Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Συνήθεια έχουν γίνει πλέον οι ουρές στα βενζινάδικα

Συνήθεια έχουν γίνει πλέον οι ουρές στα βενζινάδικα

Μπορεί το πλαφόν να συγκρατήσει την τιμή της βενζίνης όταν όλοι τρέχουν να φουλάρουν σα να είναι το τέλος του κόσμου;

(13/9/2010)

Σίγουρα το να ξεμείνει κανείς από βενζίνη ξεκινώντας την εβδομάδα είναι πρόβλημα. Δε μπορεί όμως όλα τα αυτοκίνητα του λεκανοπεδίου να είναι «άδεια» τη μέρα που ξεκινούν κινητοποιήσεις τα βυτιοφόρα. Μήπως υπερβάλουμε; Μήπως έτσι σπρώχνουμε τις τιμές προς τα πάνω; Και μπορεί το πλαφόν να τις συγκρατήσει;

Γεγονός είναι πως δεν έπρεπε να υπήρχε λόγος για επιβολή πλαφόν εξ αρχής. Δε θα έπρεπε να υπάρχει αύξηση τιμής, αν και ο «νόμος» της αγοράς λέει πως κάθε αγαθό διαπραγματεύεται με κόστος που διαμορφώνει η προσφορά και η ζήτηση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Και ξαφνικά, μόνο με την εξαγγελία για κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών βυτιοφόρων, η ζήτηση εκτοξεύεται. Οι ουρές φτάνουν τα χιλιόμετρα και όλοι λειτουργούμε λες και είναι το τέλος το κόσμου. Με τέτοια ζήτηση είναι «γαργαλιστικό» για τον πρατηριούχο να τσιμπήσει έστω και ένα λεπτό την τιμή στο λίτρο. Τα οφέλη είναι τεράστια.
Η ζήτηση λοιπόν αυξάνεται. Όμως η προσφορά δεν έχει μειωθεί. Ακόμη τα πρατήρια εφοδιάζονται κανονικά, ενώ και αν τα βυτία σταματήσουν, βρίσκονται ακόμη σε καθεστώς επίταξης που σημαίνει πως δεν υπάρχει περίπτωση να «στεγνώσουν» οι αντλίες.

&&&& Αυτή τη στρέβλωση της προσφοράς και της ζήτησης την πληρώνουμε χρυσή. Και μετά περιμένουμε το κράτος να πιέσει τις τιμές προς τα κάτω επιβάλλοντας πλαφόν. Υπάρχει περίπτωση το πλαφόν να δουλέψει;
Γιατί το πλαφόν απαιτεί για την εφαρμογή του επιτήρηση, αστυνόμευση και καταγγελίες. Ξεκινάς δηλαδή να πας να βάλεις βενζίνη και αφού έχεις περάσει μία ώρα στην ουρά πρέπει να τσακωθείς με τον πρατηριούχο ή να καλέσεις την αστυνομία για να καταφέρεις να πληρώσεις το καύσιμό σου στην τιμή του πλαφόν.
Μια τιμή που είναι ψηλότερη από αυτή που προσφέρουν αρκετά βενζινάδικα. Που φυσικά τώρα μπορούν να κάνουν αυξήσεις μέχρι να την «πιάσουν», με το νόμο μάλιστα, δίνοντας οριστικό τέλος στην αναζήτηση για φτηνότερα καύσιμα.
Υπάρχει λόγος για ουρές στα βενζινάδικα; Εσείς πόσο περιμένατε στην ουρά και πόση βενζίνη τελικά βάλατε; Είστε σίγουρος πως ήταν απολύτως απαραίτητη αυτή η κίνηση ή μήπως παρασυρθήκατε από το γενικότερο πανικό; Και τελικά πόσο την πληρώσατε αυτή τη φορά με ή χωρίς πλαφόν;
HUYNDAI
LEASING COURIER VS CITAN