Συνήθεια έχουν γίνει πλέον οι ουρές στα βενζινάδικα
Μπορεί το πλαφόν να συγκρατήσει την τιμή της βενζίνης όταν όλοι τρέχουν να φουλάρουν σα να είναι το τέλος του κόσμου;
(13/9/2010)
Σίγουρα το να ξεμείνει κανείς από βενζίνη ξεκινώντας την εβδομάδα είναι πρόβλημα. Δε μπορεί όμως όλα τα αυτοκίνητα του λεκανοπεδίου να είναι «άδεια» τη μέρα που ξεκινούν κινητοποιήσεις τα βυτιοφόρα. Μήπως υπερβάλουμε; Μήπως έτσι σπρώχνουμε τις τιμές προς τα πάνω; Και μπορεί το πλαφόν να τις συγκρατήσει;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Και ξαφνικά, μόνο με την εξαγγελία για κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών βυτιοφόρων, η ζήτηση εκτοξεύεται. Οι ουρές φτάνουν τα χιλιόμετρα και όλοι λειτουργούμε λες και είναι το τέλος το κόσμου. Με τέτοια ζήτηση είναι «γαργαλιστικό» για τον πρατηριούχο να τσιμπήσει έστω και ένα λεπτό την τιμή στο λίτρο. Τα οφέλη είναι τεράστια.Η ζήτηση λοιπόν αυξάνεται. Όμως η προσφορά δεν έχει μειωθεί. Ακόμη τα πρατήρια εφοδιάζονται κανονικά, ενώ και αν τα βυτία σταματήσουν, βρίσκονται ακόμη σε καθεστώς επίταξης που σημαίνει πως δεν υπάρχει περίπτωση να «στεγνώσουν» οι αντλίες.
&&&& Αυτή τη στρέβλωση της προσφοράς και της ζήτησης την πληρώνουμε χρυσή. Και μετά περιμένουμε το κράτος να πιέσει τις τιμές προς τα κάτω επιβάλλοντας πλαφόν. Υπάρχει περίπτωση το πλαφόν να δουλέψει;
Γιατί το πλαφόν απαιτεί για την εφαρμογή του επιτήρηση, αστυνόμευση και καταγγελίες. Ξεκινάς δηλαδή να πας να βάλεις βενζίνη και αφού έχεις περάσει μία ώρα στην ουρά πρέπει να τσακωθείς με τον πρατηριούχο ή να καλέσεις την αστυνομία για να καταφέρεις να πληρώσεις το καύσιμό σου στην τιμή του πλαφόν.
Μια τιμή που είναι ψηλότερη από αυτή που προσφέρουν αρκετά βενζινάδικα. Που φυσικά τώρα μπορούν να κάνουν αυξήσεις μέχρι να την «πιάσουν», με το νόμο μάλιστα, δίνοντας οριστικό τέλος στην αναζήτηση για φτηνότερα καύσιμα.
Υπάρχει λόγος για ουρές στα βενζινάδικα; Εσείς πόσο περιμένατε στην ουρά και πόση βενζίνη τελικά βάλατε; Είστε σίγουρος πως ήταν απολύτως απαραίτητη αυτή η κίνηση ή μήπως παρασυρθήκατε από το γενικότερο πανικό; Και τελικά πόσο την πληρώσατε αυτή τη φορά με ή χωρίς πλαφόν;
Φίλε manos... με εξέπληξε το σχόλιό σου.. ΜΠΡΑΒΟ για τον τρόπο που σκέφτεσαι! Φιλε pvaik... συμφωνώ και με σένα πλην ενός σημείου: θα πρέπει να είμαστε πρωτίστως συνάνθρωποι στον τρόπο που σκεφτόμαστε (ξαναδείχνω με εκτίμηση τον manos...)! Ποιος κλάδος αν δεν απεργήσει οργανωμένα δεν θα προκαλέσει προβλήματα στο υπόλοιπο κοινωνικό σύνολο? Οι γιατροί, οι καθηγητές, οι δικαστές, οι αρτοποιοί, οι οδοκαθαριστές, οι ελεγκτες εν. κυκλ/ρίας, οι τελωνιακοι, οι δικαστικοι, οι αγρότες, οι ναυτεργάτες, οι πανεπιστημιακοί κ.ο.κ μας έχουν δείξει τις συνέπειες των απεργιών τους. Για να μην γίνει πολιτική η συζήτηση, πιστεύω απλώς πως θα πρέπει να υπομένουμε τον αγώνα που κάνουν οι συμπολίτες μας όπως ακριβώς θα ζητήσουμε από αυτούς να υπομείνουν τον δικό μας όταν έρθει η σειρά μας.. και δυστυχώς θα έρθει! Ας μην παρασυρόμαστε από την προπαγάνδα των (βαθιά διεφθαρμένων) καναλιών που το βασικό "πρόβλημα" που προβάλλουν είναι: "η ταλαιπωρία των εκδρομέων που δεν θα μπορούν να κάνουν τις διακοπές τους αν δεν έχουν βενζίνη στα οχήματά τους"!!!!! Κι όσο για τη νομιμότητα κάποιων ενεργειών των απεργών (τα κλεισίματα των δρόμων) ας ελέγξουμε πρώτα τη νομιμότητα των επιτάξεων και δικ/κών αποφάσεων για καταχρηστικές απεργίες και μετά ας απαιτήσουμε συμμόρφωση από τους απεργούς!!!! ΥΓ Δεν έχω απολύτως καμία σχέση με τον κλάδο των μεταφορέων αλλά πρωτίστως αμφισβητώ και απορρίπτω τη διαφθορά που καλλιεργούν τα ΜΜΕ
¶λλοι κάνουν απεργιακές κινητοποιήσεις, εσείς εμάς, πάλι, μαλώνετε ότι συμπεριφερόμαστε "σαν να ήρθε το τέλος του κόσμου".. Μα ήταν κανείς που δεν έμεινε από βενζίνη τον προηγούμενο Ιούλιο? Μόνο αν είχε Octavia 5 ή όποιο άλλο μοντέλο έχει δεξαμενή, αντί reservoir, βενζίνης. Πάντα γεμίζω με 3-4 ευρώ επι πλέον του "κλικ" της αντλίας βενζίνη, πάντα στο super market που αύξησε την τιμή της μόνο μέχρι 1.45 ευρώ/lt. Για όσους χρησιμοποιούμε αναγκαστικά αυτοκίνητο και για την δουλειά μας, παρακαλώ μην ξεχνάτε κάποιες (-ους) από εμάς που πρέπει να αποφεύγουμε περπάτημα, σκάλες και βάρη για να σώσουμε τις αρθρώσεις μας (προσωπικά ζυγίζω 50.4 κιλά, ασκούμαι καθημερινά κατάλληλα). Ίσως υπάρχουν ακόμα περιθώρια αποτροπής της εξαγγελλόμενης πεζοδρόμησης της Πανεπιστημίου. Χρειάζονται οι πεζοί ολόκληρη την Πανεπιστημίου άδεια για να περπατήσουν? Δεν αρκούν τα μέτρα του δακτυλίου, της κάρτας καυσαερίων, της φορολόγησης των εκπομπών CO2, η οικονομική κρίση, τα επερχόμενα mini ηλεκτρικά μοντέλα για την μείωση των ρύπων στο κέντρο της Αθήνας?
Γνώμη μου είναι πως με το πλαφόν τα πράγματα χειροτέρεψαν και τώρα (16/09/10) που το κατάργησαν η ζημιά έχει ήδη γίνει! Και εξηγούμαι... 1-2 μέρες πριν επιβληθεί το πλαφόν σε όλα τα πρατήρια στις περιοχές που κινούμαι (Φάληρο, Καλλιθέα, ¶λιμος, κτλ.) οι τιμές κυμαίνονταν από 1,429 μέχρι και 1,519. Από τη στιγμή που μπήκε πλαφόν όλοι πήγαν στο 1,473 μα όλοι! Αφού με τη σφραγίδα του κράτους μέχρι εκεί τους έπαιρνε αυτό κι έκαναν! Και τώρα που ήρθαμε πριν του πλαφόν εποχή πάλι οι τιμές είναι μεγαλύτερες από πριν τουλάχιστον 4-5 λεπτά! ¶ρα κακό έκανε! Αναρωτηθείτε πότε εφαρμόζει κάτι αυτό το κράτος εις όφελος του πολίτη και μετά σκεφθείτε πόσο πρόβατα είμαστε!!! Προσωπικά πλέον χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο πολύ λιγότερο (μπορώ γιατί μένω Αθήνα που έχει συγκοινωνίες) από οτι πριν για να μην τους κάνω το χατίρι να πληρώνω τα κερατιάτικα τους.
Καλά πλάκα κάνουμε? τι προσφορά και ζήτηση....κατ αρχάς όλο το σύστημα απο τα δυιλιστήρια,τις εταιρίες μέχρι τα βενζιναδικα βρομάει. Επειδή δεν μπορούν να καταστείλουν το λαθρεμποριο γιατί δεν έχουν τα ...φρυδια, ξεσπουν με την αυξηση του ειδικού φόρου στα καύσιμα (από τη τιμή που πληρώνουμε, τα 60-70λετπά είναι το δυιλιστήριο, τα 10-15 μοιράζονται εταιρίες και πρατήρια και τα 90 λεπτά είναι ΦΟΡΟΣ...και όταν κάποιοι θέλουν να παίξουν με τις τιμές σε αυτη΄τη χώρα μπορούν να κάνουν ότι θέλουν γιατι ΚΑΝΕΙΣ δεν είναι άξιος και άντρας να τους πιάσει απο το αυτί...και το πετρέλαιο διεθνώς είναι χαμηλά ε?δεν θα βάλουν βενζίνη αυτοι που τουλάχιστον χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για να πάνε στη δουλειά τους? είναι λίγοι νομίζετε? η μήπως νομίζετε ότι είναι λίγοι αυτοί που κάνουν 200-300 την ημέρα για να πάνε στο χώρο εργασίας τους....και επιπροσθέτως φοβομαστε κιόλας μην ανάψει και κανενα check ή κανένας αισθητηρας λ απο τη κωλοβενζίνη που μας δίνουν.
Δηλαδή όλοι οι Έλληνες που τρέξαν να βάλουν βενζίνη σε μια μέρα προκαλέσαν την αύξηση της βενζίνης κατά 0,10¤. Οπότε αν όλοι οι Έλληνες δεν βάλουν βενζίνα για μια ημέρα θα μειωθεί η τιμή τις βενζίνας. Να μια καλή ιδέα για συζήτηση.
ΟΧΙ ΔΕΝ ΦΟΥΛΑΡΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΑΠΕΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΒΥΤΙΟΦΟΡΩΝ Η ΒΕΝΖΙΝΑΔΙΚΩΝ ΔΕΝ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ, ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΓΩ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟ 25 ΕΥΡΩ ΚΑΥΣΙΜΑ. ΑΡΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΕΜΙΣΜΑΤΟΣ ΘΑ ΤΑ ΔΕΣΜΕΥΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΑΥΣΙΜΟ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΡΟΥΣΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΙΧ ΤΟΥ.
Καλό θα είναι το πλαφόν στο ανώτερο όριο να παραμείνει και μετά τις απεργίες. Επίσης θα πρέπει να επιβληθούν κυρώσεις σε πρατήρια που ενώ πριν το πλαφόν πουλούσαν αρκετά χαμηλότερα τώρα να απενοχοποιηθούν για να πιάσουν και αυτοί την μέγιστη τιμή.
πλαφον στην...του ΓΑΠ ποτε θα βαλουν που κατεστρεψε την χωρα μας μεσα σε 9 μηνες;
ΚΑΤ ΑΡΧΗΝ ΘΕΩΡΩ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΛΑΔΟΣ, ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΑΣ ΦΥΣΗΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ. ΠΕΡΑΝ ΤΟΥΤΟΥ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ, ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΜΕ ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΙΟΥΛΙΟ. ΕΝΑΝ ΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ, ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΕ ΘΥΜΑ ΤΗΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑΣ. ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΦΤΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΟΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΜΑΣ ΤΩΡΑ. ΚΑΙ Ο ΕΠΙΣΗΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΝΟΗΜΑ ΝΑ "ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ" ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΝΕΝΑ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΔΕΙΑΖΑΝΕ ΟΙ ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΤΗΡΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ. ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΡΟΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΣ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑΝ ΝΑ ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΘΟΥΝ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΛΑΦΟΝ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ, ΟΥΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΑ ΤΙΜΩΝ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΟΜΟΙΟ. ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΙΜΩΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ "ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΜΕ" ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΦΤΗΝΑ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΟΥΜΕ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΠΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΦΤΗΝΗ ΒΕΝΖΙΝΗ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΩΝ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΑΣ ΜΗ ΒΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ. ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗ "ΒΑΛΟΥΝ" ΤΗΝ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥΣ. ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΗΜΕΝΟΙ, ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ.