Το Toyota Yaris Hybrid-R Concept, είναι ένα 3θυρο υβριδικό όχημα με πολλές «αγωνιστικές» πινελιές, καθώς παράγει μια συνολική εκρηκτική ιπποδύναμη 420 «αλόγων».
Αποκάλυψη για το νέο Toyota Yaris Hybrid-R
11.808 Επισκέψεις στο άρθρο (12/9/2013)
Το νέο πρωτότυπο Yaris Hybrid-R έκανε πρεμιέρα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, βασισμένο σχεδιαστικά στο 3θυρο αμάξωμα και μηχανικά στο πρωτότυπο TS030 Hybrid με συνολική ισχύ 420 ίππους.
Το Toyota Yaris Hybrid-R Concept, το νέο υβριδικό επίτευγμα της ιαπωνικής φίρμας είναι ένα 3θυρο όχημα με πολλές «αγωνιστικές» πινελιές, καθώς παράγει μια συνολική εκρηκτική ιπποδύναμη 420 «αλόγων».Σε μηχανολογικό επίπεδο, η Toyota ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο της εφοδιάζεται από έναν 4κύλινδρο 1600άρη βενζινοκινητήρα (Global Race Engine), που παράγει 300 ίππους και συνδυάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες 60 ίππων, όπως το πρωτότυπο αγωνιστικό TS030 Hybrid, που έχει λάβει μέρος στους αγώνες 24 ωρών LeMans.Πιο συγκεκριμένα, το βενζινοκίνητο μοτέρ μεταφέρει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες δίνουν ώθηση στους πίσω τροχούς, αποδίδοντας τη συνολική ισχύ των 420 ίππων.Επίσης διαθέτει δύο προγράμματα χαρτογράφησης, ανάλογα αν κινείται σε δρόμο ή πίστα, όπου στη λειτουργία «road» οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 40 ίππους με την ανώτατη απόδοση να προσφέρεται για 10 δλ., ενώ στη λειτουργία «track» παράγονται 60 άλογα -από τα ηλεκτρικά μοτέρ- για 5 δλ.Παράλληλα, είναι διαθέσιμο κι ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας (μέσω ενός πυκνωτή που λειτουργεί ως γεννήτρια κατά την πέδηση, όπως στο TS030 Hybrid). Με αυτόν τον τρόπο, υπάρχει αισθητή ελάττωση βάρους, αφού δεν χρησιμοποιείται η κλασική μπαταρία νικελίου-υδριδίου, ενώ η απόδοση του «super» πυκνωτή είναι πολύ καλύτερη, κατά την εταιρεία.Εκτός όμως από τους δύο ηλεκτροκινητήρες, το εν λόγω μοντέλο εξοπλίζεται και μ ένα τρίτο ηλεκτρικό μοτέρ, που έχει τοποθετηθεί μεταξύ του κινητήρα και του 6τάχυτου σειριακού κιβωτίου και δρα ενισχυτικά, τόσο για την επαναφόρτιση του πυκνωτή κατά την επιβράδυνση, όσο και για την ενδυνάμωση των δύο ηλεκτροκινητήρων. Το τελευταίο συμβαίνει μόνο όταν οι εμπρόσθιοι τροχοί χάσουν την πρόσφυσή τους, με το αποτέλεσμα να είναι ο 3ος ηλεκτροκινητήρας να συμπεριφέρεται σαν ένα σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control), μεταφέροντας την κατάλληλη ροπή στον ανάλογο πίσω τροχό, ώστε να αυξήσει την ευστάθεια του οχήματος, ενώ παράλληλα να… βελτιώσει το χρόνο στην «κορυφή» της στροφής.