Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Στην περίπτωση του νέου Focus η κατανάλωση δεν διαφέρει σημαντικά μεταξύ των ατμοσφαιρικών και των γρήγορων turbo εκδόσεων. Το γκάζι έιναι όμως γλυκό...

Στην περίπτωση του νέου Focus η κατανάλωση δεν διαφέρει σημαντικά μεταξύ των ατμοσφαιρικών και των γρήγορων turbo εκδόσεων. Το γκάζι έιναι όμως γλυκό...

Χαμηλή κατανάλωση ή επιδόσεις; Μήπως θεωρείτε πως μπορεί να τα έχετε και τα δύο ή κατεβαίνετε σε κυβισμό και ισχύ για οικονομία;

(2/5/2011)

Η τιμή της βενζίνης άλλαξε. Τα μυαλά μας; Γιατί κάποτε αγοράζαμε όσες επιδόσεις άντεχε η τσέπη μας στην τιμή του αυτοκινήτου, τώρα όμως ο λογαριασμός έρχεται μετά. Τι άλλαξε λοιπόν στο πως διαλέγουμε αυτοκίνητο; Το γρήγορο ή το οικονομικό; Μήπως και τα δύο;

Αλήθεια είναι πως με την επιλογή που υπάρχει σήμερα είναι δύσκολο να μην πας για τις επιδόσεις. Ποτέ άλλοτε τα αυτοκίνητα δεν ήταν τόσο ισχυρά και τόσο γρήγορα. Τα 150 άλογα και τα 9 δλ. στο 0-100 τα θεωρούμε μέσο όρο, και προσπαθούμε το αυτοκίνητο που θα αγοράσουμε να μην ξεφεύγει πολύ από αυτά τα νούμερα. Με την κατανάλωση όμως τι γίνεται;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Δύσκολα αλλάζει το μυαλό που έχει μάθει να βάζει το πάθος πρώτο στην αγορά αυτοκινήτου. Στην επιλογή του ίδιου μοντέλου με 100 ή 200 άλογα και 12 ή 8 δλ. το 0-100 η προτίμηση του δεύτερου είναι σχεδόν αυτονόητη. Γιατί δεν είναι αυτονόητο ότι θα καίει και περισσότερο όμως;
Καλομάθαμε στην τεχνολογία που τα δίνει όλα. Και επιδόσεις, και οικονομία. Έτσι τουλάχιστον θέλουμε να πιστεύουμε, και γιατί όχι, αφού ποτέ άλλοτε τα πολλά άλογα δεν έκαιγαν τόση λίγη βενζίνη. Και αυτό είναι σίγουρα σωστό, και σίγουρα καλό.
Το ίδιο όμως ισχύει και για τα 100 άλογα. Ποτέ άλλοτε δεν έκαιγαν τόση λίγη βενζίνη. Αυτό που οι κατασκευαστές διαφημίζουν και διαλαλούν είναι πως τώρα ένα αυτοκίνητο 200 ίππων δε χρειάζεται να είσαι ο Λάτσης για να το κινείς. Σωστό και αυτό, όμως αυτό δε θα έπρεπε να λέει κάτι σε εμάς.

&&&& Γιατί λοιπόν παρασυρόμαστε προς το ισχυρό και γρήγορο, όταν ξέρουμε πως όσο οικονομικό και να είναι σε σχέση με 5 ή δέκα χρόνια, σίγουρα καίει και στοιχίζει παραπάνω να το κινείς από το ίδιο μοντέλο με μικρότερο κινητήρα; Και αυτό φυσικά ισχύει και πιο κάτω. Θέλουμε 100 άλογα στο μικρό, όμως και τα 70 μια χαρά είναι και καίνε λιγότερο. Το θέμα είναι πόσες επιδόσεις είμαστε έτοιμοι να θυσιάσουμε για καλύτερη οικονομία.
Αν πρόκειται για 1 λίτρο καυσίμου τα 100 χλμ., μιλάμε για 150 λίτρα το χρόνο, δηλαδή σχεδόν 240 ευρώ επιβάρυνση στη βενζίνη. Στα 5 χρόνια 1.200€. Αξίζει για να φορτώσεις 2 δευτερόλεπτα στο 0-100; Έτσι δε σκέφτεσαι και πας τελικά για το μεγάλο μοτέρ;
Σκέφτηκες όμως πως το πιο γρήγορο αυτοκίνητο έχει και πιο «γαργαλιστικό» γκάζι; Πως θα το πατάς περισσότερο; Πως το 1 λίτρο μπορεί να γίνει 2 ή και 3 λίτρα στην πράξη. Πως αυτό σημαίνει πως η διαφορά σε καύσιμο μπορεί να πάει και στα 750 ευρώ το χρόνο, δηλαδή ένα γέμισμα παραπάνω το μήνα; Τώρα; Το ξανασκέφτεσαι;
Τι κάνουμε λοιπόν; Πως παζαρεύουμε μέσα μας την ισορροπία ανάμεσα σε κατανάλωση και επιδόσεις; Εσείς τι προτιμάτε; Πως το ζυγίζετε και τελικά έχει αλλάξει κάτι στην προτίμησή σας τώρα με την ακριβότερη βενζίνη;
FORD
OPEL