Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εντυπωσιακή και πολύ δυναμική εμφάνιση

154.866 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2024)
Χαρακτηριστικό της σχεδίασης είναι η νέα γρίλια, με τον θυρεό να καλύπτεται ουσιαστικά από το έμβλημα της Alfa, ενώ το λογότυπο δεσπόζει σε στρογγυλή μορφή πάνω στο καπό
3 Φωτογραφίες »

Χαρακτηριστικό της σχεδίασης είναι η νέα γρίλια, με τον θυρεό να καλύπτεται ουσιαστικά από το έμβλημα της Alfa, ενώ το λογότυπο δεσπόζει σε στρογγυλή μορφή πάνω στο καπό

Η νέα Junior λοιπόν έχει χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα CMP της Stellantis και διαθέτει κόμπακτ διαστάσεων αμάξωμα με μήκος 4,17 μ, πλάτος 1,78 και ύψος 1,5 μ.. Χάρη στους μικρούς προβόλους, τα μυώδη φτερά και το ιδιαίτερο πίσω μέρος διαμορφώνεται ένα αθλητικό σουλούπι, το οποίο έχει ντυθεί με δυναμικά, αλλά και φινετσάτα επιμέρους στοιχεία.


Η Junior δε θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέρφια της (Tonale και Stelvio), καθώς δείχνει αρκετά πιο σπορτίφ, ειδικά στο πίσω μέρος που θυμίζει fastback
3 Φωτογραφίες »

Η Junior δε θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέρφια της (Tonale και Stelvio), καθώς δείχνει αρκετά πιο σπορτίφ, ειδικά στο πίσω μέρος που θυμίζει fastback


Πρώτα απΆ όλα είναι η νέα γρίλια, με τον θυρεό να καλύπτεται ουσιαστικά από το έμβλημα της Alfa, ενώ το λογότυπο δεσπόζει σε στρογγυλή μορφή πάνω στο καπό. Πιο χαμηλά, ο προφυλακτήρας είναι αρκετά σπορτίφ και επιβλητικός, με μία μεγάλη εισαγωγή αέρα και δύο μικρότερες στις άκρες. Χαρακτηριστική είναι και η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων, τα οποία δίνουν την εντύπωση πως στεγάζονται μέσα στο αμάξωμα, με τα LED φώτα ημέρας να έχουν διακεκομμένη υπογραφή. 

Το ιδιαίτερο πίσω μέρος

Πηγαίνοντας προς τα πίσω τώρα, το πλαίσιο των παραθύρων ξεχωρίζει από το υπόλοιπο αμάξωμα καθώς έρχεται σε μαύρο φινίρισμα, με τις χειρολαβές να είναι χωνευτές. Το ιδιαίτερο βέβαια είναι ο τρόπος που σχεδιάστηκε το παρμπρίζ, με εξάγωνο (!) σχήμα, το οποίο καταλήγει σε μια αεροτομή, η οποία με τη σειρά της «στεγάζει» μια μαύρη φάσα που καλύπτει όλο το πλάτος. Σε αυτή φιλοξενούνται τα LED φωτιστικά σώματα που είναι χωρισμένα σε επιμέρους... κομμάτια, όπως και τα μπροστά. Να αναφέρουμε πως η χαρακτηριστική αυτή «ουρά», αποτελεί σαφή αναφορά στην Giulia TZ.

Συνολικά χαζεύοντας τη Junior αρκετή ώρα και από διάφορες γωνίες, μπορούμε να πούμε ότι δε θυμίζει τα μεγαλύτερα αδέρφια της (Tonale και Stelvio), καθώς δείχνει αρκετά πιο σπορτίφ, ειδικά στο πίσω μέρος που θυμίζει fastback, είναι σαφώς πιο μοντέρνα, από την άλλη όμως δεν είναι και αντίστοιχα «κυριλέ». Είναι βέβαια πέρα αμφιβολίας ένα μοντέλο που θα τραβήξει τα βλέμματα και στα μάτια μου, ένα SUV που ξεχωρίζει για το σχεδιαστικό του χαρακτήρα.
 

Σελίδα 1Alfa Romeo Junior: Πρώτη επαφή στην Ιταλία
Σελίδα 2Εντυπωσιακή και πολύ δυναμική εμφάνιση
Σελίδα 3Συνεχίζοντας τη σπορτίφ λογική και στην καμπίνα
Σελίδα 4Ηλεκτρικό και ήπια υβριδικό έως 240 άλογα και γεμάτο συστήματα υποβοήθησης
Toyota
Autotriti.gr