Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτο, εύχρηστο και ευχάριστο
207.461 Επισκέψεις στο άρθρο (13/12/2018)
Ανεξαρτήτως έκδοσης, το C-HR εξαργυρώνει στο έπακρο την «προίκα» της νέας πλατφόρμας TNGA στην οποία βασίζεται. Αναμφίβολα η ανάρτηση είναι σφιχτή, χωρίς όμως να αντιδρά «ξερά» ή να «ακούγεται» στις κακοτεχνίες, ελέγχοντας άριστα το αμάξωμα. Στις στροφές γέρνει σε λογικές ποσότητες, δεν εμφανίζει άσκοπες ταλαντώνεις ή απότομες αντιδράσεις και βάζει άριστα τη δύναμη στο δρόμο προσφέροντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.
Mέσα σε όλα το ακριβές τιμόνι έχει πολύ καλή αίσθηση και σωστή πληροφόρηση, στοιχεία που τονίζονται (μαζί με την απόκριση στο γκάζι) όταν ο οδηγός επιλέξει την λειτουργία Sport. Ανάρτηση, πλαίσιο, χαμηλό κέντρο βάρους και φρένα χαρίζουν στο C-HR μια ιδιαίτερη οδηγική αίσθηση, που λείπει από την κατηγορία. Το C-HR γουστάρεις να το οδηγείς σε κάθε διαδρομή. Ακόμη και μέσα στην πόλη, όπου είναι αρκούντως ευέλικτο, όσο και η προς τα πίσω και πλάγια ορατότητα δυσκολεύει.
Σίγουρα το υβριδικό είναι πιο ήσυχο στην πόλη αφού κινείται συχνά και με τον κινητήρα σβηστό. Στον ανοιχτό δρόμο από την άλλη αν πατήσεις τέρμα το γκάζι το χαρακτηριστικό βουητό από τη συνεργασία κινητήρα-αυτόματου κιβωτίου (το τελευταίο λειτουργεί σαν CVT) δεν κρύβεται. Όπως και τα παραπάνω 60 κιλά του στην γρήγορη οδήγηση.
Και οι δυο εκδόσεις πάντως ψάχνουν περισσότερο «νεύρο» από τις κινητήριες μονάδες, για να ταιριάζει με το σπορτίφ στήσιμο του συνόλου.
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο
@takis δε στο δωσανε και με το ζορι... καλυτεροι ειναι οι γερμανικοι κουβαδες;! @Κλεομενης παπασπηλιοπουλος η οδηγηση αυτοματου, ειναι 5-10 λεπτα υποθεση, δεν με δυσκολεψε περισσοτερο! μακρυνα ταξιδια, εκανα την προηγουμενη εβδομαδα 2500χλμ και δε με ενοχλησε καθολου. για τα αξεσουαρ, καποιες εκδοσεις θα τα εχουν σιγουρα, εκει ομως πρεπει να πας σε μια αντιπροσωπεια toyοta να δεις τι σ εξυπυρετει και με τι κοστος! οσο για το service, καθε 15000 εχεις μια επισκεψη με 150ευρω ποτε παραπανω, στα 60000 που ειναι το πρωτο μεγαλο service υπολογισε 300-350 και 350-400 στα 90000!
Νικολαος εχει τρομερο λαθος οτι το audi q2 ειναι καλυτερο απο το chr..αυτα με τους premium και καλα γερμανικους λαδιεροκουβαδες ισχυαν καποτε..απο τυπους που θεοποιησανε την αουντι κ καθε αουντι για να λενε εχω αουντι..
Καμία!
Εγω ενδιαφερομαι για το υβριδικο -να μειωσω τα τελη που τωρα ειναι 240€ για το ωραιο 307 που εχω-εκδοση c-ult Τη βρισκω 26200.Ομως δεν ξερω να οδηγω με αυτοματο κιβωτιο.βρισκω το navigation σε 749€ η 1059€ και οχι 1900€.θελω να εχει ευσταθεια ρυμουλκουμενου και ελεγχο τυφλων γωνιων και αισθητηρες parking και φυσικα συναγερμο.τα εχει;μηπως ειναι προαιρετικα;τελος μπορω να κανω μακρινο ταξιδι η δεν ενδεικνυται το υβριδικο;τα service μηπως ειναι πιο πολυπλοκα και ακριβοτερα απο τα συμβατικα αυτοκινητα;ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Μακράν καλύτερη επιλογή το 1.2 turbo με τους 116 ίππους. Πρώτον είναι ταχύτερο, δεύτερον καταλληλότερο για ταξίδια τρίτον μπορεί να ρυμουλκήσει 1300 κιλά τέταρτον η ροπή του κινητήρα ταιριάζει περισσότερο σε ένα βαρύ αμάξωμα όπως αυτό του ch-r. Το υβριδικό μπορεί να ρυμουλκήσει έως 725 κιλά είναι ακριβότερο ενώ και σε συνθήκες ταξιδιού δεν νομίζω να είναι οικονομικότερο διότι είναι βαρύτερο και έχει υψηλότερο κυβισμό. Προσωπικά το υβριδικό δεν θα το αγόραζα. Αν είναι να δώσω πάνω από 25.000 ευρώ θα κοίταζα και το AUDI Q2 ένα σαφώς καλύτερο αυτοκίνητο