Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η υβριδική έκδοση έχει κατανάλωση μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Η υβριδική έκδοση έχει κατανάλωση μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα

Είναι τα υβριδικά εκτός από «πράσινα» και οικονομικά; Ή μήπως το χαμηλό κόστος χρήσης δεν καλύπτει την υψηλή τους τιμή;

(21/10/2010)

Καλή η «πρασινάδα» αλλά το υβριδικό πρέπει να είναι και οικονομικό. Και με πρώτη ματιά είναι. Πολύ χαμηλά ή καθόλου τέλη κυκλοφορίας και χαμηλή κατανάλωση τώρα που η τιμή της βενζίνης είναι πανάκριβη τα κάνουν δελεαστικά. Μήπως όμως η υψηλή τους τιμή σημαίνει πως απόσβεση δε θα κάνουμε ποτέ;

Για να μία, δύο περιπτώσεις. Το τετράθυρο Honda Civic προσφέρεται συμβατικό και υβριδικό. Από τη μία η συμβατική έκδοση είναι ένα αυτοκίνητο γρήγορο και με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Σε σχέση με το υβριδικό του αδελφάκι είναι κατά 2,9 δλ. πιο γρήγορο στο 0-100 αλλά και καίει 2 λτ./100 πιο πολύ βενζίνη. Το ζυγίζεις και διαλέγεις. Όχι όμως μέχρι να δεις τα νούμερα αναλυτικά. Το υβριδικό είναι 3.410 ευρώ πιο ακριβό, εκτός όμως από τη χαμηλή του κατανάλωση έχει υπέρ του και τα χαμηλά τέλη κυκλοφορίας, που με τα 109 γρ./χλμ. είναι μόλις 87 ευρώ. Αν τα βάλεις όλα κάτω, το υβριδικό θέλει κάθε χρόνο 600 ευρώ λιγότερα σε καύσιμα και τέλη. Όχι και άσχημα. Αν δεις όμως την διαφορά στην τιμή τους φαίνεται πως η ακριβότερη αγορά του υβριδικού θέλει σχεδόν έξι χρόνια για να κάνει απόσβεση; Αξίζει; &&&& Αντίστοιχη είναι και η περίπτωση του Toyota Auris στη συμβατική του και υβριδική του έκδοση. Το υβριδικό είναι 3.180 ευρώ ακριβότερο, με τα μηδενικά του τέλη και τη χαμηλή του κατανάλωση όμως στοιχίζει κάθε χρόνο 858 ευρώ λιγότερα στη χρήση από το συμβατικό. Απόσβεση θα κάνει σε λιγότερα από τέσσερα χρόνια. Αυτές είναι όμως οι μόνες δύο περιπτώσεις όπου το ίδιο αυτοκίνητο διατίθεται και στις δύο εκδόσεις. Γιατί μπορεί να μη θες να πάρεις σώνει και καλά Auris. Αν αγοράσεις ένα Kia C’eed, ακόμη και στην ακριβότερη έκδοσή του, η διαφορά των 736 ευρώ το χρόνο σε κόστος χρήσης από το υβριδικό Toyota θα χρειαστεί περίπου 10 χρόνια για να αποσβεστεί. &&&& Επιπλέον, επειδή τα αυτοκίνητα σήμερα αγοράζονται με δόσεις, στο ίδιο διάστημα αποπληρωμής η δόση του υβριδικού θα είναι σημαντικά υψηλότερη από του συμβατικού, τόσο που περιορίζει τη διαφορά στο κόστος χρήσης ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα κάθε χρόνο. &&&& Εσείς όμως τι λέτε; Αξίζει το υβριδικό και αν ναι, για ποιο λόγο; Πιστεύετε πως είναι πιο συμφέρον στα καθημερινά έξοδα παρά την αρχική του τιμή; Ή μήπως ένα συμβατικό αυτοκίνητο τελικά αποδεικνύεται πιο οικονομικό; Πως το βλέπετε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
FALKEN ZIEX ZE 320 TEST