C-HR; Ναι, αλλά ποιο; Το C-HR είναι το διαφορετικό, το αλλιώτικο, το ξεχωριστό μικρομεσαίο crossover και διαθέσιμο σε αρκετές εκδόσεις. Ποια είναι αυτή που ταιριάζει καλύτερα σε εσένα;
H κατηγορία των μικρομεσαίων crossover δεν μας έχει συνηθίσει σε σχεδιαστικές ακροβασίες και οδηγικές εκπλήξεις. Συνήθως, οι κατασκευαστές δεν ρισκάρουν και προτιμούν την πεπατημένη της γενικά αποδεκτής σχεδίασης και της οδικής συμπεριφοράς, που δίνει έμφαση στην άνεση και όχι στην οδηγική «σπιρτάδα». Η Toyota όμως τόλμησε και έκανε τη διαφορά με το C-HR (Coupe High Rider), το οποίο ξεχωρίζει έχοντας ως βασικό του χαρακτηριστικό την κουπέ αισθητική, η οποία πλάθεται με την έντονα κεκλιμένη οροφή, τα μικρά πίσω παράθυρα, τις κρυμμένες πίσω χειρολαβές, τα φουσκωμένα φτερά και το φουτουριστικό πίσω μέρος.
Μετά είναι και το οδηγικό του ταμπεραμέντο, για το οποίο ψάχτηκαν πολύ εκεί στην Toyota. Όλα αυτά έχουν εκτιμηθεί από το αγοραστικό κοινό, γι` αυτό και το C-HR σε συνδυασμό με το όνομα της Toyota, την αξιοπιστία και την 6ετή εγγύηση, είναι μέσα στα 3 πιο καλοπουλημένα μικρομεσαία crossover της ελληνικής αγοράς.
Το C-HR είναι διαθέσιμο σε αρκετές επιλογές κινητήρα, μετάδοσης και πακέτων εξοπλισμού. Με την παράθεση τόσο των εξοπλιστικών του εκδόσεων, όσο και των κινητήρων-μετάδοσης, το Auto Τρίτη στοχεύει να κάνει πιο εύκολη και πιο σωστή την τελική επιλογή για την κατάλληλη έκδοση του διαφορετικού crossover: Από συμβατική έκδοση βενζίνης με κίνηση στους 2 ή στους 4 τροχούς μέχρι υβριδική και από την έκδοση εξοπλισμού C-ITY μέχρι την υπερπλούσια C-HIC. Nα λοιπόν ένας ευχάριστος πονοκέφαλος: Ποιο C-HR είναι το καταλληλότερο για τις ανάγκες του καθένα;
Με προωθητικό πρόγραμμα, 2 κινητήριες μονάδες και 5 εκδόσεις εξοπλισμού
Αυτόν τον καιρό ισχύει ένα προωθητικό πρόγραμμα της Toyota για το C-HR και το οποίο προβλέπει έκπτωση 850 ευρώ για τις συμβατικές εκδόσεις και 400 ευρώ για την υβριδική. Έτσι, οι τιμές του Toyota C-HR ξεκινούν από τα 19.670 ευρώ για το 4Χ2 βενζινοκίνητο 1,2Τ των 116 ίππων, τα 26.320 ευρώ για το επίσης βενζινοκίνητο 4Χ4 1,2Τ συνδυασμένο αποκλειστικά με CVT κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχεσης και τα 25.050 ευρώ για το high-tech υβριδικό HSD.
Από C-ITY μέχρι… C-HIC
Όσον αφορά στις εξοπλιστικές του εκδόσεις, το Toyota C-HR έρχεται με 5 πακέτα εξοπλισμού: Το βασικό C-ΙΤΥ, που αφορά μόνο την έκδοση με τον 1,2 Τurbo, την C-ENTER για τις εκδόσεις 4x2 και 4Χ4 με κινητήρα 1,2Τ, την μεσαία C-LUB για όλες τις εκδόσεις κινητήρα και μετάδοσης, και τις πιο πλούσιες C-ULT και C-HΙC μόνο για το υβριδικό HSD. Τέλος να σημειωθεί πως η 4Χ2 έκδοση με τον 1,2Τ κινητήρα συνοδεύεται από 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η τετρακίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα συνδυάζεται αποκλειστικά με Multidrive S αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). To υβριδικό HSD προσφέρεται αποκλειστικά με το σοφιστικέ κιβώτιο e-CVT, του οποίου η λειτουργία είναι παρόμοια με αυτή του CVT, χωρίς όμως τους σχετικούς ιμάντες που χαρακτηρίζουν αυτά τα κιβώτια.
Χρώματα
Η χρωματική παλέτα του C-HR διαθέτει 11 συνολικά χρώματα. Σε αυτά περιλαμβάνονται 10 μεταλλικά (Γκρί, Ασημί, Μαύρο, Γκρί του Μετάλλου, Χάλκινο της Γης, Εmerald Green, Μπλε, Λευκό της Πέρλας, Κόκκινο Περλέ και Cyan Splash) και ένα μη μεταλλικό (Λευκό). Η χρέωση για το μεταλλικό χρώμα είναι 550 ευρώ, εκτός από το Λευκό της Πέρλας και το Κόκκινο Περλέ, που είναι 650 ευρώ. Το Λευκό έχει χρέωση 170 ευρώ.
Από έκδοση C-LUB και πάνω προσφέρεται και επιλογή διχρωμίας με μαύρη οροφή με χρώμα αμαξώματος Γκρι του Μετάλλου, Μπλε, Γκρι, Κόκκινο Περλέ, Λευκό της Πέρλας και Cyan Splash.
Κινητήρες-επιδόσεις: 1,2 Turbo και 1,8 υβριδικό, χωρίς diesel!
Το Toyota C-HR διατίθεται με δύο κινητήριες μονάδες: Μία συμβατική βενζίνης 1,2 turbo με απόδοση 116 άλογα και μία υβριδική με κινητήρα 1,8 λτ. και βοηθητικό ηλεκτροκινητήρα, με τη σχετική συνδυαστική ισχύ να είναι στα 122 άλογα. Δεν υπάρχει και ούτε θα υπάρξει κινητήρας diesel με την Toyota να επενδύει στην υβριδική τεχνολογία. Ποιος από όλους, τώρα, κινητήρας είναι ο καταλληλότερος για εσάς; Η απάντηση είναι εύκολη. Αν κάνετε αρκετά χιλιόμετρα μέσα και γύρω από την πόλη, τότε το υβριδικό HSD είναι το πλέον κατάλληλο για εσάς, αφού η πραγματική μέση κατανάλωση σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις μας γυροφέρνει τα 5,5 λτ./100 χλμ. Επιπλέον, το HSD δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έρχεται με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο (e-CVT), που απλοποιεί στο μέγιστο την κίνηση στο κλεινόν άστυ.
Η συμβατική έκδοση βενζίνης έχει πιο τσιμπημένη μέση κατανάλωση (7,6 λτ./100 χλμ.), αλλά καλύτερη επιταχύνση από στάση (10,8 έναντι 11,7 δλ.). Η μακριά κλιμάκωση του κιβωτίου δεν ευνοεί τις ρεπρίζ, ωστόσο στην επιτάχυνση το C-ΗR με τον 1,2 turbo κινητήρα είναι αισθητά πιο ήσυχο έναντι του υβριδικού, που εμφανίζει βουητό λόγω κιβωτίου. Αν υπάρχουν πολλά ταξίδια σε ανοιχτό δρόμο, τότε η συγκεκριμένη επιλογή δείχνει καταλληλότερη. Αν φυσικά είναι απαραίτητη η τετρακίνηση, τότε η επιλογή του 1,2 turbo συνδυασμένη αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης Multidrive S είναι μονόδρομος, αν και η συγκριμένη έκδοση δεν έχει δοκιμαστεί.
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Καμία!
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο