Λιτό και απέριττο σχεδιαστικά, αλλά πολυτελές το εσωτερικό του Α3.
Εσωτερικό-Χώροι: Με κορυφαία ποιτότητα
86.666 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2020)
Τα δύο μοντέλα εντυπωσιάζουν με την ποιότητα στο εσωτερικό της καμπίνας, με τα υλικά να είναι προσεγμένα και με άριστη συναρμολόγηση. Στη σχετικά λιτή σχεδίαση των δύο ταμπλό θα ξεχωρίσουμε τη λεπτομέρεια σχεδιασμού στα minimal χειριστήρια του κλιματισμού, το κεντρικό χειριστήριο του συστήματος infotainment (ΜΜΙ) και τη λεπτή αναδυόμενη οθόνη του A3, ενώ από πλευράς Golf, το hi-tech προφίλ. Δύο οθόνες, μία αντί πίνακα οργάνων (προαιρετική επιλογή στο Α3) και μία 8,25 ιντσών για τα πολυμέσα, φωνητικές εντολές και το κυριότερο κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται με πλήκτρα αφής ή μέσω της οθόνης.
Από πλευράς χώρων οι διαφορές είναι πολύ μικρές και υπέρ τoυ Golf, το οποίο θα φιλοξενήσει πιο άνετα 5 ενήλικες χάρη στο πιο φαρδύ κάθισμα και στον περισσότερο χώρο για τα γόνατα. Ο χώρος αποσκευών και στα δύο μοντέλα φτάνει τα 380 λτ..
Ολοκληρωμένες και παγκόσμιες προτάσεις στην κατηγορία αναμφισβήτητα εδώ κ δεκαετίες. Ασχέτως αν θα το επέλεγε κάποιος ή όχι, κ τα δυο αποτελούν σημείο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. «Βιβλία« έχουν γραφτεί για το γκολφ καθώς αποτελεί μια από τις ελάχιστες ολοκληρωμενες προτάσεις σε όλα τα μήκη κ πλάτη του πλανήτη. Το Α3 πραγματικό premium μικρομεσαίο, έχει κάνει ....αστέρια, και ....προπέλες, να χάνουν τον ύπνο τους.
Χρήζει όμως άμεσης ανανέωσης καθώς το golf αυτή τη στιγμή είναι δίπλα του σχεδόν από κάθε άποψη, κ η τιμή του Α3 ....τσούζει (πρεμιουμ γαρ) για ότι προσφέρει.
Απο την άλλη, η κατηγορία γενικότερα, αλλά κ τα 2 μοντέλα ειδικότερα, βάλλονται και από κάθε λογής δικινητο crossover, ακόμα κ με εσωτερικό κανιβαλισμό. Συν της άλλης οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν κάνει στροφή προς τη «Γερμανική σχολή», δηλαδή αυτής της ποιότητας, και βάλλουν πολύ πολύ δυνατά, κ πολύ καλά κάνουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 308, 2008, 3008, xceed, κτλ. Ο πόλεμος ειναι κ θα γίνει ακόμα πιο σκληρός.
Και μη ξεχνάμε, ότι διαχρονικά κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Γράφετε κάτω από τη φωτογραφία του εσωτερικού Golf ότι : “ Το εξαιρετικά ποιοτικό ταμπλό του Golf δεν έχει κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται μέσω αφής ή οθόνης.”
Σωστά το γράφετε, αλλά είναι σωστό αυτό;
Ας μας πείτε τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης της οθόνης. Δεν δουλεύει τίποτα;
Μήπως στο βωμό του μάρκετινγκ η εταιρία καταστρέφει μόνη της την αξιοπιστία του μοντέλου;
Δεν χαλάει αυτό που δεν υπάρχει. Ξανασκεφτείτε τα αναλογικά όργανα!!!
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
Μακραν τα 2 χειροτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν και παιρνουν μονο οι κολλημενοι με τις κατσαρολες εκ Γερμανιας !
Ολοκληρωμένες και παγκόσμιες προτάσεις στην κατηγορία αναμφισβήτητα εδώ κ δεκαετίες. Ασχέτως αν θα το επέλεγε κάποιος ή όχι, κ τα δυο αποτελούν σημείο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές. «Βιβλία« έχουν γραφτεί για το γκολφ καθώς αποτελεί μια από τις ελάχιστες ολοκληρωμενες προτάσεις σε όλα τα μήκη κ πλάτη του πλανήτη. Το Α3 πραγματικό premium μικρομεσαίο, έχει κάνει ....αστέρια, και ....προπέλες, να χάνουν τον ύπνο τους. Χρήζει όμως άμεσης ανανέωσης καθώς το golf αυτή τη στιγμή είναι δίπλα του σχεδόν από κάθε άποψη, κ η τιμή του Α3 ....τσούζει (πρεμιουμ γαρ) για ότι προσφέρει. Απο την άλλη, η κατηγορία γενικότερα, αλλά κ τα 2 μοντέλα ειδικότερα, βάλλονται και από κάθε λογής δικινητο crossover, ακόμα κ με εσωτερικό κανιβαλισμό. Συν της άλλης οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν κάνει στροφή προς τη «Γερμανική σχολή», δηλαδή αυτής της ποιότητας, και βάλλουν πολύ πολύ δυνατά, κ πολύ καλά κάνουν! Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα 308, 2008, 3008, xceed, κτλ. Ο πόλεμος ειναι κ θα γίνει ακόμα πιο σκληρός. Και μη ξεχνάμε, ότι διαχρονικά κερδίζει πάντα ο καλύτερος.
Γράφετε κάτω από τη φωτογραφία του εσωτερικού Golf ότι : “ Το εξαιρετικά ποιοτικό ταμπλό του Golf δεν έχει κανένα μπουτόν. Τα πάντα ελέγχονται μέσω αφής ή οθόνης.” Σωστά το γράφετε, αλλά είναι σωστό αυτό; Ας μας πείτε τι γίνεται σε περίπτωση βλάβης της οθόνης. Δεν δουλεύει τίποτα; Μήπως στο βωμό του μάρκετινγκ η εταιρία καταστρέφει μόνη της την αξιοπιστία του μοντέλου; Δεν χαλάει αυτό που δεν υπάρχει. Ξανασκεφτείτε τα αναλογικά όργανα!!! Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας και τη δυνατότητα γνωστοποίησης της άποψής μου.
Φως φανάρι τι να λέμε τώρα η Golfara δεν πιάνεται