ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου θα είναι αρχικά διάθεσιμο το SUV της Audi

Με δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης και δύο πετρελαίου θα είναι αρχικά διάθεσιμο το SUV της Audi

Το Audi Q3 λανσάρεται με μήκος κάτω από 4,4 μέτρα αλλά και αποκλειστικά δίλιτρους κινητήρες. Περιμένατε λιγότερα κυβικά; Έχει λόγο η Audi να βιαστεί να τα μειώσει;

(13/4/2011)

H επιτυχία της Audi στην Ελλάδα είναι σίγουρο πως είχε δημιουργήσει τεράστια αδημονία για το πιο μικρό της SUV. Το Q3 είναι πιο κοντά στα ελληνικά «μέτρα» όμως λανσάρεται μόνο 2λιτρο. Σας πειράζει αυτό ή θα περιμένετε τις μικρότερες εκδόσεις;

Αν το σκεφτεί κανείς, η Audi απέναντι στο Q3 έχει μόνο την BMW X1. Και όποιος θυμάται το λανσάρισμα του μικρότερου βαυαρικούς SUV, θα γνωρίζει πως από βενζινοκινητήρες είχε μόνο 3λιτρο. Περιμέναμε αρκετό καιρό για να κατέβει στα πιο ρεαλιστικά δύο λίτρα, πριν αρχίσει να κυκλοφορεί στους δρόμους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Η Audi λοιπόν με τη σειρά της δεν έχει κανένα λόγο να βιαστεί με το Q3. Ο ανταγωνισμός έχει τα ίδια κυβικά, και άρα η ανάγκη να φορέσει στο νέο της SUV τον 1.800άρη με τα 160 άλογα ακόμη δεν έχει φανεί. Γιατί αυτό το μοτέρ περιμένατε οι περισσότεροι για να πετάξετε τη σκούφια σας. Σε απόσταση ασφαλείας από τα 2 λίτρα, και με 160 ίππους για επιδόσεις και δύναμη έλξης.
Όμως η Audi το παίζει αλλιώς. Το Q3 στην Ευρώπη θα πουλήσει με τους ντίζελ κινητήρες 140 και 170 ίππων. Αυτά θα είναι τα μοτέρ που θα έχουν το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς. Είναι δεδομένο για τα SUV με χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτό της Fiat που λανσάρει το Freemont, το μεγάλο της «τζιπ» που βασίζεται σε μοντέλο της Dodge, μόνο με κινητήρες ντίζελ. Χωρίς κανένα βενζινοκινητήρα.
¶ρα η Audi χάρη μας κάνει θα πει κανείς, η αλήθεια όμως είναι πως σε αντίθεση με τη Fiat οι Γερμανοί έχουν να δείξουν και ένα πρόσωπο πιο σπορ, που απαιτεί επιδόσεις. Και για αυτή την εικόνα εφοδιάζουν το Q3 με τον 2λιτρο TFSI, με 211 άλογα για τη σωστή απόδοση και 170 για τις εταιρικές πωλήσεις που είναι ευαίσθητες στα νούμερα.
Με αυτή τη λογική η γκάμα είναι πλήρης. Ο ανταγωνισμός από τη BMW θα τα βρει σκούρα (μέχρι να έρθει ο νέος 2λιτρος τούρμπο) από πλευράς επιδόσεων σε δίλιτρο βενζινοκινητήρα και ο μόνος που θα μείνει περιμένοντας είναι όποιος ήθελε το Q3 με μικρότερο μοτέρ.
Τι θα κάνετε εσείς μέχρι τότε; Θα περιμένετε; Θα πάρετε το Q3 ως έχει, θα το γυρίσετε σε BMW με το τωρινό ή το τούρμπο μοτέρ όταν έρθει, ή θα αλλάξετε τελείως ρότα; Γιατί υπάρχει και Skoda Yeti 1.8 αλλά και VW Tiguan με 1.4. Τι λέτε;
Hyundai
TURANZA 6 POY KSEXORIZEI