Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Χώροι, ευελιξία, υψηλή αισθητική και λειτουργικότητα για το νέο Zafira. Τα πολυμορφικά ξανά στην κορυφή;

Χώροι, ευελιξία, υψηλή αισθητική και λειτουργικότητα για το νέο Zafira. Τα πολυμορφικά ξανά στην κορυφή;

Τώρα που τα SUV μας πέφτουν «βαριά» μήπως να το γυρίσουμε και εμείς σε MPV και station wagon για χώρους;

(1/3/2011)

To SUV στην Ελλάδα είναι βασιλιάς. Ή τουλάχιστον ήταν μέχρι να ακριβύνει η βενζίνη οπότε και η κατανάλωση το χτύπησε αλύπητα. Αν και τώρα με τα νέα τέλη κυκλοφορίας μπορεί κανείς να αποκτήσει SUV χωρίς να «ξηλώνεται» κάθε Χριστούγεννα για το αυτοκολλητάκι, οι περισσότεροι κοιτούν πλέον άλλες κατηγορίες. Ποιες όμως;

Ο βασικός λόγος που το SUV «περπάτησε» στην Ελλάδα ήταν οι χώροι. Ήταν και η φιγούρα, σίγουρα, ένα κατάλοιπο της εποχής που όσοι «είχαν» αγόραζαν SUV όσο αυτά είχαν το μισό φόρο από τα άλλα πολυτελή, όμως σύντομα τα πραγματικά προσόντα υπερίσχυσαν.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Με τη μανία του έλληνα για κούρσα όλα τα προηγούμενα χρόνια, το SUV έδειξε πως είναι ένα πραγματικά ευρύχωρο και άνετο αυτοκίνητο. Μας έδωσε και την ψευδαίσθηση πως θα πηγαίνει πιο εύκολα στο χωριό το Πάσχα και το καλοκαίρι, και ήρθε και έδεσε το πράγμα.
Τώρα όμως τι γίνεται; Γιατί λίγο ο κυβισμός, λίγο το βάρος, λίγο η αεροδυναμική, ένα ταξιδάκι τριημέρου με τις σημερινές τιμές βενζίνης φτάνει το κόστος αεροπορικού. Το θέμα είναι πως καλομάθαμε στους χώρους και την άνεση, το εύκολο φόρτωμα και ίσως στην ψηλή θέση οδήγησης, ενώ πιθανώς και στην απόσταση από το έδαφος. Αν δεν πάρει κανείς SUV τι θα πάρει;

Επειδή ακριβώς πέσαμε στα SUV με τα μούτρα, δεν προσέξαμε πως υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα που προσφέρουν παραπλήσια χαρακτηριστικά, χωρίς τα περιττά και τα έξοδα. Έτσι το SUV «κατάπιε» κυριολεκτικά το στέισον βάγκον, το βασικό οικογενειακό αυτοκίνητο της Ευρώπης. Στην Ελλάδα το στέισον έμεινε συνδεδεμένο με τον επαγγελματία. Μια εικόνα από τη δεκαετία του 70, καθότι το στέισον είναι το βασικό αυτοκίνητο που προάγει τον σημερινό τρόπο ζωής μιας οικογένειας.
Την ίδια τύχη στην Ελλάδα είχαν και τα MPV. Μακράν τα πιο ευρύχωρα και άνετα αυτοκίνητα που επιπλέον των στέισον προσφέρουν και ψηλή θέση οδήγησης όπως τα SUV αλλά και περισσότερες από πέντε θέσεις. Και ενώ εμείς νομίζουμε πως το MPV είναι «πεθαμένο», από τον αριθμό τέτοιων αυτοκινήτων που είναι σήμερα στην έκθεση της Γενεύης, φαίνεται πόση σημασία δίνουν οι ευρωπαίοι.
Λοιπόν; Τώρα που τα SUV είναι λίγο τσουχτερά στη χρήση, τι αυτοκίνητο θα προτιμήσετε; Το σκέφτεστε το στέισον βάγκον; Έχετε δει κανένα από κοντά; Τι δε σας αρέσει; Τα MPV; Έχετε δει χώρους και ευκολίες; Και όλα αυτά με μικρούς κυβισμούς, χαμηλές καταναλώσεις και εκπληκτική αεροδυναμική; Τι λέτε;
FORD
RANGER