Η πανάκριβη νέα Aston Martin δικαιολογεί τη τιμή της με τις προδιαγραφές της
Στα ύψη η τιμή της Aston Martin 1-77
(25/8/2009)
Και η τιμή αυτής 1,4 εκατομμύρια ευρώ. Ο λόγος για τη συλλεκτική Aston Martin One-77 η οποία θα κατασκευαστεί σε 77 αντίτυπα, μόλις, εξ ου και το όνομα, και η οποία κοστίζει επίσημα περισσότερο από μία Bugatti Veyron ή μία Lamborghini Reventon.
Θα μπορούσε να είναι το ακριβότερο νέο μοντέλο που υπήρξε ποτέ, αν δεν είχε πρώτα κοστολογηθεί στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ η Bugatti Veyron Grand Sport. Φυσικά το κόστος του αυτοκινήτου δικαιολογείται απόλυτα από το βάθος της κατασκευής του, αφού είναι κάτι σαφώς περισσότερο από μία παραφουσκωμένη DB9, με ένα V12 των 7,3 λίτρων κάτω από το καπό της. Όλο το αυτοκίνητο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ώστε το συνολικό της βάρος να μην ξεπερνάει τα 1.600 κιλά, ένα νούμερο σχετικά μικρό, δεδομένων και των διαστάσεών της. Από ανθρακονήματα, άλλωστε είναι κατασκευασμένο και το εσωτερικό, τη στιγμή που οι πόρτες δεν έχουν καν επένδυση για να καλύπτει το ανθρακόνημα. Παράλληλα μέρη του αμαξώματος είναι φτιαγμένα και από αλουμίνιο. Οι πολλαπλές εισαγωγής και τα καλύμματα των βαλβίδων είναι φτιαγμένα από ανθρακόνημα, τη στιγμή που το πλαίσιο το ίδιο είναι άρρηκτα δεμένο με το διαμέρισμα του κινητήρα. Ο κινητήρας βασίζεται στον 6λιτρο V12 της DBS, αλλά η χωρητικότητα του έχει ανέβει στα 7,3 λίτρα, της στιγμή που επίσημα η ιπποδύναμή του φτάνει τους 700 ίππους, ενώ το δυναμομετρημένο νούμερο ανέρχεται στους 740 ίππους. Και φυσικά μην περιμένετε ότι χρειάζεται πολύ περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει τη διαδικασία του 0-100.