Το ποια έκδοση του C-HR είναι η καλύτερη δεν μπορεί να απαντηθεί έτσι απλά, καθώς εξαρτάται από τις προτεραιότητες και ανάγκες του καθενός. Το high-tech υβριδικό HSD είναι αισθητά πιο οικονομική και άνετη στη χρήση επιλογή με… μέλλον σχετικά με τις εκπομπές ρύπων, ενώ ταυτόχρονα δεν πληρώνει και τέλη κυκλοφορίας. Χάρη στην προσφορά που ισχύει είναι διαθέσιμο από 25.300 ευρώ στην έκδοση C-LUB.
Ορθολογικά σκεπτόμενος και αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα ετησίως (ειδικά εντός και περίξ της πόλης), το συμβατικό C-HR 1,2 turbo θα σε ενθουσιάσει με την οδική του συμπεριφορά και τον ξεχωριστό οδηγικό του χαρακτήρα. Είναι μάλιστα διαθέσιμο με τιμή κάτω από 20.000 ευρώ στη βασική έκδοση, η οποία όμως εμφανίζει ελλείψεις. Η τετρακίνητη έκδοση του C-HR είναι διαθέσιμη από 26.170 ευρώ στην έκδοση C-ENTER.
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Καμία!
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο