Οι πύλες της έκθεσης Αυτοκίνηση Fisikon 2016 άνοιξαν και το AutoΤρίτη πιστό στο ραντεβού του σας ενημερώνει για τα σημαντικότερα νέα μοντέλα που αξίζει να δείτε από κοντά. Δείτε όλα τα νέα μοντέλα που θα κάνουν την εμφάνισή τους στο αθηναϊκό σαλόνι αυτοκινήτου καθώς και χρήσιμες πληροφορίες, όπως το ωράριο και το κόστος εισόδου.
Λαθος τιτλο εδωσαν στην εκθεση. Οχι αυτοκινηση αλλα γερμανοκινηση επρεπε να την ονομασουν με τοσα γερμανικα που θα εχει και σχεδον καθολου ιαπωνικα, καθολου κορεατικα και λιγα ευρωπαικα.
@timoros13 Η συγκεκριμενη εκθεση δεν ειναι διεθνης για να παιρνουν μερος ολοι. Ουτε καν εκθεση ειναι. Κανονικα θα επρεπε να μας πληρωνουν για να την επισκεφτουμε οχι να τους πληρωνουμε εμεις! Οι σοβαροι παιχτες της διεθνους αυτοκινησης που ανεφερες δεν συμμετεχουν σε τετοια σουργελα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟγια το περιπτερο της Alfa Romeo να μην εχουν την εκδοση Giulia quadrifoglio για κραχτη,επισης ειναι απαραδεκτο που δεν εχουν φερει την 4C Spider.Μ αρεσει παρα πολυ η Alfa Romeo και εχοντας την giulia στην φαρετρα σας που ειναι ενα εκπληκτικο αυτοκινητο,οι Ελληνες αντιπροσωποι δειχνουν να ειναι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΚΟΛΑΤΖΙΔΕΣ.Δεν ντρεπεστε που αντι να φερεται εστω και για λιγες μερες απο Ιταλια τις TOP εκδοσεις ,βαλατε στην εκθεση τις δημοσιογραφικες που παραχωρηται στα περιοδικα για δοκιμες??????????ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ να φερεται συντομα αυτοκινητα για test drive και ας μην αγορασουν το αυτοκινητο ολοι οσοι θα το οδηγησουν,πρωτιστως η εταιρεια πρεπει να δημιουργησει νεους φιλους που θα διαδωσουν το ποσο εκπληκτικο ειναι το αυτοκινητο και σιγα σιγα θα ερθουν και οι πωλησεις.Τα λεω αυτα γιατι πηγα σε μια αντιπροσωπεια(μη λεμε ονοματα) και μου ειπαν οτι δεν ξερουν πότε θα φερουν και αν θα φερουν αυτοκινητο δοκιμης,αλλα και αν τελικα φερουν δεν θα το δινουν σε οποιον εχει την επιθυμια να κανει test drive,αλλα θα το δινουν μονο σε οσους τους γεμιζουν το ματι οτι πιθανον θα το αγορασουν........με την δικαιολογια οτι δεν ειναι διατεθημενοι να φανε την μερα του στον δρομο κανιοντας 20 δοκιμες και τελικως να την παρουν 1-2 επιδη εχουμε κριση αρα υποθετουν οτι θα εχει μειωμενη ζητηση.ΑΛΛΑΞΤΕ ΜΥΑΛΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Απαράδεκτες οι εταιρίες, οι οποίες έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και δεν συμμετέχουν. Κανονικά πρέπει να φάνε άκυρο από τους Έλληνες υποψήφιους αγοραστές. Μπορεί το WV Group να μην μας αρέσει, αλλά στο θέμα του marketing είναι έτη φωτός μπροστά. Και δυστυχώς, ακόμα και το 2016, που υπάρχουν τόσα μέσα για να ενημερωθεί κάποιος πρωτού αγοράσει, η διαφίμηση παίζει σημαντικό ρόλο. Αυτή είναι η αλήθεια "κύριοι" της CITROEN, HONDA, HYUNDAI, JEEP, KIA, LANCIA, MAZDA, MITSUBISHI, OPEL, PEUGEOT, SUZUKI, TOYOTA. Μην παραπονιέστε για τις πωλήσεις σας, αν δεν σέβεστε τους πελάτες σας και τους υποψήφιους πελάτες σας. Ο καλύτερος τρόπος για να αυξηθούν οι πωλήσεις, είναι η διαφίμηση. Και σε αυτόν τον τομέα, είστε πολύ πίσω. Δυστυχώς.
Αξιότιμε Japan συμφωνώ μαζί σου. Στην Ελλάδα μας, δυστυχώς τίποτα δεν δουλεύει σωστά. Δεν είπα να το κάνουν γιατί θα αναδειχθούν απέναντι σε κάποια σοβαρή "αντίπαλη" εταιρεία, αλλά για να ευχαριστήσουν τους χιλιάδες πελάτες τους, οι οποίοι ακόμα και πάνω στην κρίση, αγοράζουν τα προιόντα τους (σύντομα θα γίνω κι εγώ ένας και ας μην ήρθε η συγκεκριμένη εταιρεία στην έκθεση). Επίσης, να το κάνουν, γιατί με την προβολή των προιόντων τους, θα αυξηθούν οι πωλήσεις τους και θα τελειώσει το ψέμα του VW Group (ότι πουλάει γιατί έχει καλά αυτοκίνητα). Αν η Toyota επενδύση σε marketing όσα η VW, απλά στην Ελλάδα μετά, η δεύτερη ετερεία θα είναι πολύ μακριά πίσω της. Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και όχι μόνο εδώ, αλλά σε πολλά άρθρα. Διαβάζω πάντα τα σχόλια και με τα δικά σου, συμφωνώ απόλυτα.
Λαθος τιτλο εδωσαν στην εκθεση. Οχι αυτοκινηση αλλα γερμανοκινηση επρεπε να την ονομασουν με τοσα γερμανικα που θα εχει και σχεδον καθολου ιαπωνικα, καθολου κορεατικα και λιγα ευρωπαικα.
@timoros13 Η συγκεκριμενη εκθεση δεν ειναι διεθνης για να παιρνουν μερος ολοι. Ουτε καν εκθεση ειναι. Κανονικα θα επρεπε να μας πληρωνουν για να την επισκεφτουμε οχι να τους πληρωνουμε εμεις! Οι σοβαροι παιχτες της διεθνους αυτοκινησης που ανεφερες δεν συμμετεχουν σε τετοια σουργελα.
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟγια το περιπτερο της Alfa Romeo να μην εχουν την εκδοση Giulia quadrifoglio για κραχτη,επισης ειναι απαραδεκτο που δεν εχουν φερει την 4C Spider.Μ αρεσει παρα πολυ η Alfa Romeo και εχοντας την giulia στην φαρετρα σας που ειναι ενα εκπληκτικο αυτοκινητο,οι Ελληνες αντιπροσωποι δειχνουν να ειναι ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΑΡΠΑΚΟΛΑΤΖΙΔΕΣ.Δεν ντρεπεστε που αντι να φερεται εστω και για λιγες μερες απο Ιταλια τις TOP εκδοσεις ,βαλατε στην εκθεση τις δημοσιογραφικες που παραχωρηται στα περιοδικα για δοκιμες??????????ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ να φερεται συντομα αυτοκινητα για test drive και ας μην αγορασουν το αυτοκινητο ολοι οσοι θα το οδηγησουν,πρωτιστως η εταιρεια πρεπει να δημιουργησει νεους φιλους που θα διαδωσουν το ποσο εκπληκτικο ειναι το αυτοκινητο και σιγα σιγα θα ερθουν και οι πωλησεις.Τα λεω αυτα γιατι πηγα σε μια αντιπροσωπεια(μη λεμε ονοματα) και μου ειπαν οτι δεν ξερουν πότε θα φερουν και αν θα φερουν αυτοκινητο δοκιμης,αλλα και αν τελικα φερουν δεν θα το δινουν σε οποιον εχει την επιθυμια να κανει test drive,αλλα θα το δινουν μονο σε οσους τους γεμιζουν το ματι οτι πιθανον θα το αγορασουν........με την δικαιολογια οτι δεν ειναι διατεθημενοι να φανε την μερα του στον δρομο κανιοντας 20 δοκιμες και τελικως να την παρουν 1-2 επιδη εχουμε κριση αρα υποθετουν οτι θα εχει μειωμενη ζητηση.ΑΛΛΑΞΤΕ ΜΥΑΛΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Απαράδεκτες οι εταιρίες, οι οποίες έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και δεν συμμετέχουν. Κανονικά πρέπει να φάνε άκυρο από τους Έλληνες υποψήφιους αγοραστές. Μπορεί το WV Group να μην μας αρέσει, αλλά στο θέμα του marketing είναι έτη φωτός μπροστά. Και δυστυχώς, ακόμα και το 2016, που υπάρχουν τόσα μέσα για να ενημερωθεί κάποιος πρωτού αγοράσει, η διαφίμηση παίζει σημαντικό ρόλο. Αυτή είναι η αλήθεια "κύριοι" της CITROEN, HONDA, HYUNDAI, JEEP, KIA, LANCIA, MAZDA, MITSUBISHI, OPEL, PEUGEOT, SUZUKI, TOYOTA. Μην παραπονιέστε για τις πωλήσεις σας, αν δεν σέβεστε τους πελάτες σας και τους υποψήφιους πελάτες σας. Ο καλύτερος τρόπος για να αυξηθούν οι πωλήσεις, είναι η διαφίμηση. Και σε αυτόν τον τομέα, είστε πολύ πίσω. Δυστυχώς.
Αξιότιμε Japan συμφωνώ μαζί σου. Στην Ελλάδα μας, δυστυχώς τίποτα δεν δουλεύει σωστά. Δεν είπα να το κάνουν γιατί θα αναδειχθούν απέναντι σε κάποια σοβαρή "αντίπαλη" εταιρεία, αλλά για να ευχαριστήσουν τους χιλιάδες πελάτες τους, οι οποίοι ακόμα και πάνω στην κρίση, αγοράζουν τα προιόντα τους (σύντομα θα γίνω κι εγώ ένας και ας μην ήρθε η συγκεκριμένη εταιρεία στην έκθεση). Επίσης, να το κάνουν, γιατί με την προβολή των προιόντων τους, θα αυξηθούν οι πωλήσεις τους και θα τελειώσει το ψέμα του VW Group (ότι πουλάει γιατί έχει καλά αυτοκίνητα). Αν η Toyota επενδύση σε marketing όσα η VW, απλά στην Ελλάδα μετά, η δεύτερη ετερεία θα είναι πολύ μακριά πίσω της. Κατά τα άλλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και όχι μόνο εδώ, αλλά σε πολλά άρθρα. Διαβάζω πάντα τα σχόλια και με τα δικά σου, συμφωνώ απόλυτα.