Ηλεκτρικό και ήπια υβριδικό έως 240 άλογα και γεμάτο συστήματα υποβοήθησης
H Junior Ibrida μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά τόσο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα, όσο και σε συνθήκες πολύ χαμηλού φορτίου
Η Junior αποτελεί μοντέλο ορόσημο στη διαδικασία μετάβασης της μάρκας στην ηλεκτροκίνηση και αυτός είναι και ο λόγος που η γκάμα της περιλαμβάνει μια ήπια υβριδική έκδοση και δύο αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές με ένα μοτέρ. Μπορεί να μην πήραμε γεύση από τη λειτουργία τους, ωστόσο, όπως αναφέραμε και πιο πάνω η βασική ηλεκτρική έκδοση θα έχει απόδοση 156 ίππων και θεωρητική αυτονομία 410 χλμ., ενώ η πιο ισχυρή έκδοση Veloce θα προσφέρει 240 άλογα, με το ίδιο πακέτο μπαταριών, το οποίο υπόσχεται η πλήρωση από το 10 στο 80% να γίνεται σε λιγότερο από 30 λεπτά σε φορτιστή των 100 KW (DC).
H βασική ηλεκτρική έκδοση θα έχει απόδοση 156 ίππων και θεωρητική αυτονομία 410 χλμ., ενώ η πιο ισχυρή έκδοση Veloce θα προσφέρει 240 άλογα
Σε ό,τι αφορά το ήπια υβριδικό μοντέλο, αυτό εξοπλίζεται με έναν 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με σύστημα 48 βολτ, όπου ένας ηλεκτροκινητήρας 29 ίππων είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Χάρη σε αυτή την υλοποίηση, η Junior Ibrida μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά τόσο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα, όσο και σε συνθήκες πολύ χαμηλού φορτίου, όπως άλλωστε έχουμε δει και στα υπόλοιπα μοντέλα του ομίλου.
Η Junior διαθέτει επίσης πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης της οδήγησης, όπως η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 καθώς και οι αισθητήρες παρκαρίσματος 360ο που μαζί με την πίσω κάμερα 180ο επιβλέπουν τον περιβάλλοντα χώρο για λογαριασμό του ημιαυτόματου συστήματος παρκαρίσματος.
Τέλος να αναφέρουμε ότι στην ελληνική αγορά το λανσάρισμά της Junior θα ξεκινήσει στην ηλεκτρική έκδοση των 156 ίππων και την υβριδική των 136 με κίνηση εμπρός στο τέλος του καλοκαιριού.
Σελίδα 1 | Alfa Romeo Junior: Πρώτη επαφή στην Ιταλία |
Σελίδα 2 | Εντυπωσιακή και πολύ δυναμική εμφάνιση |
Σελίδα 3 | Συνεχίζοντας τη σπορτίφ λογική και στην καμπίνα |
Σελίδα 4 | Ηλεκτρικό και ήπια υβριδικό έως 240 άλογα και γεμάτο συστήματα υποβοήθησης |