ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συνεχίζοντας τη σπορτίφ λογική και στην καμπίνα

157.382 Επισκέψεις στο άρθρο (10/5/2024)
Συνεχίζοντας τη σπορτίφ λογική και στην καμπίνα
4 Φωτογραφίες »

Φυσικά στην εκδήλωση βρήκαμε την ευκαιρία να περιεργαστούμε και την καμπίνα της νέας Junior, η οποία ακολουθεί τη σπορτίφ λογική της εξωτερικής σχεδίασης, αλλά με την ανάλογη ποιότητα που περιμένεις από μία premium μάρκα. Έτσι μείναμε ικανοποιημένοι από την αίσθηση της αφής που μας άφησαν τα επιμέρους μέρη του εσωτερικού, αλλά και οι λίγοι διακόπτες, ειδικά δε στα μοντέλα που είδαμε που είχαν ενθέσεις από βινύλιο, δέρμα και Alcantara.


Η καμπίνα ακολουθεί τη σπορτίφ λογική της εξωτερικής σχεδίασης, αλλά με την ανάλογη ποιότητα που περιμένεις από μία premium μάρκα.
4 Φωτογραφίες »

Η καμπίνα ακολουθεί τη σπορτίφ λογική της εξωτερικής σχεδίασης, αλλά με την ανάλογη ποιότητα που περιμένεις από μία premium μάρκα.


Από εκεί και πέρα, υπάρχει μια σαφής οδηγοκεντρική προσέγγιση, με το προαιαρετικό sport κάθισμα να αγκαλιάζει και να στηρίζει σωστά το σώμα, φέρνοντας τα χειριστήρια σε σωστή απόσταση και την οθόνη του infotainment (10,25 ίντσες) να είναι αισθητά στραμμένη προς τον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να διαμορφώσει την αρχική οθόνη με τις εφαρμογές που θέλει κάνοντας “Drag and Drop” τα αντίστοιχα widgets. Εδώ να πούμε πως η οθόνη έχει καλά γραφικά και γρήγορη απόκριση στην αφή. Διαμορφώσιμος είναι και ο πίνακας οργάνων (10,25ΆΆ), ενώ επίσης μας άρεσε που οι αεραγωγοί έχουν σχήμα τετράφυλλου τριφυλλιού και λειτουργούν ως ενδιάμεσος κρίκος ανάμεσα στο πάνω και το κάτω μέρος του ταμπλό, σχηματίζοντας έτσι ένα κενό που μπορεί ο συνοδηγός να αφήσει μικροαντικείμενα όπως το κινητό του.

Παρά τις κόμπακτ διαστάσεις της η Junior δείχνει να στέκεται κοντά στο μέρος όρο της κατηγορίας στον τομέα των χώρων, με το πίσω διάζωμα να δείχνει εξ΄ όψεως ότι προφέρει ικανοποιητικό χώρο σε κεφάλι και πόδια, ενώ τα 400 λίτρα του χώρου αποσκευών είναι ένα νορμάλ νούμερο για τα δεδομένα της κλάσης.
 

Σελίδα 1Alfa Romeo Junior: Πρώτη επαφή στην Ιταλία
Σελίδα 2Εντυπωσιακή και πολύ δυναμική εμφάνιση
Σελίδα 3Συνεχίζοντας τη σπορτίφ λογική και στην καμπίνα
Σελίδα 4Ηλεκτρικό και ήπια υβριδικό έως 240 άλογα και γεμάτο συστήματα υποβοήθησης
Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS