Όσο εντυπωσιακή είναι η εξωτερική σχεδίαση του C-HR, άλλο τόσο είναι και αυτή της καμπίνας. To πράγμα που ξεχωρίζει είναι το ασύμμετρο και ελαφρά στραμμένο προς τον οδηγό ταμπλό, το οποίο έχει σχετικά απλή διάταξη και λίγους, αλλά πολύ ποιοτικούς διακόπτες. Έπειτα, το μάτι σου καρφώνεται στην οθόνη αφής που είναι τοποθετημένη ψηλά στο ταμπλό (εκτός της έκδοση C-ITY) και μπορούμε να πούμε πως είναι εύκολη στο χειρισμό. Η συνολική απτή ποιότητα των μαλακών υλικών είναι πολύ καλή και το φινίρισμα ανάλογο, χωρίς τριγμούς και γερή συναρμογή αν και στην περιοχή της κεντρικής οθόνης υπάρχουν κάποιες αστοχίες.
Την αίσθηση ποιότητας τονίζουν κάποια έξτρα premium διακοσμητικά στοιχεία, όπως η μπλε (ή σε χρώμα αλουμινίου ανάλογα με την έκδοση) λωρίδα, που ξεκινά από τις μπροστινές πόρτες και «τρέχει» στο ταμπλό και τονίζει το εσωτερικό πλάτος. Τέλος, εργονομικά σφάλματα δεν συναντήσαμε μιας και οι διακόπτες είναι ομαδοποιημένοι και εύκολοι στο χειρισμό τους, ωστόσο αυτοί πάνω στο τιμόνι είναι τοποθετημένοι σε σχήμα στραβού ρόμβου και απαιτούν κάποια εξοικείωση. Επίσης, λίγο μεγαλύτερες για τα δεδομένα που μας έχει συνηθίσει η Toyota θα θέλαμε τους χώρους για μικροαντικείμενα στην κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων μεταξύ υβριδικής και μη έκδοσης. Έτσι στην πρώτη αντί για το στροφόμετρο αριστερά υπάρχει δείκτης ενέργειας, ενώ στην κεντρική οθόνη υπάρχει και σχετική ηλεκτρονική ένδειξη για τη ροή της ενέργειας.
Ποια έκδοση;
Την ψήφο εμπιστοσύνης μας θα δώσουμε στη C-ENTER, αφού διαθέτει ένα πλήρες πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, γεγονός που σε κάνει να μην σκεφτείς στο ελάχιστο τη χρηματική διαφορά από τη βασική C-ITY, η οποία είναι 1.230 ευρώ.
Για την υβριδική έκδοση, η «βασική» της C-LUB μας καλύπτει απόλυτα για τα 25.300 ευρώ που κοστίζει. Πάντως τα 600 ευρώ παραπάνω, που στοιχίζει η C-ULT δεν είναι σημαντική διαφορά, σε αντίθεση με την C-HIC, που ξεφεύγει φτάνοντας τα 29.500 ευρώ.
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Καμία!
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο