Πρέπει να τονιστεί πως το Toyota C-HR διαθέτει στάνταρ σε όλες του τις εκδόσεις 7 αερόσακους και το πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας Toyota Safety Sense. To τελευταίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με αυτόματο φρενάρισμα και προστασία πεζών, σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδας με ενεργή διόρθωση του τιμονιού, cruise control αυτόματα προσαρμοζόμενης ταχύτητας, αυτόματη λειτουργία προβολέων και αισθητήρα φώτων, σύστημα ευστάθειας VSC, Traction Control, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα, ABS, Brake Assist και Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών. Από εκεί και πέρα φυσικά, οι διαφορές των εκδόσεων εντοπίζονται στον εξοπλισμό άνεσης και στην επιλογή αισθητικών λεπτομερειών στην καμπίνα και το αμάξωμα.
Όσον αφορά στον εξοπλισμό άνεσης, το C-HR στη βασική έκδοση C-ITY έρχεται χωρίς κεντρική οθόνη αφής (στη θέση της υπάρχει ραδιοCD με δυνατότητα αναπαραγωγής MP3, Bluetooth και 4 ηχεία) και ζάντες αλουμινίου (σιδερένιες 17 ιντσών), αλλά μεταξύ άλλων με στάνταρ 4 ηλεκτρικά παράθυρα και τις συνήθεις ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, μονόχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών στον πίνακα οργάνων (3,7 ιντσών), LED φώτα ημέρας, ρύθμιση τιμονιού μέσα-έξω, κάθισμα οδηγού με ρύθμιση ύψους, ταμπλό σε μαύρη απόχρωση, ηλεκτρικό χειρόφρενο, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων, κάθισμα οδηγού και συνοδηγού με Σύστημα Μείωσης Τραυματισμού Αυχένα, ρυθμιζόμενα πίσω προσκέφαλα και πίσω LED φώτα φρένων.
Στην έκδοση C-ENTER τα πράγματα γίνονται ενδιαφέροντα με την προσθήκη στο βασικό εξοπλισμό έγχρωμης οθόνης αφής 8 ιντσών με σύστημα πολυμέσων Toyota Touch2, αυτόματου διζωνικού κλιματισμού, έγχρωμης οθόνης πολλαπλών πληροφοριών 4,2 ιντσών, ζαντών αλουμινίου 17 ιντσών, Συστήματος αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, 6 ηχείων, εμπρός προβολέων ομίχλης, αισθητήρων βροχής και κάμερας οπισθοπορείας.
Στην έκδοση C-LUB προστίθενται ζάντες 18 ιντσών, φιμέ πίσω τζάμια, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, Σύστημα έξυπνης εκκίνησης, χρωμιωμένο πλαίσιο θυρών, χρωματική ένθεση στο ταμπλό, Σύστημα ελέγχου ρυμουλκούμενου, δυνατότητα επιλογής Tech Pack με 3.100 ευρώ (Σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας σε διασταύρωση, ένδειξη τυφλού σημείου, εμπρός προβολείς ομίχλης LED, αυτόματη ρύθμιση ύψους φώτων, εμπρός φώτα Bi-LED, οδηγοί LED στα φώτα εμπρός, πίσω φώτα LED).
Για την έκδοση C-ULT οι 18άρες ζάντες αλουμινίου είναι σε μαύρο ματ χρώμα, ενώ είναι διαθέσιμα τα πακέτα Tech Pack και DriverΆs Pack (με 1.900 ευρώ για Toyota Touch 2 με σύστημα πλoήγησης GO/GO PLUS, συνδεσιμότητα Wi-Fi και λειτουργία φωνητικής αναγνώρισης).
Η κορυφαία έκδοση C-HIC προσφέρει 18 ιντσών 10κτινες ζάντες, τσέπες στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων, ιονιστή αέρα, Tech Pack, Σύστημα Έξυπνης Στάθμευσης, Σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορίας σε διασταύρωση και δυνατότητα επιλογής premium ηχοσυστήματος JBL και Συστήματος πλοήγησης Go με 1.900 ευρώ.
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Καμία!
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο