Ενδοοικογενειακή διαμάχη: Το νέο VW Golf 8 είναι τόσο καλό που μπορεί να κοιτάξει στα ίσα το τρέχον Audi A3 και σε βάζει σε σκέψεις για το πόσο κοντά θα βρίσκεται στην επόμενη γενιά του.
Η8η γενιά του VW Golf μέσω της σημαντικής αναβάθμισης του τεχνολογικού της προφίλ και την ακόμα πιο ποιοτική της κατασκευή απέκτησε premium βλέψεις. Ως αποτέλεσμα αυτού, το νέο Golf πέρα από τον συνήθη ανταγωνισμό, θέλει να διαταράσσει τις ισορροπίες και εντός του ομίλου αμφισβητώντας την κυριαρχία του Audi Α3, τουλάχιστον της τρέχουσας γενιάς, καθώς και αυτό με την σειρά του απέκτησε νέα γενιά που θα κάνει την εμφάνισή της μετά το καλοκαίρι.
Ας δούμε λοιπόν σε κάθε περίπτωση πόσο δύσκολα μπορεί να βάλει το νέο Golf στο A3, αμφότερα στην αυτόματη έκδοση με κινητήρα 1,5 λτ. και 150 ίππων. Στη συγκεκριμένη έκδοση το Golf διατίθεται ως ήπια υβριδικό έχοντας τη βοήθεια ενός κυκλώματος 48 volt.
Σχεδίαση: Δυναμικό το Golf8, κρατιέται καλά το A3
Η σχεδίαση του ομίλου ακολουθεί ένα πιο σοβαρό μοτίβο, κάτι που είδαμε και στο νέο Golf, που επιμένει στις κλασσικές γραμμές που το χαρακτηρίζουν… 8 γενιές τώρα. Πάντως στη νέα γενιά ο δυναμισμός τονίστηκε αρκετά στο εμπρός καπό με την καμπύλη στην εμπρός άκρη του και τα δυο έντονα νεύρα κατά μήκος του, ενώ στοιχεία όπως το σχέδιο των LED σωμάτων αποτελούν ευπρόσδεκτες μοντέρνες λεπτομέρειες. Το ίδιο θα λέγαμε ισχύει και για το A3, με τις παραπλήσιες αναλογίες, όπου οι κλασσικές γραμμές τονίζονται από δυναμικά στοιχεία, όπως οι έντονες ακμές στο πλάι. Η διαφορά στη σχεδίαση πάντως έχει να κάνει με τη μεγάλη μάσκα που φέρει το A3, στοιχείο που κερδίζει τα βλέμματα περισσότερο.
Ολοκληρωμένες και παγκόσμιες προτάσεις στην κατηγορία αναμφισβήτητα εδώ κ δεκαετίες. Ασχέτως αν θα το επέλεγε κάποιος ή όχι, κ τα δυο αποτελούν σημείο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. «Βιβλία« έχουν γραφτεί για το γκολφ καθώς αποτελεί μια από τις ελάχιστες ολοκληρωμενες προτάσεις σε όλα τα μήκη κ πλάτη του πλανήτη. Το Α3 πραγματικό premium μικρομεσαίο, έχει κάνει ....αστέρια, και ....προπέλες, να χάνουν τον ύπνο τους.
Χρήζει όμως άμεσης ανανέωσης καθώς το golf αυτή τη στιγμή είναι δίπλα του σχεδόν από κάθε άποψη, κ η τιμή του Α3 ....τσούζει (πρεμιουμ γαρ) για ότι προσφέρει.
Απο την άλλη, η κατηγορία γενικότερα, αλλά κ τα 2 μοντέλα ειδικότερα, βάλλονται και από κάθε λογής δικινητο crossover, ακόμα κ με εσωτερικό κανιβαλισμό. Συν της άλλης οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν κάνει στροφή προς τη «Γερμανική σχολή», δηλαδή αυτής της ποιότητας, και βάλλουν πολύ πολύ δυνατά, κ πολύ καλά κάνουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 308, 2008, 3008, xceed, κτλ. Ο πόλεμος ειναι κ θα γίνει ακόμα πιο σκληρός.
Και μη ξεχνάμε, ότι διαχρονικά κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Γράφετε κάτω από τη φωτογραφία του εσωτερικού Golf ότι : “ Το εξαιρετικά ποιοτικό ταμπλό του Golf δεν έχει κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται μέσω αφής ή οθόνης.”
Σωστά το γράφετε, αλλά είναι σωστό αυτό;
Ας μας πείτε τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης της οθόνης. Δεν δουλεύει τίποτα;
Μήπως στο βωμό του μάρκετινγκ η εταιρία καταστρέφει μόνη της την αξιοπιστία του μοντέλου;
Δεν χαλάει αυτό που δεν υπάρχει. Ξανασκεφτείτε τα αναλογικά όργανα!!!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
Μακραν τα 2 χειροτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν και παιρνουν μονο οι κολλημενοι με τις κατσαρολες εκ Γερμανιας !
Ολοκληρωμένες και παγκόσμιες προτάσεις στην κατηγορία αναμφισβήτητα εδώ κ δεκαετίες. Ασχέτως αν θα το επέλεγε κάποιος ή όχι, κ τα δυο αποτελούν σημείο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. «Βιβλία« έχουν γραφτεί για το γκολφ καθώς αποτελεί μια από τις ελάχιστες ολοκληρωμενες προτάσεις σε όλα τα μήκη κ πλάτη του πλανήτη. Το Α3 πραγματικό premium μικρομεσαίο, έχει κάνει ....αστέρια, και ....προπέλες, να χάνουν τον ύπνο τους. Χρήζει όμως άμεσης ανανέωσης καθώς το golf αυτή τη στιγμή είναι δίπλα του σχεδόν από κάθε άποψη, κ η τιμή του Α3 ....τσούζει (πρεμιουμ γαρ) για ότι προσφέρει. Απο την άλλη, η κατηγορία γενικότερα, αλλά κ τα 2 μοντέλα ειδικότερα, βάλλονται και από κάθε λογής δικινητο crossover, ακόμα κ με εσωτερικό κανιβαλισμό. Συν της άλλης οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν κάνει στροφή προς τη «Γερμανική σχολή», δηλαδή αυτής της ποιότητας, και βάλλουν πολύ πολύ δυνατά, κ πολύ καλά κάνουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 308, 2008, 3008, xceed, κτλ. Ο πόλεμος ειναι κ θα γίνει ακόμα πιο σκληρός. Και μη ξεχνάμε, ότι διαχρονικά κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Γράφετε κάτω από τη φωτογραφία του εσωτερικού Golf ότι : “ Το εξαιρετικά ποιοτικό ταμπλό του Golf δεν έχει κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται μέσω αφής ή οθόνης.” Σωστά το γράφετε, αλλά είναι σωστό αυτό; Ας μας πείτε τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης της οθόνης. Δεν δουλεύει τίποτα; Μήπως στο βωμό του μάρκετινγκ η εταιρία καταστρέφει μόνη της την αξιοπιστία του μοντέλου; Δεν χαλάει αυτό που δεν υπάρχει. Ξανασκεφτείτε τα αναλογικά όργανα!!! Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
Φως φανάρι τι να λέμε τώρα η Golfara δεν πιάνεται