω στοιχεία, σαφώς και μπορεί να πλησιάσει την Toyota, αλλά σε 5-6 χρόνια από σήμερα, όχι νωρίτερα. Προσωπικά, εδώ και 15 χρόνια κυκλοφορώ με Hyundai. Μέχρι το 2005 είχα το Accent και σήμερα έχω το Elantra. Αν μιλάμε για αξιοπιστία τότε μιλάμε για αυτά τα αυτοκίνητα. Μηδέν κόστος συντήρησης, ελάχιστη κατανάλωση, μεγάλοι χώροι. Τι άλλο να ζητήσει κανείς; Μόνο το image λείπει, αλλά αυτό δεν με ενδιαφέρει. Σε κάθε περίπτωση, η Hyundai είναι στο σωστό δρόμο και είναι θέμα χρόνου να φτάσει εκεί που πρέπει και εκεί που αξίζει να φτάσει..
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΥΟΤΑ...Ο ΛΟΓΟΣ? ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΦΘΗΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΗ ΠΟΙΟΤΙΚΟ..ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΛΕΟΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ...( ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ...ΕΙΜΑΙ ΕΥΤΥΧΗΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ HYUNDAI COUPE 2004 ΜΕ 200.000 km ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΒΛΑΒΗ 2 ΚΑΜΕΝΕΣ ΛΑΜΠΕΣ..ΤΟ ΑΛΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ?
Ws katoxos enos huyndai accent sto parelthon kai enos toyota corolla shmera prepei na omologhsw oti h toyota einai ena skali toulaxiston parapanw se poiothta-axiopistia-timh metapwlhshs.Apla pisteuw oti to hyndai einai ena autokinhto poly kalo gia ta lefta tou.Omws sigoura gia na ftasei sta epipeda ths toyota thelei akoma polles veltiwseis kai sigoura poly xrono...
δεν νομιζω οτι ποτε η χιουνται και οποιαδηποτε αλλη κορεατικη εταιρεια θα φτασει την τογιοτα.ουτε πιστευω οτι η χιουνται ειναι πιο αξιοπιστη απο το νισαν αλμερα που εχω με 330.000 χιλιομετρα...το 1990 που ηρθαν στην ελλαδα τα πρωτα χιουνται εξελ και ς-κουπε τα καπακια τους εσταζαν λαδια...γενικα τα κορεατικα αυτοκινητα ηταν ειναι και θα ειναι δευτερης κατηγοριας αυτοκινητα.για παραδειγμα τα κιβωτια απο ολα τα κορεατικα.πως τα θεωρειτε?ευχρηστα?και στο αυτοκινητο ισχυει το δογμα:"οτι δινεις παιρνεις"
Η τιμη των 30-35.000 ευρώ για ένα τέτοιο κουπέ, ακόμα και αν υπολείπεται της πραγματικής του αξίας, δε συνάδει με το προφίλ της συγκεκριμένης εταιρείας η οποία όπως και να να το κάνουμε καθιερώθηκε στη συνείδηση των καταναλωτών ως μια φτηνή αλλά και αξιόπιστη λύση (στα λεφτά αυτά γιατί να μη προτιμήσει κανείς το SCIROCO). Αντίθετα, αν το κουπέ αυτό κοστίζει περί τα 20.000 ευρώ τότε η Hyundai θα παίζει σχεδόν χωρίς αντίπαλο στη συγκεκριμένη κατηγορία και θα σαρώσει στις πωλήσεις Περαιτέρω να πούμε ότι η Hyundai έχει δρόμο μπροστά της για να γίνει ΤΟΥΟΤΑ γιατί δε πρέπει να ξεχνάμε ότι η ΤΟΥΟΤΑ είναι καταξιωμένη μάρκα εδώ και τριάντα χρόνια και ξεκίνησε και αυτή, όπως όλα τα ιαπωνικά αυτοκίνητα άλλωστε, ως οικονομικός κατασκευαστής.
Ασφαλώς και μπορεί η HYUNDAI να σταθεί στον ανταγωνισμό αν παράξει ένα πραγματικά άριστο σπορ αυτοκίνητο(με άριστη οδηγική συμπεριφορά και όχι απλώς πολύ καλή, με άριστη ποιότητα κατασκευής και όχι απλά πολύ καλή, με άριστο κινητήρα και όχι απλά πολύ καλό). Με λίγα λόγια η HYUNDAI θα πρέπει να μην κάνει συμβιβασμούς(τουλάχιστον όχι περισσότερους από τον ανταγωνισμό)αλλά να κρατήσει την τιμή ανταγωνιστική. ¶λλωστε με την οικονομική κρίση που άρχισε να μαστίζει τον πλανήτη, ένα πολύ καλό σπορ αυτοκίνητο HYUNDAI εκτιμώ οτι θα κάνει καλές πωλήσεις. Πιστεύω μάλιστα οτι αν ο ειδικός τύπος γράψει καλά σχόλια για το αυτοκίνητο(και αν βέβαια τα αξίζει το αμάξι), τότε ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ, VW, FIAT κλπ, θα χάσουν τον ύπνο τους.
Efoson exei perasei ston kosmo oti einai i marka twn ftwxwn, tote duskola kapoios tha ksodepsei 30-40 xiliades eurw gia Huyndai, efoson den prosferetai gia status symbol.
Αν τα αυτοκινητα της προσφερουν αξιοπιστια οπως π.χ. το getz γιατι να μην μπορει να γινει μια νεα toyota.δεν κανουν τα ρασα τον παππα αλλα οι πραξεις.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.
Η κορεάτικη εταιρεία είναι πολυ κοντά σε θέματα αξιοπιστίας με την ιαπωνική. Υστερεί όμως στην τεχνολογία. Η toyota επενδύει σημαντικά ποσά στην έρευνα και την εξέλιξη (βλέπε VVTI, υβριδικά μοντέλα) ενώ συμμετέχει και στην F1. Έτσι δικαιολογεί την υψηλή τιμή αγοράς που έχουν τα μοντέλα της και σε συνδυασμό με την 6ετή εγγύηση διατηρούν και καλή μεταπώληση. Η HYUNDAI όμως τα τελευταία χρόνια πέρασε στην αντεπίθεση. Κατασκευάζοντας τα μοντέλα της ΚΙΑ επί ευρωπαικού εδάφους (βλέπε Σλοβενία το CEED) δίνει 7 ετή εγγύηση εκτοξεύοντας τόσο την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού όσο και την τιμή! Τα κορεάτικα μοντέλα πλέον δεν είναι φθηνά. Είναι πολύ καλά αυτοκίνητα σε λίγο καλύτερη τιμή απο τα ιαπωνικά. Στο σαλόνι της Γενεύης παρουσιάστηκε ένα πρωτότυπο της ΗΥUNDAI τύπου SUV με κινητήρα 1.6 lt και απόδοσης 173 ίππων, φανερώνοντας τα βήματα προόδου και εξέλιξης της εταιρείας. ¶ρα σαφώς και είναι αντίστοιχη η πορεία της με εκείνη της toyota πριν 10 χρόνια που μοχθούσε για την πρωτία. Πιστεύω οτι το μέλλον της ανήκει αν δεν κλονιστεί από την κρίση των ημερών όπως και η toyota που ήφη είναι σε ύφεση και κάνει απολύσεις και περικοπές.
apla kamia sxesi...toyota=aksiopistia,kiros,poiotita..k ola auta ta xronia protagonistis pantou..
Oxι δεν νομίζω!Θέλει πολύ χρόνο ακόμη και δουλειά, αν μπορέσει,βέβαια... Υπάρχουν πολλοί καλοί κατασκευαστές ακόμη! Με άριστες κατασκευές και μοντέλα, τόσο σε Ευρώπη και ιδίως σε Ιαπωνία.... Υβριδικά και άλλα!
H hyundai ειναι η νεα toyota.Εμεις στην Ελλαδα θα το καταλαβουμε σε πολλα χρονια απο τωρα!! Διαβαζα σε κατι φορουμ ιδιοκτητων rav-4 και εχω φριξει με τα προβληματα που εχουν βγαλει...και κοστιζει σχεδον οσο 2 tucson......